VIII. | being scared

28 8 0
                                    

–––––––––––––––
–––––––––––––––––––––
–––––––––––––––

𝒂𝒖𝒓𝒐𝒓𝒂.

♕︎♕︎♕︎

,,Hm ..."

,,Hm ..." zopakovala Aurora a pohodlnejšie sa usadila na ešte vždy dažďom nasiaknutom dreve. Keby na sebe práve nemala teplučký, dlhokánsky kabát, obišla by danú lavičku oblúkom. Narozdiel od mladej ženy po svojom boku, chlad nebol jej najlepším kamarátom.

A i keď Aurora nikdy zrovna nepatrila medzi skalných fanúšikov anglického počasia, to nebolo dôvodom, prečo sa cítila, akoby jej dušu niekto vyžmýkal a následne po nej poskákal.

,,Krátka rekapitulácia. S Owenom Elburym, tvojím ex-priateľom, s ktorým si sa pred troma týždňani rozišla, si zostala tehotná," Serena s ľahkovážnym výrazom hľadela na západ slnka, ,,takže ... si v piči."

Aurora nad poznámkou svojej sesternice pokrútila hlavou a premerala si ju spomedzi prižmúrených viečok. Vlasy najbledšej blond jej splývali na ramená, od jej elegantných, jemných črtov tváre sa lámalo krehké svetlo, v ľadovodmodrých dúhovkach jej hralo sebavedomie a vševediackosť a jej plné pery niesli nepatrný úškrn. Toľko povedomá Serena Rosette.

,,Pripomeň mi ... prečo ti to hovorím ?"

,,Pretože keby nie, si v piči ešte viac."

,,Si pomoc, S, vážne."

Šestnásťročné dievča na ňu hodilo ironickým pohľadom a ohrnulo perou. ,,Môžem byť pomoc a zabiť ten plod alebo rovno teba, ak ti to spraví radosť."

,,Najväčšiu radosť by mi spravilo, keby si dnes nič a nikoho nezabíjala."

,,Si nudná."

,,Dospelá."

,,To isté."

,,Pár rokov a dobehneš ma."

Serena zhrozene vygúlila svoje belasé oči. ,,Nabúchaná v devätnástke ? A to ex-priateľom, s ktorým som chodila mesiac a ktorého neznášam ? Vďaka rozchodovému sexu ? Kriste pane, ty tam na nebesiach, nie, prosím, nie. Radšej sa vzdám tej novej kabelky od–"

,,Neneznášam ho," prerušila jej dramatický výstup Aurora a rukami si objala ramená.

Serenin tón o stupeň oteplel. Avšak len o stupeň. Ráznost zimy mu ani pri najmenšom nechýbala. ,,Ale rovnako ho nemiluješ."

,,Kedysi som ho milovala," odvetila jej zlatovlasá žena, ,,naučím sa ho milovať znovu."

,,Naučím sa lyžovať."

Aurora nechápavo nadvihla obočie. ,,Ty vieš lyžovať."

,,Yop. To ale neznamená, že zdolám Mount Everest."

–––––––––––––––
–––––––––––––––––––––
–––––––––––––––

Tristan Theresa Rosette.

To meno niesol náhrobok obklopený čerstvými kvetmi v ich rodinnej krypte. Prvý z mnohých, ktoré budú nasledovať. V tom momente si však vôbec neuvedomovala, čo jej smrť ovplyvní. A tiež koho.

 𝒑𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕 𝒊𝒍𝒍𝒖𝒔𝒊𝒐𝒏𝒊𝒔𝒕𝒔. | 𝐌𝐀𝐑𝐕𝐄𝐋Where stories live. Discover now