🪼 Bölüm 20: Onu Kaybedemeyiz

280 20 6
                                    

(Bundan sonraki bölümler 3. şahıs olacak ona göre okuyun)

Bellamy dropshipte oturan kız kardeşinin yanına geldi "İyi misin, O?"

Sinirli bir şekilde "Evet, Bell. İyiyim." dedi. "Senin kız arkadaşın bencil biri bunun farkında mısın?"

"Hey, o da senin gibi doğru şeyi yaptığını düşünüyordu."

Octavia alay ederek "Ne yani şimdi onun tarafında mısın?" dedi.

"Hayır, sadece... sen benim kız kardeşimsin ve o benim kız arkadaşım, sahip olduğum tek aile sizsiniz-"

"Hayır, Bell, sahip olduğun tek aile benim."

"Dinle O, Y/N harika bir insan. Burada kimseye zarar vermek için asla kasıtlı bir şey yapmaz."

Octavia gözlerini devirdi. "Ark'a buranın güvenli olduğunu söyleyen kişi o! Bütün insanlar benden nefret ediyor. Onların bir parçası olmak istemiyorum ve bu onun suçu."

Bellamy küçük kız kardeşine "Ondan nefret ediyor musun?" diye sordu.

"Ne?"

Yavaş yavaş "Sen. Ondan. Nefret ediyor musun?" diye sordu.

"Yani..." iç çekti. "Hayır. O an olan bir şeydi. Kızgındım ama sanırım ona değil. Sadece... ani bir şeydi"

"Peki senin ona dediğin gibi kötü biri mi?"

"Dürüst olmak gerekirse hayır... gerçekten öyle biri değil..." Octavia gözlerini yere dikti. "Y/N gerçekten harika bir insan, Bell. Onun senin kız arkadaşın olduğu için çok mutluyum." İç çekti. "Sanırım ondan özür dilemeliyim."

"Hayır, ikimiz de özür dilemeliyiz."

Octavia başını eğdi. "Ben gittikten sonra ne oldu?"

"Söylememem gereken bazı şeyler söyledim. Ona gitmesini söyledim..."

Octavia'nın gözleri büyüdü. "Kamptan ayrılmak gibi mi?"

"Hayır, sadece sinirlendim ve ona gitmesini söyledim. Muhtemelen çadırındadır." Bellamy böyle umuyordu.

"Hey." dedi Raven dropshipe girerken.

Bellamy onun ağladığını anladı.

Octavia "Raven? Sen iyi misin?" diye sordu.

Raven gözyaşlarını silerek "Evet, Evet iyiyim." dedi. "Sadece... Y/N gitti."

Octavia ve Bellamy birbirlerine baktılar.

Bellamy "Ne demek istiyorsun?" diye sordu.

"Kampı terk etti. Bellamy, sana seni sevdiğini söylememi istedi. Gerçekten ciddi görünüyordu." Octavia'ya döndü. "Ve sen Octavia," Raven. Octavia'ya doğru yürüdü.

Octavia kendisini işaret ederek "Ben mi?" dedi.

"Evet, gerçekten üzgün olduğunu söyledi, birkaç dakika önce olanları biliyorsun."

Bellamy geminin duvarınına doğru yürümeye başladı. Octavia Raven'a sarıldı. Bellamy'nin nerede olduğunu görmek için ona döndü ve duvara doğru ilerlediğini gördü.

"Bell? Sen iyi misin?" diye sordu. (Aynen çok iyi amna koyim)

"Onu kaybedemem!" Gözyaşları yanağından süzülüyordu. "Onu kaybedemeyiz..."

the 100 | bellamy x okuyucu one shotsWhere stories live. Discover now