–––––––––––––––
–––––––––––––––––––––
–––––––––––––––𝒂𝒏𝒕𝒉𝒐𝒏𝒚.
♕︎♕︎♕︎
Preskočilo mu.
Bodka.
Inak si vážne nevedel vysvetliť dôvod, prečo teraz kráčal po boku Rhodesa a už vonkoncom nie, prečo prechádzal uličkami Avengerovskej základne vstriec Natashe a Clintovi. Prvému zmienenému zjavne slniečko niečo pripálilo – možno dokonca mozog, vážne netušil, čo ten človek používal – a poslední dvaja trpeli nejakou agentskou poruchou osobnosti a úsudku (no to nebola pri ex-zamestnancoch S.H.I.E.L.D.u žiadna novinka)
Rhodey ešte väčšmi zrýchlil krok až sa jeho chôdza začínala podobať úteku pred polišmi. ,,No ideš ?"
,,Ja idem," fľochol na neho Tony pohľadom, ,,ty bežíš."
War Machine mávol rukou a so zašomraním nejakých bezpochyby kompletne nepodstatných poznámok ho odbehol.
Iron Man otrávene pokrútil hlavou.
Akoby nestačilo, že sa hádali celou cestou – až v jednom okamihu Tony vystúpil (skôr vyskočil) a zavolal si ďalšie auto. Rhodey bol neznesiteľný. Obvykle mu nevadilo sa s niekým hádať, vždy vyhral, no akonáhle prišla na tému ona, sranda išla bokom. Dnes vážne namal náladu riešiť nepríjemné situácie – a aha, kde sa i tak práve nachádzal.
,,Niekto zomrel ?"
Vtipné.
Tony otočil hlavou na postavu muža prichádzajúceho z bočnej uličky a pažravo spracúvajúceho Kit Kat. Nadvihol obočie. ,,Nemáš byť ty na rodinnej dovolenke u rodiny ?"
,,Nemáš byť ty v Stark Tower a tváriť sa ako pravý Stark ?"
,,A ako sa tvárim teraz," zazrel na neho, ,,rovnako mrzuto ako Barton ? Alebo nebodaj Donald Trump ?"
Clint si však so všetkým kľudom odkusol z čokolády a zosúladil s ním krok. Akoby sa nechumelilo. ,,Tváriš sa, ako keby niekto zomrel, a ty si nebodaj musel zostúpiť zo svojej veže medzi obyčajný ľud."
,,Takže ako Barton, skvelé. Musím vyzerať vážne strašne."
,,Aspoň si to priznáš."
Niektorých ľudí jakživ nikdy nepochopí – rovnako, ako tiež nepochopí, že niekto dokáže tak efektívne uraziť samého seba ...
Tony na neho neveriacky pozrel, avšak nakoniec len pretočil očami a odvrátil od neho zrak. ,,Niekedy mám pocit, že na každom šípe, ktorý vystrelíš, sedí niekoľko tvojich mozgových buniek. Človek už len čaká, kedy sa nebudú stačiť obmieňať a ty skončíš v mínuse."
,,To číslo sa aspoň pekne vyrovná s tvojimi citovými prejavmi."
Clintovi sa na tvári ale neukázala ani stopa po urazení, či akejkoľvek štipke emócií, iba pokračoval v žužlaní svojho Kit Kat. Obaja muži si na seba už dávno zvykli, možno až prirýchlo – a keď Hawkeyove oči nežiarili začarovanou modrou a žiaden asgardský, zelený idiot sa nenachádzal poblíž, dokonca by si Tony dovolil priznať, že ho mal i rád. Ich všetkých. Boli jeho rodinou.
,,Pretože ty si plyšový medvedík."
Clint sa uškrnul. ,,Nato máme Hulka."
,,Nie, my máme Thora. Hulka má Natasha."
YOU ARE READING
𝒑𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕 𝒊𝒍𝒍𝒖𝒔𝒊𝒐𝒏𝒊𝒔𝒕𝒔. | 𝐌𝐀𝐑𝐕𝐄𝐋
Fanfictionfemale oc + loki friggason female oc + anthony stark wanda maximoff + steve rogers (slow burn) ☾︎★𓆙☀︎︎☽︎ Cassandra Cressfield. Dievča s tvárou nastavenou hviezdam a srdcom ukrytým v tieňoch. Sarkazmus, čiernu kapucňu, kde-tu nôž, odvahu, lenivosť...