~LEGENDA~
[I.CH]- imię chłopaka
[T.I]- Twoje imię
[K.W.CH]- kolor włosów chłopaka~DLA WSZYSTKICH~
[I.CH] już od dłuższego czasu zdawał się być dziwnie podekscytowany; nie mogłaś tego zrozumieć, w końcu nic takiego ciekawego się ostatnio nie wydarzyło. Postanowiłaś, więc zapytać go o to, jednak zdziwiłaś się gdy odpowiedział, że załatwił sobie dzień wolny, który chce poświęcić na poznanie Twoich rodziców. Na początku niezbyt spodobał Ci się ten pomysł. W końcu zapoznanie rodziców z chłopakiem, który właściwie to jest.. demonem nie wydawało Ci się zbyt dobrym planem; obawiałaś się, że [I.CH] nie przypadnie do gustu Twojej rodzinie; jednak chłopak prędko przekonał Ciebie, że wszystko będzie dobrze, przez co w końcu mu uległaś i zgodziłaś się na jego plany.
~~~
-To tutaj, prawda?- zapytał [K.W.CH], wskazując skinieniem głowy na Twój dom, w którym jeszcze nie tak dawno temu mieszkałaś
-Dokładnie, to ten.- przytaknęłaś tylko, nieco nieśmiało dzwoniąc dzwonkiem przy furtce
Obawiałaś się nieco, że może rodzice będą mieli Ci za złe to, że nawet się z nimi w żaden sposób nie pożegnałaś ani nic; jednak mimo to dalej z tamtąd nie uciekłaś i dzielnie stałaś pod wejściem, wraz z [I.CH] u boku.
Po chwili oboje usłyszeliście szczęk klucza w drzwiach, a zza nich głowę wychyliła Twoja mama.-[T.I]?- zdziwiła się; widocznie nie spodziewała się Ciebie dzisiaj zobaczyć
-Tak mamo, otworzysz furtkę?- poprosiłaś, wskazując na metalowe przejście, które obecnie blokowało jakąkolwiek możliwość wejścia na posesję
-Jasne.- przytaknęła, wychodząc z domu i podchodząc bliżej was
Przekręciła kluczyk w furtce i z łatwością ja otworzyła, tym samym wpuszczając was na teren domu.
-Tak dawno Cię nie widziałam.. gdzieś ty była?- zapytała mama
Jak możesz się domyślić- to wtedy zaczęła się Twoja długa opowieść o tym jak znalazłaś się w niejakim Devildomie.
Kobieta z początku nie do końca była skłonna Ci uwierzyć, jednak jakże niezwykły urok [I.CH] jakoś w tym dopomógł.~LUCIFER~
Twoja mama uznała, że Lucifer jest dla Ciebie kimś zupełnie odpowiednim i będziesz wiodła z nim naprawdę szczęśliwe oraz godne życie, w którym nic Ci nigdy nie zabraknie- ani rzeczy materialnych ani miłości i licznych czułości z jego strony.
Jeśli chodzi o Twojego tatę- nie był w stanie powiedzieć nic złego na temat Lucifera.., jednak mimo to miał do niego lekkie uprzedzenie i polecił Ci żebyś była ostrożna w relacjach z nim,
bo może okazać się inny niż jest naprawdę.~MAMMON~
Twojej mamie bardzo przypadł on do gustu, uznała go za bardzo miłego i zabawnego chłopaka, idealnego dla swojej córki (czyli Ciebie, rzecz jasna). Powiedziała, że napewno nie będziesz się z nim nudzić, po czym sugestywnie poruszyła brwiami, z czego później wszyscy się śmialiście.
Tata świetnie się z nim dogadał, okazało się, że Mammon posiada bardzo podobne poczucie humoru co Twój tata, co sprawiło, że jeszcze lepiej się ze sobą dogadali.
~LEVIATHAN~
Twoja mama uznała, że jest on uzależniony od gier i anime oraz, że w związku z tym zasługujesz na „kogoś lepszego, kto nie będzie przysparzał Tobie problemów"; jednak mimo to jakoś się z nim dogadała, a nawet zaakceptowała.
Jeśli mowa o Twoim tacie- znalazł z Leviathanem wspólny język; dużo rozmawiali o anime, mangach oraz o grach video. Ucieszyła go też wiadomość o tym, że jest on Twoim chłopakiem, uznał, że Levi jest dla Ciebie kimś wprost idealnym oraz, że być może będzie miał „ciekawego zięcia"
~SATAN~
Mama była wręcz oczarowana jego zainteresowaniami, które związane były z nauką i książkami. Głównie przez to uznała, że jest on dla Ciebie kimś wprost idealnym. Do tego podzieliła zdanie Satana o tym, że kotki są przeurocze.
Twój tata był dosyć obojętny jeśli mówić tu o jego opinii na temat Satana. Przyjął do wiadomości fakt, że jesteście razem i powiedział, że to Twoje życie i Twoje decyzje oraz w pełni je akceptuje, o ile sprawią one, że będziesz szczęśliwa.
~ASMODEUS~
Twoja mama skromnie stwierdziła, że Asmodeus jest zboczeńcem i zdecydowanie tylko czeka na okazję żeby zrobić Ci krzywdę lub coś podobnego..
O dziwo Asmo przypadł do gustu Twojemu tacie. Uznał on, że ten jest bardzo troskliwy i z pewnością będzie w stanie należycie o Ciebie zadbać i sprawić, że będziesz jak najbardziej szczęśliwa.
~BEELZEBUB~
Bell pochwalił wypieki mamy, więc ta w związku z tym bardzo go polubiła. Do tego uznała, że jest on kimś idealnym dla Ciebie i z pewnością będzie wam się układać, zwłaszcza kiedy podzielacie swoje zamiłowanie do jedzenia i oboje potraficie nieco gotować.
Twój tata również bardzo go polubił, właściwie to miał podobne zdanie co Twoja mama. Także powiedział, że napewno będziecie razem bardzo szczęśliwi.
~BELPHEGOR~
Mama zdziwiła się, że wytrzymujesz z kimś kto tak dużo śpi i prawie nic w ciągu dnia nie robi. Poza tym jednak, uznała, że jest bardzo sympatycznym chłopakiem, który z pewnością będzie w stanie zapewnić Ci szczęście.
Tata był z początku przekonany, że Belphegora nie polubi, jednak już po paru minutach udało im się jakoś dogadać. Koniec końców- zaakceptowali się.., a może i nawet na pewien sposób polubili.
Chcecie jakieś one-shoty? Jeśli tak to z kim?
CZYTASZ
Obey Me!
FanfictionWszystko co związane z grą Obey Me! po Polsku; m.in. preferencje, zodiaki, talksy, one shoty. Pisane dawno! Okładka została wygenerowana przez al.