🪼 Bölüm 26: Sen Benim Evimsin

279 17 0
                                    

Bellamy'nin kafası karışmıştı. Sadece orada Y/N'ye neler hissettiğini söylemesi gerekiyordu ama yapamamıştı. Korkmuştu. Onu kabul etmeyeceğinden korkuyordu. Y/N kampa geri döndüğünden beri iki hafta geçmişti ve ona nasıl söyleyeceğini bilmiyordu.

"Bellamy? Hey!"

Bellamy Y/N'ye döndü "Oh hey Y/N. Naber?"

Y/N bir kaşını kaldırdı. "Ne diyorsun sen?"

"Anlamadım?" diye sordu.

"Bellamy, söylediklerimi dinlemiyor muydun?"

"Umm..."

Y/N "Dinlemiyordun yani?"

Başını salladı. "Üzgünüm Y/N, son dediklerini anlamadım."

"Echo'nun senden ayrılması gerçekten sana zarar verdi, değil mi?"

Açıkça öyle olmadığını söylemek istedi ama duygularını itiraf etmekten çok korkuyordu. "Um, ayrılıktan sonraki olaylar beni etkiledi mi, evet." dedi ki bu yalan değildi.

Y/N ona sarıldı. "İyi olacaksın, söz veriyorum."

"Y/N seninle konuşmaya ihtiyacım var." dedi.

"Tabii, ne oldu ?"

Ormana yürürken "Beni takip et." dedi.

Y/N "Bellamy nereye gidiyoruz?" diye sordu. "Bellamy sadece kampta... konuşamazdık mıydık?"

Bellamy'nin ilk kez onu sevdiğini söylediği gölü gördü... buna emin olduğunu bildiği yer.

Bellamy göle bakarak "Burayı hatırlıyor musun?" diye sordu.

"Evet... tabii ki hatırlıyorum." Göle baktıktan sonra iki yıldan fazla bir süre önce birlikte olduklarını fark etti.

"Sana burada seni sevdiğimi söylemiştim." dedi. "Bu iki yıl önceydi. Ve dürüst olmak gerekirse ben seni sevmeyi hiç bırakmadım." Şimdi bakışlarını gölden Y/N'ye çevirmişti. "Y/N seni seviyorum. Ve uzun zamandır seviyordum."

"Bellamy..." dedi bir iç çekişle.

"Hayır, artık konuşmak istemiyorum..." dedi.

Y/N'nin saçının bir tutamını alıp nazikçe kulağının arkasına koydu ve başparmağıyla yanağını okşadı. Onu öpmek için kendine çekti.

Öpücüğü derinleşti. Y/N kendini yüzüyormuş gibi hissetti. Bu iki yıldan fazla bir süredir ikisinin de ilk öpücüğüydü.

Bellamy öpücüklerin arasında "Seni seviyorum, Y/N." dedi.

Y/N ona daha sıkı sarıldı "Ben de seni seviyorum." dedi ve gülümsedi. "İşte beklediğim şey buydu."

"Sen benim evimsin, Y/N. Bu dünyada hiçbir şey beni senin hissettirdiğin gibi hissettirmiyor."

O gülümsediğinde Y/N yanaklarının kızardığını hissetti. "Sen de benim evimsin, Bellamy Blake."

the 100 | bellamy x okuyucu one shotsWhere stories live. Discover now