WHITE DAY

294 21 14
                                    

LUCIFER

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

LUCIFER

-Podarował Ci ogromny bukiet czerwonych róż i Twoje ulubione czekoladki.
-Spędziliście ten dzień razem na różnych przyjemnych rzeczach. Diavolo załatwił mu z tej okazji dzień wolny, więc praca nie była problemem.

MAMMON

-Zabrał Cię na zakupy, za które sam zapłacił ([*] dla Goldie).
-Próbował upiec Twoje ulubione ciasto, ale koniec końców przypaliło się.
-Spędził z Tobą niemal cały dzień chodząc po mieście.
-Podarował Ci zestaw biżuterii i bukiet czerwonych róż.

LEVIATHAN

-Spędziliście ten dzień w muzeum anime, które wynalazł Leviathan na mapie i to właśnie tam udaliście się w ten dzień.
-Podarował Ci piękny bukiet czerwono- granatowych róż i ulubioną czekoladę.

SATAN

-Kupił Ci z okazji tego dnia kolejną część Twojej ulubionej książki. Do tego dostałaś jeszcze niebiesko- czerwone róże.
-Satan zabrał Cię do kociej kawiarni, którą w końcu oboje pragnęliście odwiedzić. To tam spędziliście większość dnia, jedząc ciasta i pijąc kawę/ herbatę w towarzystwie kotów.

ASMODEUS

-Jak to on- zabrał Cię do spa.
-Później udaliście się razem na basen, ponieważ uznaliście, że będzie to świetne miejsce do spędzenia wspólnie nieco czasu.
-Podarował Ci bukiet różowo- czerwonych róż i kosmetyki.

BEELZEBUB

-Upiekł dla Ciebie masę ciast i ugotował mnóstwo jedzenia. Pomagał mu Barbatos i Luke.
-Dał Ci pomarańczowo- czerwone róże i mnóstwo słodyczy.
-Dzień spędziliście jedząc to co zostało ugotowane i upieczone.

BELPHEGOR

-Kupił Ci bukiet zielono- różowych róż i poduszkę z jego zdjęciem żebyś mogła mieć go przy sobie nawet gdy wyjeżdżałaś z Domu Rozpaczy.
-Cały dzień spędziliście oglądając filmy w telewizji i właściwie przysypiając przy nich.

DIAVOLO

-Kupił Ci przeogromny bukiet białych róż, który ledwo co mógł zmieścić się w wazonie.
-Cały dzień spędził tylko i wyłącznie z Tobą.
-Byliście na spacerze nad jeziorem, w parku, a pod wieczór przyszły władca zabrał Cię także do restauracji na wykwintną kolację.

BARBATOS

-Ugotował dla Ciebie mnóstwo pysznych rzeczy.
-Przyniósł Ci śniadanie do łóżka.
-Dostałaś od niego bukiet białych róż oraz słodycze, które sam zrobił.
-Dzień spędziliście na wspólnym gotowaniu i rozmowach.

SIMEON

-Już od rana zabrał Cię na przyjemny spacer po okolicach.
-Dał Ci bukiet białych róż oraz sukienkę.
-Spędziliście calutki dzień razem, ciesząc się wolną chwilą.

LUKE

-Upiekł dla Ciebie mnóstwo słodkości.
-Przyniósł Ci białe róże i czekoladę, zawiniętą w ozdobne papierki.
-Chodził za Tobą cały dzień, pilnując żeby uśmiech nie schodził Ci z twarzy ani na chwilę.

SOLOMON

-Co Cię zdziwiło na cały dzień rzucił eksperymentowanie z zaklęciami i przyniósł Ci białe róże.
-Cały czas spędziliście razem.
-Przede wszystkim byliście na spacerze, w galerii handlowej i co ciekawe namówiłaś Solomona nawet na spa (Asmodeus Ci w tym pomógł).

ile razy napisałam słowo róża? (

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

ile razy napisałam słowo róża? (._.)''
uhm, w każdym razie wszystkiego najlepszego od waszych ulubionych demonów, aniołów, ludzi i autorki~

)''uhm, w każdym razie wszystkiego najlepszego od waszych ulubionych demonów, aniołów, ludzi i autorki~

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

jakość nie żyje ⚰️

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

jakość nie żyje ⚰️

Obey Me!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz