–––––––––––––––
–––––––––––––––––––––
–––––––––––––––𝒑𝒆𝒕𝒆𝒓 𝒑.
♕︎♕︎♕︎
Dlhé rady áut vyzerali nekonečne. Vozidlá jedno cez druhé trúbili a ich motory potichu hrčali. On s Cass stál v strede rozľahlého chodníka, čakajúc, kedy sa drobné svetlo na semafóre rozsvieti na žiarivú zelenú.
Povedal by, že Cass patrí k tým nedočkavejším ľuďom, ona ale skoro bez pohnutia stála a potichu sledovala všetkých okoloidúcih. Jej oči aj tak vyzerali vzdialene, akoby bola len schránkou a myseľ plávala niekde v hĺbkach oceánu. Všímal si to hlavne na hodinách, ktoré mali spoločné.
Niekedy bolo naozaj fascinujúce pozorovať, ako sa na ostatných pozerá a ako sa správa. Bola jednoducho... iná. A mladý Spider-Man chcel o nej zistiť čo najviac.
Keby sa ho niekto spýtal, ako si predstavuje smrť, bez rozmyslu by povedal jej meno. I keď na tvári mala prívetivý úsmev a v očiach malé iskierky zahrievajúce srdcia ostatných, stále z nej sálal obrovský chlad a dokonca aj ležérny postoj, ktorý väčšinou používala vyzeral, že z neho bola pripravená zaútočiť.
,,No poď, už je to len kúsok," zakričal do hluku navôkol, keď sa zelené svetlo konečne rozevietilo.
,,To si povedal pred desiatimi minútami," odfrkla. Ale vykročila pohotovo.
,,Ideme maximálne pätnásť minút, takže je nemožné, aby som to povedal pred desiatimi minútami."
,,Aj tak mám pocit, že už to je najmenej hodina chôdze."
,,Nepríde mi, že si človek, ktorý by mal problém s kondičkou," s drobným úsmevom na ňu uprel svoje hnedé oči,
Videl ju behať na telesnej. Tých veľkých kolečiek, ktoré robili každú hodinu namiesto rozcvičky spravila aspoň päť a to pomerne rýchlo.,,Oh, ja mám výbornú kondičku, ale na jej využitie mi stačí zostať v posteli."
Peter sa od prekvapenia podkol na rovnej zemi.
Ona sa na jeho reakcií zasmiala: ,,Stále zabúdam na to, ako ľahké je ťa totálne vykoľajiť."
,,Podľa mňa nie som jediný, koho dokážeš tak vykoľajiť," oprášil si zašpinené nohavice.
,,Rozhodne," zaškerila sa.
,,Aaa sme tu," zastavil sa pred dverami s červeným náterom, ,,Cass, predstavujem ti najlepšiu bagetáreň, akú som kedy navštívil," s úsmevom od ucha k uchu otvoril dvere.
Vo vnútri bola príjemná vôňa čerstvého pečiva a iných surovín, ktoré sa do jedál pridávali. Nachádzali sa tu štyri stoly s jedným veľkým pultom, za ktorým stál pán Delmar s prívetivým úsmevom. Všade boli vylepené rôzne plagáty a ponuky.
Keď upriamil pohľad na Cassandru, na tvári sa jej zračilo nefalšované prekvapenie.
,,Ale čo, nie je to môj obľúbený cliente?" Povedal s roztiahnutými rukami, ,,a ktože je táto krásna señorita?"
YOU ARE READING
𝒑𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕 𝒊𝒍𝒍𝒖𝒔𝒊𝒐𝒏𝒊𝒔𝒕𝒔. | 𝐌𝐀𝐑𝐕𝐄𝐋
Fanfictionfemale oc + loki friggason female oc + anthony stark wanda maximoff + steve rogers (slow burn) ☾︎★𓆙☀︎︎☽︎ Cassandra Cressfield. Dievča s tvárou nastavenou hviezdam a srdcom ukrytým v tieňoch. Sarkazmus, čiernu kapucňu, kde-tu nôž, odvahu, lenivosť...