–––––––––––––––
–––––––––––––––––––––
–––––––––––––––𝒏𝒂𝒕𝒂𝒔𝒉𝒂.
♕︎♕︎♕︎
꧁ 2. február 2016 ꧂
–––––––––––––––
,,Kde je Ireland ?"
Pozorovala, ako sa jej tú otázku agent pýtal už stýkrát. Otázku, kde sa nachádzala jej dcéra. Žena však nepohla ani brvou. Nikdy nepohla ani brvou. Akoby kamenná maska a najlepší model detektora lží boli jej najvernejšími priateľmi. S tým sa ale Natasha dokázala stotožniť – možno až príliš na jej vkus.
,,V Británii."
Neklamala. Ona ešte ani raz neklamala. Čierna vdova vedela ovládať svoj tep, no neznáma blondína sa hrala so slovíčkami a dokázala samú seba presvedčiť, že vravela pravdivú odpoveď. A i vravela – len nikdy nie nato, načo sa oni pýtali.
Muž sediaci za prístrojom k nej momentovo uprel prísny pohľad. Zajatkyni to však zjavne bolo šuma fuk. Ani stráže na ňu nijak nepôsobili. ,,Kde v Británii ?"
,,Vedľa Škótska."
Rusovláska mierne pokrútila hlavou.
Samozrejme, že hovorila o Severnom Írsku.
,,Skúsime to ešte raz. Kde je vaša dcéra ?"
,,Ja neviem."
Jej srdce nevynechalo ani nezrýchlilo žiaden svoj úder.
,,Kde je vaša dcéra ?"
,,Môžem vám svoju odpoveď zopakovať, no obávam sa, že rovnako ako vaša otázka sa ani ona nezmení."
,,Kde je váš manžel ?"
,,Netuším."
Toto nemalo pointu.
Trvalo im celý týždeň zistiť jej meno. A i keď ho konečne mali, posunulo ich to iba o pár krôčkov dopredu. A pridalo tucet prázdnych miest príbehu.
Aurora Cherida Rosette-Redburn-Elbury.
Meno ženy, ktorá zomrela pri explózii pred polrokom. So svojou dcérou, bratom aj tetou. A akokoľvek sa Natasha pozerala na ňu alebo na jej novo-vytvorenú zložku, nič nedávalo zmysel. Nepoznali dôvody – ani jeden jediný. Všade sa nachádzali len samé otázniky a nanajvýš tak postupne pribúdali. A bolo ich priveľa na to, aby sa čokoľvek dalo považovať za zhodu náhod.
Jej matka – mŕtva.
Jej otec – neuvedený.
Jej adoptívny brat – mŕtvy.
Jej dcéra – mŕtva.
Jej manžel – nezvestný.
Jej strýko – nezvestný.
Jej teta – mŕtva.
Jej najstarší bratranec – mŕtvy.
Jej sesternica – mŕtva.
Jej najmladší bratranec – nezvestný.
Bol to ako zoznam smrti a nešťastia. Akoby tú rodinu niekto lovil. Najprv zomrela jej matka pádom z tridsiatich metrov. Prešlo sotva polroka a vinou autohavárie ju nasledoval Aurorin bratranec a sesternica. O niekoľko mesiacov bolo vyhlásené neúspešné pátranie po jej nezvestnom strýkovi. Jej manžel a mladší bratranec zmizli bez stopy polroka dozadu. Sotva pár týždňov potom si explózia budovy vzala životy jej tety, brata a dcéry. A oficiálne i ten jej. Už sa nedalo veriť ničomu.
YOU ARE READING
𝒑𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕 𝒊𝒍𝒍𝒖𝒔𝒊𝒐𝒏𝒊𝒔𝒕𝒔. | 𝐌𝐀𝐑𝐕𝐄𝐋
Fanfictionfemale oc + loki friggason female oc + anthony stark wanda maximoff + steve rogers (slow burn) ☾︎★𓆙☀︎︎☽︎ Cassandra Cressfield. Dievča s tvárou nastavenou hviezdam a srdcom ukrytým v tieňoch. Sarkazmus, čiernu kapucňu, kde-tu nôž, odvahu, lenivosť...