ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ
ɴᴇxᴛ ᴅᴀʏ
,, Kooku?"Oslovil mě z chodby Tae hned po tom, co vyprovodil Yoongiho a Jimina.,, Ano, zlato?"
,, Ehm, můžu se na něco zeptat?"Došel do kuchyně a já se s přikývnutím opřel zády o linku.,, Chceš... Ty se chceš se mnou rozejít?"
Lehce jsem vykulil oči a olízl si rty.,, Cože?"
,, Já vás včera slyšel."Přiznal a sklopil pohled.,,Říkal jsi, že to tak bude nejlepší."Zhluboka jsem vydechl a odvrátil pohled.,, Pokud to podle tebe fakt nejlepší bude, tak ať. Rozejdi se se mnou."
,, Tae, notak."Povzdechl jsem si a udělal k němu krok. On však ustoupil.,, Rozmyslel jsem si to, jen... Kdyby už, bylo by to jen kvůli tvému bezpečí. Já se s tebou rozejít nechci."
,, Tak proč jsi to řekl?"
,, Pokud se ta mafie chce dostat ke mně, bude využívat tebe."Vysvětlil jsem.,, Mám o tebe strach, oni o tobě ví. Chápeš, že bych nezvládl, kdyby se ti cokoliv stalo jen kvůli mně."
,, Nic se mi nestane."Prohlásil a chytl mě za boky.
,, To doufám."Připustil jsem a začal ho něžně líbat.,, Miluju tě celým svým srdcem."
,, Já tebe taky."Zašeptal a po chvilce se odtáhl.,,Ale teď prosím odejdi."
Pohladil jsem ho po tváři a rozešel se bez námitek ke dveřím. Poté jsem vyšel z jeho bytu.
ᴊɪᴍɪɴ
,, Jimine?"Vyhrkl Yoongi a podíval se na mě. Zamručel jsem.,, Kam že jedeme?",, Ehm, domů od Taeho."Odpověděl jsem a on se s přikývnutím vrátil zpátky do původní pozice. Ano, opět jsem musel řídit. Je to riskantní, avšak nic jiného nám nezbývalo. Opět. Zároveň mě překvapilo, když se Yoongi zeptal na cestu.
,, Letošní letní prázdniny stojí za prd."Zamumlal a stiskl mou ruku.
,, Co prosím? Letošní letní prázdniny určitě stojí za prd, když můžem být po měsíci dva měsíce spolu."Zasmál jsem se a odbočil doprava. Díky bohu, už jsem zahlédl panelák, ve kterém měl Yoongi byt.
,, To je ale- To se nepočítá!"Bránil se a pustil mou ruku, načež mi zmáčkl stehno.
,, Au! Yoongi, jestli nechceš nabourat, tak mi laskavě teď nemačkej stehno."Upřesnil jsem a snažil se i za jízdy dát jeho ruku pryč z mého stehna. Zabiju ho!
,, Tak ti zmáčknu rozkrok, chceš?"Ušklíbl se a opravdu jsem ucítil jeho ruku na mém rozkroku. Vyjekl jsem a omylem více šešlápl plyn.,, Ouu, brzdi."
Oddělal jsem jeho ruku z mého rozkroku a zpomalil.,, Ty idiote!"
,, Co? Stehno ti zmáčknout nemůžu."Uchechtl se a ruku stáhl k sobě.,, Takže jsem zkusil druhou možnost."
,, Nech si to na doma, jasný?"Odfrkl jsem si a odbočil na parkoviště u onoho paneláku. V tu chvíli jsem litovat svých slov.
,, Fakt?"
,, Ne."
,, Ale minule se ti to líbilo!"Naléhal a pohladil mě po vlasech, zatímco já už začal parkovat.,,Víš, že mám zřejmě radši, jak se na mě hladově díváš, když teď nemůžu já přirážet do tebe? Postaral ses o to sám."
,, Zlato, můžem o tom mluvit jindy, kdy nebudu zrovna parkovat auto?"Mlaskl jsem a pomalu zaparkoval. Poté jsem se opřel zpátky do sedačky a otočil klíčkem.,, Musím si udělat řidičák."
,, To bych ti taky radil, jinak tě zastaví policie."Uchechtl se a natáhl ke mně malinko ruku, načež jsem si s ním propletl prsty.,, Jak je to tedy s Jungkookem a Taem?"
,, V noci jsem Jungkooka našel v obýváku. Byl opilý."Vydechl jsem a odepl se.,, Přemýšlel nad tím, že by se s Taem rozešel. Nakonec prý uznává, že by ho to spíše psychicky zničilo. Oba."
,, Je mi jich líto, prožili si toho celkem dost."
,, Jo, to jo."Souhlasil jsem a podíval se na něj.,,Ale co se týče úžasných hádek před naším vztahem, tak my taky."
,, Většinu teď hádek jsem způsobil já."Řekl a pohled mi opětoval.
,, Nebyly by žádné hádky, kdybych nebyl jak holka, co prožívá krámy."Zasmál jsem se a opřel si hlavu o jeho rameno.,, Byl jsem hrozně sobecký."
,, Ale romanticky sobecký."
_______________________________________
안녕! 👁️👄👁️
Pardon, dneska kratší kapitola... No ale přemýšlela jsem a zjistila, že tahle knížka bude zřejmě o pár desítek kapitol kratší než School Bitchies 😅 Už jen kvůli tomu, že tady budou celkem dost timeskipy, bylo by to dost nudné :') A ZÁROVEŇ POTŘEBUJEME PŘECE TO DRAMA 🤣🤣-ᴋɪᴋɪ
723slov❤️
ČTEŠ
Forgotten days [p.jm x m.yg] ✔︎
FanficPrvní trpí, druhý čeká až to přetrpí. Je jen otázka času, kdy druhý zapomene na prvního. ------------------------- •Yoonmin •Boyxboy •Navazuje na School Bitches (Doporučuju si SB přečíst první) -------------------------- Start: 1.3.2021 End: 14.6.20...