🪼 Bölüm 12: Sırlar

290 22 1
                                    

Halkımıza yemek sorununu anlattıktan sonra herkes daha fazla yemeye başlamıştı.

"Yemeyi bırakın! Erzağa ihtiyacımız var!"

Oradan bir çocuk "Kapa çeneni Y/N. Eğer öleceksem, en azından mutlu bir şekilde ölmeme izin ver." diye bağırdı.

"Bellamy!" Ona koşarken bağırdım.

"Y/N neden herkes bu kadar çok yiyor?" diye sordu.

"Çünkü aptallar. Daha fazla yiyecek bulmalıyız."

"Zaten ben, Finn, Monty ve Jasper bütün gün yiyecek arıyorduk."

"Bir şey buldunuz mu?"

Kapıyı açtı. Önümde çilek, balık ve geyikler vardı.

"Aman Tanrım! Bunları nasıl buldunuz?" diye sordum.

Bellamy "Biraz zaman aldı ama nehrin hemen kenarı çilek ve hayvanlarla dolu." dedi.

Ona sarıldım "Bu harika... ama onlara yiyecekleri nerede bulduğunuzu söyleyemeyiz."

Bellamy "Evet, bu kötü bir fikir olurdu." dedi.

"Neden onlara söyleyemiyoruz?" Jasper usulca sordu.

Finn "Çünkü öğrenirlerse yiyecekleri gidip kendileri alacaklar." dedi.

"Oh."

Yiyecek dolu kasalarla içeri girdik. Herkes yemeyi bıraktı ve bize doğru koştu.

İçlerinden birisi "Bu kadar yiyeceği nereden buldunuz?" diye sordu.

Bellamy "Önemli olan bu değil, yiyeceğimiz var ve artık çok fazla yemek yemek zorunda değilsiniz." dedi.

"Şimdi herkes işe geri dönsün!" diye bağırdım. Herkes hızlı bir şekilde işlerine geri döndü.

Finn "Hayal ettiğimden daha iyi gitti." dedi.

"Öyle oldu değil mi?" dedim. "Peki gitmem lazım." dedim ve dropshipe yürümeye başladım.

Bellamy benim arkamdan gelirken "Evet uh ben de." dedi.

Jasper "Bilmediğimiz bir şey mi oluyor?" dedi. Finn omuzlarını silkti.

Gemiye girdim, Bellamy de beni takip etti. Arkamı döndüm ve onun kucağına atlayıp elimden geldiğince sert bir şekilde onu öpmeye başladım.

Belime sarıldı ve beni daha çok öptü.

"Bunu yaptığımızı kimseye söyleyemeyiz değil mi?" dedim.

"Tabii ki söyleyemeyiz." dedi.

Onu tekrar öptüm. Kalbim çok hızlı atıyordu. Duvara doğru yürüdük. Beni öpmeye devam ederken sırtımı duvara yasladı. Boynuma doğru indi ve öpmeye başladı. Birinin bize doğru geldiğini duyduğumda onu ittim ve önemli bir şey konuşuyormuşuz gibi davranmaya başladım.

"Bunun nasıl işe yarayacağını anlamıyorum. Hey Finn, Jasper." dedim.

"Hey siz ikiniz iyi misiniz? Nefes nefese kalmış gibi duruyorsunuz."

Bellamy "Oh sadece şınav çekme yarışı yaptık." dedi.

Ona baktım. Bu onun en iyi bahanesi miydi? Yüz ifadesinden benden özür dilediğini görebiliyordum.

"Tamam... um sadece burada neler olduğunu görmek istedim, bir şeyler çöküyor sandım. Ve burada kasırga olmuş gibi bir karmaşa var."

Ben ve Bellamy birbirimize baktık.

"Şınav yarışmasını yapabilmek için birkaç şeyin yerini değiştirdik." dedim.

Jasper giderken "Tamam siz ne derseniz o." dedi.

Finn "Bana yalan söylediğine inanamıyorum." dedi.

"Ne yalanı?" dedim.

"Saçmalamayı kes, burada ne yaptığınızı biliyorum. Jasper size inanmış olabilir ama ben inanmadım."

"Finn üzgünüm-"

"Yani bu doğru. Siz şimdi birlikte misiniz?"

Bellamy'ye baktım.

Bellamy "Tam olarak değil, yani tüm bu çılgın şeyler etrafımızda olurken ilişki içinde olamayız." dedi.

Onun ağzından çıkanları duyduktan sonra şok olmuş bir halde "Pardon?" dedim.

Finn "Vay canına." dedi "Sanırım konuşmanız için dışarı çıkmalıyım." dedi ve dışarı çıktı.

"Neyiz biz şimdi? Birbirinden faydalanan arkadaşlar mı?" dedim.

Omuzlarını silkti. "Bilmiyorum Y/N. Bunu büyük bir olaya çevirme."

"Tamam, çevirmeyeceğim. Sadece buna artık daha fazla devam edemeyeceğim." Ondan uzaklaştım.

"Y/N hadi ama! Bunu yapma!" Gitmemem için kolumu tuttu. "Senden hoşlandığımı biliyorsun."

"Ben de öyle sanıyordum ama şimdi o kadar da emin değilim." Kolumu ondan çektim ve uzaklaştım.

"Y/N!" diye bağırdı.

Onu görmezden geldim ve dışarı çıktım.

Finn'i gördüm. "Ne oldu?" diye sordu.

"Hiçbir şey söyleme." Beni teselli edecek birine gerçekten ihtiyacım vardı ama şuan sadece yalnız kalmak istiyordum.

Finn "Bellamy oldukça üzgün görünüyor." dedi.

"Bu benim sorunum değil." dedim.

"O seni gerçekten seviyor Y/N, sadece nasıl davranacağını bilmiyor."

"O zaman bana nasıl davranacağını öğrendiği zaman yanıma gelebilir."

the 100 | bellamy x okuyucu one shotsWhere stories live. Discover now