84.

301 31 13
                                    

Schoval jsem Jimina za sebe a propletl si s ním prsty na jedné ruce.,, To je v pohodě."Vím, že se Jacksona trochu bojí. I vzhledem k tomu, co mu dělal. Nerad se o něm baví a ještě k tomu, když ho teď vidí po dvou měsících, je to pro něj zřejmě horší.

,, Takže... Kurva a ten, který ji nenávidí, si k sobě našly cestu?"Nadzvedl obočí a zastavil se přímo před námi.

,, Vypadá to snad, že ho nenávidím?"Nadhodil jsem a pevně se mu podíval do očí.

,, Co není, může být."Uchechtl se a pokrčil rameny. Chtěl jsem po něm vyjet, avšak Jimin mě přitáhl zpátky k sobě a objal mou ruku.,,Jak je to vůbec možný? Přece jsi ho nenáviděl. Teď si u tebe doma strkáte jazyky do huby. Či ještě hůř. Je Jimin pořád tak úzký?"

,, Ty hajzle!"

,, Přemýšlel jsi proč ne? Ta kurva to dělala snad se všemi z naší školy."Prohlásil a já zatnul ruce v pěst.,, Jediný ty ses mu štítil a teď jsi jediný, komu on dovolí se nechat ošukat."

,, Můžeš laskavě držet tu svojí hubu?"Zavrčel jsem a očkem zahlédl, jak se k nám rozešli Jungkook, Namjoon a Hobi.,, Proč mu ještě tolik ubližuješ, když už stejně není na naší škole a se vším skončil?"

,, Protože i přesto je to pořád jen malá nadržená kurva."Ušklíbl se a zastrčil ruce do kapes.

Vytrhl jsem se Jiminovi a chytl Jacksona za límec. Chystal jsem se mu dát pěstí, kluci však dorazili přesně na čas a odtrhli mě od něj. Sami na něj poté začali mluvit a strkat do něj. Bože, mám štěstí, že takové kámoše mám kolem sebe. Odjakživa se mě Jungkook, Namjoon a Hobi zastávali tak, jako já jich. Podle Jungkooka jsem byl vždy takový ten 'vůdce'. Já mu to doteď nežeru.

,, Jimine?"Oslovil jsem mého přítele, který stál kousek ode mě, a přistoupil k němu. Podíval se na mě se slzami v očích, načež jsem ho chytl za tváře.,, Ale notááák, neposlouchej ho. Nejsi kurva, to on je hajzl, ano?"

Pokýval hlavou a já ho objal. On se však trochu odtáhl a políbil mě. Musel jsem se lehce usmát, když většina z našich žáků začala tleskat a pískat. Doteď mě překvapuje, kolika lidem v naší škole nevadí vztahy mezi kluky. Jimin mi říkal, že v jeho škole na to zřejmě zvědaví úplně nejsou, takže něco takového jako podporu tam prý tak moc nezažije.

Odtáhl jsem se a políbil ho do vlasů. Otočil jsem se na kluky, měli Jacksona už vyřešeného, protože stál znovu u jeho skupinky. Srab. Vždy si rýpne, vyprovokuje mě a pak si odejde do háje, kde ho nejde tolik vidět. Bože, je to takový idiot.

,, Díky."Lehce jsem se usmál a chytl Jimina za ruku.,, Mám chuť ho zabít."

,, Ignoruj ho, jdem za Taem a Yeji."Mlaskl Jungkook.

,, Hej!"Vykřikl jsem a na všechny okolo se podíval.,, Nějaká narážka na Jimina a zmaluju vám ksichty, i holkám. Neznáte ho, takže držte huby, jo?"

Jimin se na mě vděčně usmál a políbil mě tvář. Když nic nikdo neříkal, s klukama jsme se vydali za Taem a Yeji.
ᴇɴᴅ ғʟᴀsʜʙᴀᴄᴋ

ᴀғᴛᴇʀ sᴜʀɢᴇʀʏ
Cítil jsem tlak na mé ruce a následně rostoucí bolest v mé hlavě. Co to ksakru- Do háje, to je nepříjemný. Však ještě nejsem po operaci... Nebo ano? Já nevím, nepamatuju si ani, kdy jsem usnul.

,, Yoongi?"Ozvalo se tlumeně a já začal otevírat oči.,, Yoongi, slyšíš mě?"

,, J-Jimine?"Zamumlal jsem a chytl se za čelo.

,, Je vzhůru. Yoongi, to jsem já, Jungkook."Prohlásil tedy Jungkook. Konečně jsem zaostřil zrak a viděl ho přímě. Stále mě držel za ruku.,, Pamatuješ si mě? Víš, kdo jsem?"

,, J-Jungkook, můj n-nejlepší kámoš."

,, Správně, díky bohu."Vydechl a vedle něj se objevil Tae.,, Víš, kdo je tohle?"

,, Tae, tvůj p-přítel."

,, Dobře, je to v pohodě."Řekl Tae a pohladil Jungkooka po rameni.

,, Co se stalo? Nic si nepamatuju."Zeptal jsem se a otočil hlavu na stranu. Jimin byl stále vedle mě a spal. Upřímně žádná novinka. Stejně chci, aby se probudil. Doufám v to.

,, To je možný, jsi už po operaci."Odpověděl Jungkook a více mi stiskl ruku.,, Zvládl jsi to. Už jsi zdravý."

,, V-Vážně?"

Přikývl a já s oddechem zavřel oči. Sáhl jsem si na hlavu a nahmatal obvaz, načež jsem sykl.,,Radši si na to nesahej."Upřesnil Tae a přisunul si židli.,, Doktor říkal, že je možné, že budeš mít menší výpadky paměti. Ale taky tu je možnost, že to zanikne."

,, Jak dlouho tu už čekáte?"Řekl jsem a letmo se podíval na mou ruku, kterou Jungkook stále svíral.

,, Promiň."Omluvil se a mou ruku pustil. Nemůžu si stěžovat, dělával tohle často. Přece jen je to můj nejlepší kámoš, kdysi jsem si však až myslel, že ke mně něco cítí. Ne, prostě je jen přítulný, co se hlavně mě týče. Nepočítám Taeho.

,, Už jsme tu hodinu. Ostatní už jsou na cestě, Taejoon vezme i Yoonmin."Prohlásil Tae.

Pokýval jsem hlavou. Už jsem zdravý, Jiminie.

_______________________________________
-ᴋɪᴋɪ

832slov❤️

Forgotten days [p.jm x m.yg] ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat