~LEGENDA~
[I.CH.]- imię chłopaka
[U.KW.]- ulubione kwiaty
[U.K.]- ulubiony kolor
[U.D.]- ulubione danie
[T.I.]- Twoje imię~DLA WSZYSTKICH~
W ten dzień prawie wcale nie rozmawiałaś z [I.CH.], bądźmy szczerzy, zachowywał się jakby wcale Cię nie było, jakbyś była powietrzem lub jakimś innym gazem, który nie ma prawa być widoczny.
Musisz przyznać, że trochę zdenerwowało Ciebie jego zachowanie, jednak pomyślałaś, że być może prostu ma dziś dużo pracy i to dlatego z Tobą jeszcze nie porozmawiał. Starałaś się tłumaczyć to w ten sposób, jednak sama do końca nie wierzyłaś własnym słowom i przemyśleniom. W głębi duszy byłaś pewna, że unika Cię z jakiegoś innego powodu niż praca, RAD czy też jakiekolwiek inne zajmujące zajęcie na jakie mógł poświęcać obecnie swój czas, zamiast na rozmowę lub po prostu spędzanie czasu z Tobą.
Dodatkowo reszta braci też była jakoś małomówna i kiedy pytałaś się ich o [I.CH.] oraz o to gdzie może się on znajdować- milczeli, po prostu milczeli i nic Ci nie odpowiadali, zupełnie jakby owa informacja była jakąś wielką tajemnicą, której pod żadnym pozorem nie można Tobie wyjawić, bo stanie się coś złego, czy coś w ten deseń.
Zbliżał się już wieczór, a na dworze.. na dworze nie było widać żadnych zmian, przez to, że w Devildomie przecież cały czas jest ciemno. Nie ma tam czegoś takiego jak jasny dzień w świecie ludzi czy też w Celestial Realm.
Przechadzałaś się korytarzami i aktualnie planowałaś udać się do jadalni, ponieważ zbliżała się pora kolacji. Przy stole siedzieli już wszyscy bracia. Wróć- wszyscy poza [I.CH.]. Zdziwiło Cię to trochę, jednak po jeśli uznałaś, że pewnie jeszcze po prostu nie zdążył przyjść i zaraz się to zmieni. Jednak nic się nie zmieniło, a jego dalej nie było. W końcu reszta braci poleciła ci żebyś udała się na niewielki balkon za jadalnią. Zgodziłaś się na to i prędko udałaś się w tamto miejsce gdzie zastałaś tak bardzo wyczekiwaną przez Ciebie osobę.~LUCIFER~
-Co ty tu robisz, Lucy?- zapytałaś, nieco zdziwiona jego obecnością
CZYTASZ
Obey Me!
FanfictionWszystko co związane z grą Obey Me! po Polsku; m.in. preferencje, zodiaki, talksy, one shoty. Pisane dawno! Okładka została wygenerowana przez al.