🪼 Bölüm 27: Evine Hoşgeldin

317 18 3
                                    

Bellamy ve Y/N kampa geri döndüklerinde gülümsüyorlardı. Y/N ona Aero ile nasıl tanıştığı da dahil olmak üzere iki yıl içinde olan her şeyi anlattı. Bellamy ayrıca Y/N'ye kendisine olan her şeyi ve kampın sadece bir kamp yerine bir topluluğa nasıl dönüştüğünü anlattı. Evler, kuyular ve yiyecek için ahırlar inşa etmeye başlamışlardı, Arkadia artık sadece bir kamp değildi, bir uygarlıktı. Ve çok güzeldi.

Y/N "Bu ne zamandır devam ediyor?" diye sordu.

"Yaklaşık üç ay, güzel olacak." Bellamy, kollarını Y/N'ye sardı ve başını öptü.

Ona bakmak için döndü, Bellamy onu bırakmadı. "Seninle bir şeyler yapabilmek için sabırsızlanıyorum."

Gülümsedi, alnından öptü "Ben de."

Aniden Aero ona sarılmak için Y/N'ye koştu. "Vay canına, ufaklık." Y/N onu yakaladı ve onu kucakladı. "Octavia ve Murphy sana iyi baktılar mı?"

"Evet baktık." Murphy ve Octavia el ele tutuşarak onlara doğru yürüyordu. Yere ilk geldiklerinde birbirlerinden nefret ediyorlardı ama şimdi çıkıyorlardı ve çok tatlılardı.

Octavia "Murphy, Aero'nun ona Murph Amca dediğini söyledi." dedi.

"Hey Murph Amca harika bir isim ve ayrıca sana O. Teyze diyor..." dedi omuzlarını silkti ve Octavia'nın kızarmasına neden oldu.

"Evet." Aero, onlara baktıktan sonra Y/N ve Bellamy'ye dönüp "Onlar çılgın." dedi.

Bellamy kaşlarını kaldırdı ve sırıttı "Oh öyle mi?"

"Evet!" Güldü.

Hepsi gülmeye başladı ve o anda Y/N bu insanların onun ailesi olduklarını fark etti. Hepsini seviyordu ve onu mutlu ediyorlardı.

                       Bir Yıl Sonra
          ____________________________

"Bellamy nereye gidiyoruz?" Y/N güldü.

Bellamy bir gülümseme ile ormanda koşarken elini tutuyordu. "Neredeyse oradayız!" Ona bakarken hala sırıtıyordu.

Aniden gölün önünde büyük bir yeşil arazide durdu. "Ne düşünüyorsun?"

"Ne düşünmeliyim?" diye sordu.

"Manzara hakkında"

"Um... evet güzel?"

"Bir ev için iyi bir yer olacağını düşünüyor musun? Üçümüz için?"

Y/N'nin kafası karıştı "Bir ev-"

"Bizim için, Y/N." Elini tuttu ve yavaşça bir dizinin üzerine çöktü.

Y/N "Oh" dedi şokla. "Bellamy, bunu nereden aldın?" Bellamy'nin elinde tuttuğu güzel yüzüğe baktı.

"Murphy ile takas ettim. Annesinindi ve senin almanı istedi."

"Ne ile takas ettin?"

"Bu bir sır." dedi Bellamy. Yüzüğü her iki elinin baş ve işaret parmağıyla tutuyordu.

"Seni sevmeye, sana saygı duymaya, seni onurlandırmaya, seni korumaya, seni savunmaya, seninle tartışmaya söz veriyorum..." Güldü "ve benzeri ve benzeri..." Yüzü ciddileşti "Hayatımın geri kalanı için Y/N... Benimle evlenir misin?"

Y/N ellerini Bellamy'nin omuzlarına koydu ve öpücüğü ihtiyacı olan tek cevap olarak verdi.

Ama her ihtimale karşı, uzaklaştı ve fısıldadı. "Evet."

Ona gülümsedi. "Evine hoşgeldin, prenses."

Aniden Aero, Murphy ve Octavia yanlarına koştu. Hepsi Y/N, Bellamy ve Aero'nun şimdiki evi olarak adlandırdığı yerin yanına oturdular.

Octavia Y/N'nin yüzüğüne baktı, Murphy Bellamy ile evlilik hakkında şaka yaptı ve Aero yeni evinin etrafında koşturdu.

Ama kısa bir süre için Bellamy Y/N'ye baktı ve Y/N de ona baktı. Her şey gözlerinden kaybolmuş gibi görünüyordu. Bu gerçekti, onlar gerçekti. Birbirlerine bakıp gülümsediler.

Bellamy "Seni seviyorum, Y/N." dedi

Y/N gülümsedi. "Ben de seni seviyorum."

the 100 | bellamy x okuyucu one shotsWhere stories live. Discover now