–––––––––––––––
–––––––––––––––––––––
–––––––––––––––𝒄𝒂𝒔𝒔𝒂𝒏𝒅𝒓𝒂.
♕︎♕︎♕︎
Rozbilo sa to. Rozbilo sa to. Rozbilo sa to.
To bolo jediné, na čo v tom momente dokázala myslieť, lámajúci zvuk ju natoľko ovládol, že aj zabudla na nejakého idiota v napasovanom obleku.
Bola by najradšej, keby počula len lámanie svojich kostí, tie by sa zahojili a boli by oveľa menším problémom.
Kovovým rebríkom vyliezla na strechu budovy ignorujúc pálivú bolesť na chrbte.
Jej kolená s tichým rupnutím padli na betónový povrch. Nedokázala sa nadýchnuť.
Zničilo sa to. Pokazila som to. Zabije ma. On ma zabije.
Zrak sa jej začal rozostrovať.
Nemôžem– nemôžem.
Roztrasenými prstami začala otvárať batoh, avšak v strede pohybu sa zastavila.
Všetky orgány sa jej zovreli a ona zatvorila oči, nechcela to vidieť.
Jej pľúca prosili o vzduch, ale ona nebola schopná im ho dať.
Po pár mučivých chvíľach, počas ktorých jej srdce zbesilo búšilo, zatla zuby a otvorila balíček so setom.
Prvú vec, ktorú vytiahla bola jej strieborná tiára, ktorej jeden z drahých kameňov odpadol.
V tej danej chvíli jej to bolo tak neskutočne jedno, že ju bez váhania odhodila. Svoj zahmlený pohľad uprela na set jagajúci sa pod ňou.
Nič sa mu nestalo, bol úplne v poriadku.
Pre istotu si všetko popretáčala v rukách, hľadajúc nejakú chybičku. Nič však nenašla.
,,Oh bohovia-" s vydýchnutím si tvár schovala do dlaní.
Jej pľúca sa konečne naplnili vzduchom víriacim sa vôkol nej.
Keď však odkryla stále trasúce sa ruky z bledej tváre a pozrela sa na prihodený tablet, znova ju akoby obliala studená voda. Hrôzostrašné praskliny sa tiahli celým displayom.
,,Sakra," precedila cez zuby a päsťou treskla o betón, igorujúc všetku novovytvorenú bolesť.
Zaslúžila si ju.
Síce to nebolo až tak zlé ako set, pretože pamäťová karta sa stále dala zachrániť, no pokazila to.
Jej myseľ zamestnali stovky myšlienok.
Mohla by ísť ešte teraz do obchodu s elektronikou a kúpiť nový tablet, lenže bola oblečená v obleku s množstvom zbraní, na ktoré rozhodne nemala povolenie nosiť. A ako bonus bola pokrytá Spider-Manovou krvou.
Spider-Man.
Rýchlo sa doplazila na kraj budovy, v uličke však našla len krvavú škvrnu. Dokonca aj jej plášť zmizol.
Mohla zasiahnuť jeho hrdlo, zomrel by za pár chvíľ, no niečo jej hovorilo aby ho nezabíjala. Aspoň nie hneď.
Ak ale nedostane lekársku pomoc, šanca smrti prevyšovala deväťdesiat percent.
Na jeho živote jej avšak ani v najmenšom nezáležalo. Nepoznala ho a nepotrebovala jeho škodlivú prítomnosť. Jediné, čo ju pichlo pri srdci bola strata, ktorú pocítia jeho blízki.
YOU ARE READING
𝒑𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕 𝒊𝒍𝒍𝒖𝒔𝒊𝒐𝒏𝒊𝒔𝒕𝒔. | 𝐌𝐀𝐑𝐕𝐄𝐋
Fanfictionfemale oc + loki friggason female oc + anthony stark wanda maximoff + steve rogers (slow burn) ☾︎★𓆙☀︎︎☽︎ Cassandra Cressfield. Dievča s tvárou nastavenou hviezdam a srdcom ukrytým v tieňoch. Sarkazmus, čiernu kapucňu, kde-tu nôž, odvahu, lenivosť...