Ben ve Finn ona doğru koştuk.
"Nerede? O iyi mi? Sana bir şey yaptı mı?" diye sordum.
"Hayır, sadece ateş yakmak için odun topluyordum ve o kapsülün içinde yatıyordu."
Finn "Gidip onu bulmalıyız." dedi.
"Ark ile iletişim kurmanın yolunu bulabilir ve onlara dünyanın güvende olduğunu söyleyebiliriz." dedim ve çocuğa baktım "Nerede o?"
Çocuk beni ve Finn'i kapsüldeki kıza götürdü.
"Dikkatli ol, korkabilir." dedi. Ben ve Finn kapsüle doğru yürüdük.
Finn gözleri genişleyerek "Raven!" diye bağırdı.
"Ne? Raven da kim?" diye sordum.
"Ark ile iletişim kurmamıza yardımcı olabilecek kız."
Gülümsedim. "Onu buradan çıkarmalıyız."
Kapıyı açtık ve Raven'ı dışarı çıkararak yere oturttuk. Kaskını çıkardım.
Finn "Yaşıyor mu?" diye sordu.
Nabzını kontrol ettim "Evet, yaşıyor."
Aniden uyandı. "Neredeyim ben!?" Finn'in hemen yanında durduğunu gördü. "Finn? FINN!" Ayağa kalktı ve kollarını boynuna sarıp onu öptü. "Seni çok özledim!" diye bağırdı.
"Bir şey var mı Raven? iyi misin?"
"Sadece bir kesik." Raven yüzümü inceledi. "Y/N?"
"Evet? Sen nereden-"
"Öldüğünü sanmıştık. Annen öldüğünü sandı."
"Annem mi?" dedim.
Beni buraya annem göndermişti. Benden kurtulmaya çalışıyordu.
"Annemin ne düşündüğü umurumda değil. Seni tedavi etmemiz gerek."
Ben ve Finn Raven'ın kollarını tuttuk. Bacağı ezilmişti ve kanla kaplıydı.
Finn "Burada olduğun için çok mutluyum Raven." dedi.
"Ben de."
Kampa vardığımızda onu gemideki masaya yatırdık. "Tamam Raven yaraya bakmam gerekiyor." Pantolonu kıvırdım ve bacağını açtım. Derin bir kesikti. "Tamam, sana dikiş atmam gerekecek. Canın yanabilir." Yarasının etrafındaki kanı temizledim ve steril bir iğne ve iplik aldım. İğneyi gördü ve gözleri genişledi.
"Oh hayır! Hayır, hayır, hayır!" Masadan kalkmaya çalıştı.
Finn onu tuttu. "Raven bunu yapmak zorundasın."
Nazikçe "Yoksa kan kaybından ölürsün. Lütfen sana yardım etmeme izin ver." dedim. Başını sallayarak onayladı. İğneyi sterilize etmek için kullandığım şişeyi gördüm ve ona verdim. "Al ve iç." İçtiği için canı o kadar da acımayacaktı. İğneyi aldım ve derisine soktum.
Çığlık atınca Finn elini tuttu.
"Tamam, sadece nefes al. Acıttığını biliyorum." dedim. Ona on tane dikiş atmak zorunda kaldım. Her şey bittikten sonra yarayı biraz daha temizledim ve üzerine bandaj koydum.
Ona temiz kıyafetler verdik ve o da gemide bir karyolaya uzandı.
Bellamy bir şey ya da birini aramak için gemiye girdiğinde onu gördü. "Bu kim?" dedi.
"O Raven."
Raven ona gülümseyerek "Naber?" dedi.
Bellamy onu görmezden geldi. Daha iyi bir açıklama bekliyordu.
Gülümsedim ve "Ark ile iletişim kurmanın yolu o." dedim.
Ama o gülümsemedi.
YOU ARE READING
the 100 | bellamy x okuyucu one shots
Fanfictionbölümler one shot ya da bir olayın birkaç bölümde işlenmesinden oluşmakta. one shot olduğu için olaylar çok hızlı gelişiyor o yüzden bir anda seni seviyorum demelerine şaşırmayın fkşanrwşmdlw smut bölüm içerir CRINGE ALARMI CRINGE ALARMI !! yaşayac...