LUCIFER
-Zabrał Cię na randkę do ekskluzywnej restauracji w centrum miasta. Był to lokal na wysokim pietrze, z którego były przepiękne widoki na całe miasto.
-Kupił dla Ciebie drogą biżuterię w jednym z lepszych sklepów jakie udało mu się znaleźć.
-Wziął nawet dzień wolny w pracy żeby tylko spędzić go z Tobą.
-Wieczorem zabrał Cię na basen oraz do saun, bo one także były w obiekcie. Dodatkowo wynajął cały lokal na walentynki tylko dla was dwóch.
-Do późnej nocy oglądaliście razem wasze ulubione filmy.MAMMON
-Z początku myślałaś, że nie wymyślił nic na ten dzień, ale myliłaś się.
-Zabrał Cię na zakupy do Twoich ulubionych sklepów, w których pozwolił Ci kupić co tylko chciałaś.
-Sam od siebie podarował Ci bransoletkę, jedną z tych ✨matching✨ żebyście mogli mieć takie same.
-Po południu graliście razem w karty.
-Zabrał Cię na wieczorną przejażdżkę jego najlepszym samochodem z otwieranym dachem.
-Zrobiliście piknik w środku nocy, na jednym z większych i spokojniejszych wzgórz Devildomu.LEVIATHAN
-Chciał grać z Tobą cały dzień i oglądać tylko anime, ale w końcu uległ i udał się z Tobą na spacer po okolicy.
-Kupił Ci koc i poduszkę z Twoją ulubioną postacią z anime/gry, co bardzo Cię ucieszyło.
-Większość dnia spędziliście na grach i oglądaniu różnych rzeczy leżąc w jego łóżku.
-Pod wieczór pomogliście Beelowi z pieczeniu babeczek, niestety nie wiele dla was zostało... w końcu było to pieczenie z Beelzebubem.
CZYTASZ
Obey Me!
Fiksi PenggemarWszystko co związane z grą Obey Me! po Polsku; m.in. preferencje, zodiaki, talksy, one shoty. Pisane dawno! Okładka została wygenerowana przez al.