Yer: Dünya | POV: Y/N
Finn benimle alay ederek "Ne dersin Y/N?" dedi. Gözlerimi devirdim ve kollarımı göğsümde birleştirdim. Boyum uzundu ama hala en yakın arkadaşım Finn benden daha uzundu, bebeklik arkadaşım. "Bilmiyorum Finn." diyerek onun peşinden yürüdüm. İkimiz de benim evet diyeceğimi bildiğinden gülmeye başladık.
Sonra "Evet, gidip yiyecek alalım." dedim. Kolumu ona sararak yemeğin verildiği ateşe doğru yürüdük. Birbirimize şakalar yaptık ve 100'den geriye kalanlarla konuştuk. Sadece birlikte iyi vakit geçirdik, hala şaka yapabileceğim bir arkadaşa sahip olmak ve beni gerçekten mutlu eden biriyle olmak güzeldi.
POV: Bellamy
Dayanamıyorum, ikisini birlikte görmek beni hasta ediyor. Her zaman birlikteler, her zaman gülüşüyorlar. Onlar... birbirlerine bağlıymış gibi gözüküyorlar ve bu sinir bozucu. Onunla başabaşa bile konuşamıyorum.
Ama ben onun rüzgarda özgürce dalgalanan saçlarına, bazen dünya ile aynı renge dönen gözlerine aşık oldum. Uzun boylu ve güzeldi, yeryüzünde çok fazla uzun boylu kız yoktu, zayıftı ama göğüsleri ve kalçaları neredeyse göze çarpıyordu ki bu güzeldi. Nazik ama inatçı ve alaycı kişiliğinin bir araya gelmesiyle her şey yapboz gibi mükemmel bir şekilde ona uyuyordu.
İkisine seslenerek "Hey Finn, Y/N oyalanmayı bırakıp işinize dönün." dedim. Y/N gözlerini devirdi ve beni umursamayarak erkek arkadaşıyla konuşmaya devam etti.
Bir kız onlara doğru "Hey Y/N ikiniz birlikte çok tatlısınız." dedi. Finn ve Y/N gülmeye başladılar. "Üzgünüm biz birlikte değiliz." dedi Y/N. Bunu duyunca neredeyse içeceğimi ağzımdan püskürtecektim.
Birlikte değiller mi?
Yani ona her zaman kaba davranmıştım, söylediklerini görmezden gelmiştim ve onu kıskanmıştım, ne yani bir hiç için mi? İkisine doğru yürüdüm ve Y/N'ye "Seninle konuşabilir miyim?" diye sordum.
Bana baktı ve başını sallayarak "Evet, tabii." dedi. Ayağa kalktı ve Finn'e bakarak ondan uzaklaşmaya başladık. "Bak biliyorum sana karşı çok kötü davrandım-"
Sözümü keserek "Ve Finn'e karşı." dedi.
İç çektim ve "Evet, sana ve Finn'e karşı, özür dilerim sadece ikinizin birlikte olduğunu düşündüm ve kıskandım, ben sadece... ikinci bir şansım olabilir mi diye merak ediyordum." diye sordum.
"Peki, her zaman çok tatlıydın... ve ben ikinci şanslara inanırım." dedi.
Ona gülümseyerek "Teşekkürler." dedim. Onu kucaklayıp sarıldım.
Yanağımdan öptü ve gülerek "Önemli değil." dedi.
YOU ARE READING
the 100 | bellamy x okuyucu one shots
Fanfictionbölümler one shot ya da bir olayın birkaç bölümde işlenmesinden oluşmakta. one shot olduğu için olaylar çok hızlı gelişiyor o yüzden bir anda seni seviyorum demelerine şaşırmayın fkşanrwşmdlw smut bölüm içerir CRINGE ALARMI CRINGE ALARMI !! yaşayac...