,, T-Tae?!"Vyjekl jsem, avšak odpovědi se mi nedostalo.
Nervózně jsem si promnul ruce a natáhl se pro injekci. Nechal si ji? Proč? Je to tak dávno, co u nás byl s tím, že mu někdo podstrčil injekci. A on... On si ji nechal? Říkal, že z toho má strach.
Uchopil jsem ji mezi prsty a prohlédl si tekutinu v ní. Zmocnil se mě nepříjemný pocit. On ví, jak to mám já s injekcemi, tak proč by si je píchal taky? Ještě k tomu určitě neví, co v tom je. Že by mu z tohohle bylo špatně? A Jungkook o tom neví? Kriste, já nevím, co si mám myslet.
,, Volal jsi mě?"Ozvalo se a já se otočil.,, Co je?"
Vstal jsem a ukázal mu injekci.,, Ty sis to píchal?"Vyhrkl jsem, avšak on mlčel.,, Tae, co v tom je?"
,, Co myslíš?"Opáčil a založil si ruce na prsou. Překvapila mě jeho náhlá změna nálady. Vždy byl tak citlivý, hned by mi to řekl. A teď se se mnou snaží se hádat?
,, Píchal sis to, že?"Nadzvedl jsem obočí a přistoupil k němu. Uchopil jsem jeho zápěstí a vyhrnul mu rukáv.,, No jasně. Víš vůbec co v tom je?"
,, A víš vůbec, co je soukromí?"Zamračil se a obešel mě, aby se mohl opřít o linku.
,, Seš můj nejlepší kamarád, proč bych se nemohl ptát-"
,, Neměj starosti, jasný?"Přerušil mě.,, Občas i nejlepší kamarádi si něco neříkají. Například ty jsi mi nikdy neřekl, že jsi bral drogy. V té době."
,, Bůh ví, proč jsem ti to neřekl."Odvětil jsem a položil injekci na stůl.,, Tak co je v tom?"
,, Něco jako antidepresiva."Odpověděl a natočil hlavu na stranu.,, A celkem to zabírá."
,, Přestaň s tím a to hned. Poslala ti ho nějaká podělaná mafie, třeba to ani není to, co ti řekli. Proč sis to nechal?"Prohlásil jsem a rozhodil rukama. Jen pokrčil rameny.,, Jungkook o tom neví, co?"
,, Kdyby o tom věděl, zřejmě bys o tom už věděl taky."Usoudil a narovnal se.,, A stejně nechápu, co mu pořád lezeš do prdele."
,, Tae."Vydechl jsem 'úžasem' a vykulil oči.
,, Nedělej překvapeného, proč mu pořád voláš? Jsem tady taky, ani sis nevšiml, že je se mnou něco špatně. Ale jelikož se většinou o tebe zřejmě Yoongi nezajímá, musíš jít za Jungkookem a postěžovat si, abych měl další důvod, proč si píchat ty injekce."
,, Tae, přece bych ti nikdy nepřebíral přítele. Mám Yoongiho."Řekl jsem.
,, To jo, ale je ti Yoongi dostatečně dobrý poslední měsíc? Nevoláš Jungkookovi jen pro to, aby jsi na chvíli zapomněl, že máš nemocnýho přítele, pro kterého děláš první poslední a je ti z toho na nic?"Zamračil se a odvrátil pohled.,, A jelikož teď bude chodit za Taejoon, nebude s tebou skoro celý den a nakonec se někde ztratí, zatímco ty ho necháváš bez dohledu se toulat ulicemi a místo toho jdeš k Jungkookovi se prospat. Nebo s ním se vyspat."Absolutně jsem neměl tušení, odkud tohle vzal. Přece bych tohle nikdy neudělal.
,, Posloucháš se vůbec? Mám přítele, které miluju."Upřesnil jsem a on se na mě znovu podíval.,, Tohle je absurdní. Přestaneš to brát, ihned-"
,, Sáhni na to a řeknu Yoongimu, že mu lžeš a chodíš za Jungkookem."Zavrčel, když jsem chtěl vzít do ruky injekci. Úplně jsem ztuhl.,,Asi by to Yoongi nevzal úplně dobře, co?"
,, Jak se to chováš?"Fňukl jsem.,, Vždycky jsi byl milý a chápal jsi mě. Překousnul jsi to, když jsem se bavil s Jungkookem a teď-"
,, Teď je to jinak."
,, Tak fajn."Mlaskl jsem a injekcí hodil o zeď. Injekce se rozbila.,,Klidně to řekni Yoongimu, ale já řeknu Jungkookovi, že ty lžeš jemu o tomhle."
Beze slov mě chvíli pozoroval. A tak jsem se prostě vydal chodbou ke dveřím a opustil jeho byt.
ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ
Delší dobu jsem stál a koukal do země. Nezaznamenal jsem na sobě změnu, to on může za to, jak se teď chovám. Kdyby nechal Jungkooka si řešit své problémy, bylo by to v pohodě. Jenže on si prostě za ním přileze a ještě mu řekne, ať s Yoongim probere něco, co není jeho věc.Nakonec jsem silou kopl do různých mycích prostředků a vykřikl, načež Yeontan u dveří štěkl.,, Drž hubu!"
Sledoval jsem, jak s kňučením odešel do ložnice za Soonshimem, a zakroutil hlavou tak, až mi křupl krk. Říkám, že jsem se nezměnil. Nijak. To on se najednou změnil a začal se až moc s Jungkookem bavit. A co mám dělat? Jen přihlížet, jak se ti dva skvěle baví.
Všechno jsem nakonec uklidil, avšak samozřejmě flek od tekutiny z injekce na zdi nemohl jít přehlédnout. Dělá se mi upřímně špatně z toho, že budu muset opět Jungkookovi zalhat. Já jen nechci, aby byl ze mě zklamaný.
Potřebuje mě tak, jak já jeho.
_______________________________________
-ᴋɪᴋɪ792slov❤️
ČTEŠ
Forgotten days [p.jm x m.yg] ✔︎
FanficPrvní trpí, druhý čeká až to přetrpí. Je jen otázka času, kdy druhý zapomene na prvního. ------------------------- •Yoonmin •Boyxboy •Navazuje na School Bitches (Doporučuju si SB přečíst první) -------------------------- Start: 1.3.2021 End: 14.6.20...