Insufferable

426 20 0
                                    

Yer: Dünya | POV: 3. Şahıs

"Çok çekilmez birisin!" Kampın çoğunluğunun önünde olmana rağmen ona bağırdın. Bellamy ile bir şey hakkında tartıştığınızı görmek nadir bir manzara olmadığı için o kadar da şaşırmadılar. Bazen aptalca konulardı. Bazen ciddi konulardı. Çoğu zaman onun ukala ve kibirli tavrını kaldıramadığın içindi.

"Oh öyle miyim?" diye sordu Bellamy, sözlerinin arkasında alaycı bir ton vardı. Sana sırıttığını izlerken içinde öfke ve hayal kırıklığı hissettin. "Çünkü bu konuda söyleyecek bir şeyim varsa, o da sesinin kendi başına oldukça çekilmez olduğu. Geri kalanından bahsetmiyorum bile."

Ona yumruk atmamaya ve sakin kalmaya çalışarak "Her neyse" dedin. "Seninle anlamsız şeyler hakkında tartışacak zamanım yok."

Bellamy sen arkanı dönerken "Bunu başlatan sensin tatlım." dedi. Derin bir nefes alarak, yumruklarını sıktın. Bellamy tekrar konuşmadan önce arkanı döndün. "Ve şimdi de bir korkak gibi uzaklaşıyorsun."

Ona yaklaşarak yüzüne yumruk atmaya çalıştın. Ama yumruk yüzüne hiç ulaşmadı, elini tuttu ve gururla sana gülümsedi. Elini serbest bırakmaya çalışırken ona baktın ama Bellamy bırakmadı. "Bırak beni." dedin. "Şimdi."

"Yoksa ne olur?"

"Yoksa-" cümleni bitiremedin, çünkü kollarını beline sardı ve seni göğsüne doğru çekti. Bellamy'nin seni tutkuyla öptüğü gibi aranızda boşluk kalmadı. Etrafınızdakilerin fısıldaşmaya başladığını duydun ve bir kalabalığın önünde olduğunuzu hatırladın. İlk başta Bellamy'den kaçmaya çalıştın ama sonra öpücüğün içine eridin. Bellamy bileğini bıraktı, yüzünü elleriyle tuttu. Sert bir şekilde öpüşürken nefes almak için birbirinizden uzaklaştınız, herkesin gözlerini üzerinizde hissedebiliyordun. Bellamy'ye karşı nefes nefese, ellerini göğsüne koydun, yüzüne baktın ve gülümsediğini gördün. "Hala çekilmez miyim?" dedi.

"Hem de daha çok."

the 100 | bellamy x okuyucu one shotsWhere stories live. Discover now