Yer: Dünya | POV: Y/N
Bir kütüğün üzerinde oturuyordum. Sıkıldığım için kendi kendime saçımı örmeye başladım. Başımı kaldırdığımda Bellamy'nin Octavia ile beraber yürüdüğünü gördüm. "Selam Octavia, selam Bellamy." dedim.
Gelip yanıma oturdular. Octavia gülümseyerek "Hey Y/N, nasılsın?" dedi, burktuğum ayağımı kastederek.
"Daha iyiyim, sağ ol. Yakında koşabileceğim." diye şaka yaptım. Octavia ile ben gülüyorduk ama Bellamy bir anda ayağa kalktı.
Kaşlarımı kaldırarak ona baktım. Tek kelime etmeden yanımızdan uzaklaştı. Benim yanımdayken nasıl bu kadar utangaç olabiliyordu? Herkese karşı sertti ve kimse onun gerçekten nasıl hissettiğini anlayamıyordu. Ama benim yanıma geldiğinde sessizleşiyor ve tek kelime etmiyordu, bu da benim aklımı kurcalıyordu.
POV: Bellamy
İçimde 'Octavia kelebeklerinin' uçtuğunu hissediyordum. Ellerim titrediği için cebime soktum. Başımı serbest bıraktım ve yere bakmaya başladım. O benim için yerinin ne olduğunu bilmiyordu.
O çok güzel ve tatlıydı. Elinden geldiğince herkese yardım etmeye çalışırdı. O kadar özveriliydi ki, onun gibi birinin nasıl benim gibi biriyle arkadaş olduğunu anlayamıyordum.
Tek kelime etmeden yanlarından uzaklaştım. Murphy ve Miller'a doğru yürümeye başladım. Miller bana gülümseyerek "Küçük prensese ondan hoşlandığını ne zaman söyleyeceksin?" dedi. Şok olmuş bir halde ona baktım, nasıl bilebilirdi ki? "Bana öyle bakma, her şey ortada." dedi.
Başımı salladım ve Y/N'nin güldüğü yere doğru baktım. Onu gülerken görmek beni gülümsetti. Murphy "Şimdi söylemeye ne dersin?" dedi, ikisi de başını salladı ben de iç çektim. Onlara veda edip döndüm ve Y/N'ye doğru yürüdüm.
Yanına vardığımda "Y/N seninle konuşabilir miyim?" dedim.
Gözleri başını sallarken çok güzel görünüyordu. Ayağa kalkıp oradan uzaklaşmasına yardım ettim. "Sana bir şey söylemem lazım." dedim tekrardan, başını salladı. "Senden hoşlanıyorum, hem de çok."
Çok güzel gülümsüyordu. "Ben de senden hoşlanıyorum Bellamy." dedi.
Yüzümde kocaman bir gülümsemenin olduğunu hissettim. "Yani ne diyorsun," dedim. "benimle çıkar mısın?"
Daha çok gülümsedi ve kollarını omzuma atarak başını salladı. Kollarımı beline sardım. Fısıldayarak "Hem de çok isterim Bellamy Blake." dedi.
Dudaklarımız ilk kez bir araya geldi...
YOU ARE READING
the 100 | bellamy x okuyucu one shots
Fiksi Penggemarbölümler one shot ya da bir olayın birkaç bölümde işlenmesinden oluşmakta. one shot olduğu için olaylar çok hızlı gelişiyor o yüzden bir anda seni seviyorum demelerine şaşırmayın fkşanrwşmdlw smut bölüm içerir CRINGE ALARMI CRINGE ALARMI !! yaşayac...