"Bell, bu doğru değil... değil mi?"diye sordu.
Bellamy başını indirdi "Bu doğru."
Octavia bana baktı "Bu senin suçun." diye bağırdı.
Bellamy onu durdurmaya çalışarak "Ah, kes şunu." dedi.
"Raven ve Monty'den telsizi yapmalarını istemeseydin o zaman bunları yaşıyor olmazdık!"
"Octavia ben-"
Octavia ellerini sıktı ve yüzüme yumruk atacakken abisi durdurdu. "Fazla ileri gidiyorsun."
"Sen abim için yeterince iyi değilsin! İyi bir lider de değilsin! Hepimizi ölüme sürükledin!"
"En azından senin gibi bir hata değilim!"
Herkes bir anda sessizleşti. Ne dediğimi fark ederken gözlerim büyüdü. "Octavia, bunu kastetmek istememiştim-" dedim.
Octavia'nın gözleri dolmuştu. Bellamy'ye "Bi de ona kız arkadaşım diyorsun." dedi ve kalabalığı itekleyerek oradan uzaklaştı.
Raven bütün çocukları oradan uzaklaştırırken "Tamam, şov bitti!" diye bağırdı.
Bellamy'ye döndüm, gözlerim gözyaşlarıyla doluydu. Yürümeye başladı.
"Bellamy bekle-" dedim ve kolunu tuttum.
Kolunu çekerek "Yeterince kavga etmedin mi?" dedi.
"Bellamy lütfen…"
"Sadece- sadece git Y/N..." dedi. Sonra kız kardeşinin yanına doğru yürüdü.
Eşyalarımı almak için çadırıma doğru yürürken ağlamaya başladım. Sırt çantamı aldım, içine bir kaç parça eşya ve yiyecek paketi koyup kamptan uzaklaşmaya başladım.
Raven ayağı topallayarak yanıma geldi ve "Y/N nereye gidiyorsun?" diye sordu.
"Uzaklara." diye açık açık söyledim.
"Ne zamana kadar?" diye sordu
Ağlamamaya çalışarak "Bir süre..." dedim.
Raven elini omzuma koyarak "Sorunlarından kaçamazsın, Y/N." dedi.
"Neden olmasın? Herkes aynısını yapıyor. Sakinleşmem lazım. Bellamy'ye onu sevdiğimi söyle. Octavia'ya da özür dilediğimi söyle." Gülümsedim ve Raven'a sarıldım.
Raven gözünde yaşlarla "Söyleyeceğim." dedi. "Seni özleyeceğim Y/N."
"Ben de seni özleyeceğim Raven. May we meet again."
Başını salladı. "May we meet again."
YOU ARE READING
the 100 | bellamy x okuyucu one shots
Fanfikcebölümler one shot ya da bir olayın birkaç bölümde işlenmesinden oluşmakta. one shot olduğu için olaylar çok hızlı gelişiyor o yüzden bir anda seni seviyorum demelerine şaşırmayın fkşanrwşmdlw smut bölüm içerir CRINGE ALARMI CRINGE ALARMI !! yaşayac...