III. | being secretive

42 9 0
                                    

–––––––––––––––
–––––––––––––––––––––
–––––––––––––––

𝒏𝒂𝒕𝒂𝒔𝒉𝒂.

♕︎♕︎♕︎

,,Nepripomína ti niekoho ?"

Clint zdvihol hlavu od počítača a nasledoval jej pohľad k blonďatej žene. ,,Barbie ?"

,,Tráviš priveľa času s Tonym," odvetila mu a ešte väčšmi prižmúrila oceánové oči, ,,a nie. Príde mi povedomá."

,,Včera ti povedomá neprišla ?"

,,Včera mala vlasy v cope."

Hnedovlasý muž na ňu so skeptickým výrazom zazrel a sarkazticky zatiahol : ,,To totižto úplne mení situáciu."

Natasha si ale nemohla pomôcť. Sama pokladala vlastné slová za nezmysly, no zvykla sa spoliehať na intuíciu. Tá ju nikdy nesklamala. A z nejakého dôvodu, keď Auroru pred pár minútami uvidela, v mysli sa jej zobrazil zlatý rám s rovnako sfarbenými kvetmi – pivóniami, možno ružami. No ani za svätého si nemohla spomenúť, kde ho videla. A už vonkoncom nie, prečo sa jej spojil s ňou.

,,Ako sa to volal jej nevlastný brat ?"

,,Theodore Rosette."

,,A jej bratranci a sesternice ?"

,,Stephen, Serena a Samuel Rosette," pomaly automaticky odrecitovala, ,,preveruješ ich smrť ?"

,,Yop. Zdá sa, že jej matka vážne spáchala samovraždu a skočila z tej skaly, ale jej strýko ... tam už niečo nehrá. Značenie o jeho zmiznutí má v systéme S.H.I.E.L.D. – niečo také ani omylom nebude náhoda. No jeho zložka ... po tú sa vážne neviem, ako dostanem. Vďaka Hydre bola spolu s ostatnými pravdepodobne zverejnená, avšak potom ... musím obvolať pár kontaktov. Tiež bola Aurora vyšetrovaná v súvislosti s pohrešovaním jej otca v 2004tom, ako bolo písané v tej policajnej správe, no všetky podklady k tomu prípadu zázračne zmizli," Clint pokrútil hlavou a ešte vždy neúnavne niečo ťukal do počítača, ,,ktovie, do čoho všetkého je táto rodina zapojená."

Keď Natashe znova úsekovo padol pohľad na miestnosť, kde bola Aurora držaná, v sekunde sa rozhodla nad strávením ďalšej hodiny svojho dňa. ,,Idem sa s ňou porozprávať."

,,Prajem veľa šťastia a pevných nervov," odvetil rusovláske jej najlepší kamarát s pohľadom stále upretým na obrazovku počítača, ,,obe budeš viac ako potrebovať."

To ona dobre vedela.

–––––––––––––––
–––––––––––––––––––––
–––––––––––––––

𝒂𝒖𝒓𝒐𝒓𝒂.

♕︎♕︎♕︎

Neunáhlene stočila pohľad k zabezpečeným dverám, keď sa so svojským, signifikantným zvukom otvorili. Jej orechové oči veľmi rýchlo našli žiarivo modré.

,,Dobrý deň, som agentka Romanoffová a dnes budem mať tú česť vám na chvíľu robiť spoločnosť."

Krásna rusovlasá žena motýlim krokom podišla k nej a odsunula si stoličku – nie však tú nachádzajúcu sa bližšie pri dverách, ako by očakávala. Naopak si zvolila miesto, kde obvykle sedávala Aurora.

 𝒑𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕 𝒊𝒍𝒍𝒖𝒔𝒊𝒐𝒏𝒊𝒔𝒕𝒔. | 𝐌𝐀𝐑𝐕𝐄𝐋Where stories live. Discover now