Yer: Dünya | POV: Y/N
Tüm kamptaki ruh hali gergindi. Hepiniz dünyalıların her an saldırabileceğini biliyordunuz ve bu, çoğunuzun onlarla herhangi bir karşılaşmada hayatta kalmak için büyük bir şansa sahip olmadığınız gerçeğinin ötesindeydi. Yani en azından savunma yapmak, silahsız kamptan asla ayrılmamak ve öldürülmektense gözlemlemeyi tercih ediyordunuz.
Tamam, kimi kandırmaya çalışıyordunuz?
Sonunda hepiniz ölecektiniz ama aynı zamanda burada oturup sonunda sizi öldürmelerini bekleyemezdiniz. Hayır, hepiniz dünyalıları sizden uzak tutacak bir şey yapmanız gerektiğini biliyordunuz.
Tuzaklar, hendekler, kara mayınları gibi. Aklınıza gelebilecek her türlü savunmaya ihtiyacınız vardı. Herkesin yapması gereken bir görevi vardı ve kimse hiçbir şey yapmadan ateşin etrafında oturmuyordu. Neredeyse hepiniz kampı daha güvenli hale getirmek için ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyordunuz.
Sen duvarda çalışıyordun, duvarın bir kısmını tamir ediyordun, iki kişiyi sana doğru ilerlerken gördün. Onlar Fox ve Miles'dı.
"Bellamy nerede." diye sordu Fox, sana selam vermeyi bile düşünmeden önce.
Duvarın biraz daha sabit durması için takacağın metalin küçük kısmını kaldırdın. "O şuan meşgul. Ne oldu?"
Fox iç çekti ve Miles'a baktı. "Tuzaklarla ilgili bir sorun var."
Bir kaşını kaldırdın ve ellerini pantolonuna sildin. Hiçbir şey söylemedin, sadece birinin konuşmasını bekliyordun. "Biz sadece son iki tanesini yerleştiremedik." Miles nihayet sorunun ne olduğunu söyledi.
"Haritayı bana ver." Elini uzattın, ama kimse hareket etmedi.
"Ne?" diye sordu Miles, biraz şaşkın görünüyordu.
Omuz silktin. "Haritayı bana ver, ben tamir edeceğim. Hidro istasyonundansınız değil mi?" Başlarını salladılar.
"Mekanik istasyonu. Annem makine dairesindeydi. Bana haritayı ver, tuzakları bitireyim ve sen de bu duvarı bitirmeye çalış. Bu metali duvara çivileyin."
Miles başını salladı ve isteksizce tuzakların yerini gösteren küçük kağıt parçasını sana verirken Fox'a baktı.
"Hemen geri dönerim." dedin, silahını ve ihtiyacın olan araçları omuzlarına aldın ve ormana girdin.
"Ve... bitti."
Gururla yaptığın işine baktın. Ormanın bu bölümünde herhangi bir şeyi değiştirdiğinizde neredeyse hiç fark edilmezdi ve tam olarak olması gereken gibiydi. Görünmez.
Aniden burnunun ucuna ıslak bir şey düştüğünde silahını tekrar omuzlarına aldın. Elinle burnuna dokundun ve parmaklarındaki berrak sıvıya baktın. Su. Daha fazla damla birbiri ardına yere düşmeye başladı, daha hızlı ve daha hızlı. Ancak şimdi rüzgarın da çok daha güçlü hale geldiğini fark ettin, bu da ceketine biraz daha sıkı bir şekilde sarılmana neden oldu.
Yağmur kısa bir süre sonra damlalar halinde düşmeyi durdurdu ve şimdi o kadar güçlüydü ki her yağmur damlası gökyüzünden düşen uzun bir su hattından başka bir şey değildi. Neredeyse hiçbir şey göremiyordun ve ormanda gezinmek hiçbir zaman güçlü yanlarından biri değildi. Böyle yağmur yağarken bunu yapabilmen imkansız. Zaten ıslanmıştın ve rüzgar ağacın dallarını tehlikeli bir şekilde sallıyordu.
Burada kalamazdın, kararını verdin.
Yağmurdan korunacak bir şeye ihtiyacın vardı. Ne kadar erken bulursan o kadar iyiydi.O sırada Bellamy herkesin dropship'te toplandığından emin olmak için son bir kez kampa gitti. Rüzgar şiddetliydi ve yağmuru yüzüne acı bir şekilde çarpıyordu. Bir dakikadan fazla bir süredir dışarıda değildi ve yine de tamamen ıslanmıştı. Kimsenin dışarıda kalmadığına karar verdi ve sonunda dropshipe geri döndü. Bellamy başını salladı ve içeri girer girmez ellerini ıslak saçlarından geçirdi.
YOU ARE READING
the 100 | bellamy x okuyucu one shots
Fanfictionbölümler one shot ya da bir olayın birkaç bölümde işlenmesinden oluşmakta. one shot olduğu için olaylar çok hızlı gelişiyor o yüzden bir anda seni seviyorum demelerine şaşırmayın fkşanrwşmdlw smut bölüm içerir CRINGE ALARMI CRINGE ALARMI !! yaşayac...