38.

301 30 23
                                    

ғʟᴀsʜʙᴀᴄᴋ
ʏᴏᴏɴɢɪ
,, Tae, Jungkook, Hobi, Jiryu, Ji-Jimin?"Zamračil jsem se a podíval se na ostatní za plotem.,, Kde je Jimin?"

,, Asi ještě na hřišti, třeba se šel vychcat."Odpověděl Jungkook a pokrčil rameny.,, Počkáme na něj."

,, Jdu se podívat."

Zatímco Hobi, Jungkook, Tae a Jiryu čekali už za plotem, já se rozešel zpátky na školní hřiště. Okolo fotbalové oblasti byly stromy, takže jsem uznal, že bude někde mezi nimi. Bože, někdo takový aby se záměrně ztratil? To je vyloučeno. Mohl jsem si vlastně všimnout už před chvílí, že k plotu s námi nejde. Zabiju ho, vážně. Nejenže se dneska večer chová, jakoby měl krámy, dokonce se tady schovává jak idiot. Myslím to ze srandy.

Vstoupil jsem mezi stromy a rozhlédl se.,,Jimine?"Oslovil jsem ho, avšak se nic neozývalo.,, Yah, Jimine?!"

,, Polo."Ozvalo se.

,, Jimineeee, tohle není sranda. Kde seš?"Vyhrkl jsem a zastrčil si ruce do kapes.

,, Polo."

,, Hhh, seš hrozný, fakt."Usmál jsem se a zpomalil krok.,, Marco."

,, Polo."Slyšel jsem kousek ode mě, a tak jsem se tím směrem otočil.

,, Marcoo."

,, Polo."

Skousl jsem si spodní ret a opřel se rukou o jeden strom.,, Marco."

,, Polo."Promluvil přímo za mnou.

Více jsem se pro sebe usmál a obešel strom. Opravdu se zády opíral o ten samý strom, avšak si mě nevšiml. Mezi rty cumlal límec kabátu a koukal před sebe. Vypadal roztomile, co si budem? Proč jsem si toho vlastně nikdy nevšiml? Leze mi na oči celou střední, což jsou už tři roky, a já si až teď všimnu, jak roztomilý je?

,, Tohle se mnou už v životě nehraj."Upřesnil jsem a stoupl si před něj.

,, Polo."Usmál se a podíval se na mě.,, Proč ne?"

,, Protože nejsem jediný, kdo na tebe čeká."Odpověděl jsem a opřel se rukou o strom vedle jeho hlavy.,, Zároveň... Flirtuješ se mnou, že ano?"

,, Nevypadá, že by ti to vadilo."Prohlásil a vyndal si z pusy onen límec.,, Byl jsem jen zvědavý. Chtěl jsem vědět, jestli bys mě třeba hledal, kdybych se ztratil."

,, Ne, nehledal, Tae mi řekl, ať tě jdu najít."Zalhal jsem a zakroutil hlavou.

,, Jsi špatný lhář."

,, A ty špatně flirtuješ."Uchechtl jsem se.

,, Já myslím, že to na tebe i zabírá. Takže flirtuju dobře."Řekl a založil si ruce na prsou.,,A taky jsi nezněl, že by ti vadilo, kdybychom si znovu zahráli Marco Polo."

,, No nezněl, ale vypadal jsem tak."Políbil jsem ho na čelist a chytl jej za boky.

,, Hm... Proč se vždycky přesně takhle chováme?"Zeptal se a položil si ruce na mé ramena.

,, Protože se ti to líbí."Zamumlal jsem a natočil hlavu na stranu.

,, Hej!"Křikl Jungkook a my se od sebe odtáhli. Až tehdy jsme si uvědomili, že nás určitě jde vidět.,, Přestaňte se tam olizovat a pojďte!"
ᴇɴᴅ ғʟᴀsʜʙᴀᴄᴋ

,, Už?"

,, Ještě chvíli."Usmál jsem se a s dlaněmi na Jiminových očích vešel doprostřed místnosti.

Bylo to tady perfektní. Stěna byla obložená tmavým dřevem a podlaha byla taktéž dřevěná. Byla zde menší ložnice sladěna do béžové a hnědé, přičemž dveře nahradili obyčejným závojem. Velkými okny pronikaly sluneční paprsky do všech koutů bytu. Naštěstí tu byly žaluzie. Také mi nemohl uniknout gauč a krb. Dokonce tu byla i menší vířivka, což mě zaujalo ze všeho nejvíc. A nakonec obyčejná malá koupelna. Jinak téměř všechno bylo buďto bílé, černé nebo červené. Co si budem? Romantické.

Oddělal jsem dlaně z Jiminových očí a odstoupil od něj. Jimin si ihned zakryl pusu a vydechl úžasem. Donutilo mě to k úsměvu. Doufal jsem, že se mu to bude líbit. Tohle je přesně to, co Jimin chce a považuje to za romantiku. Pochybuju, že by se mu to nelíbilo.

,, Tak co? Líbí se ti to?"Zeptal jsem se a objal ho zezadu kolem pasu.

,, Ty se ještě ptáš?"Vyhrkl a vjel si prsty do vlasů.,, Do háje, to je... Yah! To je nádherně romantický!"Zasmál jsem se a on se na mě otočil.,, Jak někdo jako ty mohl najít něco takového?"

,, Tož to víš, pro mého přítele cokoliv."Políbil jsem ho na čelo a více si ho k sobě přitiskl.,,Myslel jsem si, že se ti tohle bude líbit."

,, A myslel jsi správně."Usmál se a krátce mě políbil.,, Tak dělej, potřebuju do té vířivky."

Chytl mě za ruku a táhl k zmíněné vířivce.

_______________________________________
안녕! 🤭
Opět jsem vás zeptám na ty kapitoly, protože mi minule někteří psali, že je vidí přeházené a někteří, že je vidí v pořádku... Jak je vidíte teď? Zítra se to pokusím znovu spravit, snad mi to tentokrát vyjde 😌 PROSTĚ SI POŘÁD MUSÍM OPAKOVAT, ŽE JE TO POŘÁD LEPŠÍ, NEŽ SCHOOL BITCHIES, KDE JSEM MĚLA PŘEHÁZENÉ KAPITOLY DO 90 KAPITOLY 🤣🤣

-ᴋɪᴋɪ

775slov❤️

Forgotten days [p.jm x m.yg] ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat