–––––––––––––––
–––––––––––––––––––––
–––––––––––––––𝒂𝒖𝒓𝒐𝒓𝒂.
♕︎♕︎♕︎
,,Podaj mi tequilu."
,,Daj si koňak," odvetil jej tmavovlasý muž a naklonil k nej obrovskú nádobu z brúseného skla. Iba vďaka šťastiu sa tekutina nevyliala a ona neskončila celá mokrá.
Aurora nakrčila nosom a ponúkanú fľašu od seba odtiskla. ,,Nechcem koňak."
,,Nechcem vstávať."
Hodila po ňom otráveným pohľadom a s prižmúrenými viečkami mu vytrhla nápoj z rúk. ,,Daj sem ten koňak."
No ako si jeho hrdlo priložila k perám a prvé kvapky alkoholu dopadli na jej jazyk, začala sa prudko dusiť a kašľať. Samozrejme – čierny korzet jej akciu v suchu neprežil.
Avšak úprimne si nemyslela, že mohla vyzerať ešte horšie. Tmavý make-up mala od tancovanie bezpochyby celý roztečený, kožená sukňa sa jej lepila na stehná, z vražedných opätkov ju príšerne boleli nohy a po dekolte sa jej v potôčikoch rinul drahý koňak. Navyše, labutiu korunu a po zem dlhý plášť z čiernych pier stratila niekde cestou.
A napriek tomu jej na tom všetkom vonkoncom nezáležalo. Bolo niekoľko hodín po polnoci a oni sedeli bok po boku na podlahe veličizného – a prázdneho – domu pri jazere. Už odvtedy ako prišli z oslavy sa opierali o barový pult a smiali na vlastných, podnapitých nezmysloch.
Aj teraz sa muž jej šikovnosti uchechtol. ,,Ako je vôbec možné, aby bol niekto tak príšerne nemotorný."
,,Nemal si ma opiť," vrátila mu a dokonca sa jej i zachcelo detinsky vyplaziť jazyk. Avšak bola príliš zamestnaná nezadusením sa.
,,Ja som ti tie štamprlíky do hrdla nechádzal."
,,Kupoval si ich."
,,Nekupoval," mykol ramenami a zložil si z očí hviezdicovité párty-okuliare, ktoré v prítmí vážne postrádali zmysel, ,,kúpil som ten bar."
Aurora sa na neho prekvapene otočila a preskúmala jeho tvár pohľadom, či náhodou nežartoval. ,,Čo si spravil ?"
,,Mali tam pekné striptérky," nevinne sa na ňu pozrel a na perách sa mu mihol úškrn.
,,Čašníčky," pobavene ho opravila, ,,chcel si povedať čašníčky."
,,Videla si ich kostýmy ? Myslím, že ani im samým nepovedali presnú definíciu ich práce."
,,A tvoj kostým ? Čo vlastne si ?" usmevavo podotkla a nadvihla obočie.
Hrdo sa vystrel a akokoľvek seriózne sa snažil tváriť, trhalo mu kútikmi. ,,Agent K."
,,Muži v čiernom, veľmi originálne" ironicky pochvaľne prikývla, ,,ešteže nie Bond. James Bond." Vrátila späť frázu z ich prvého stretnutia.
Venoval jej urazený pohľad a tázavo nadvihol obočie. ,,Veď spolu ladíme. Čierna, čierna. Čo viac by si chcela," provokatívne sa uškrnul, ,,ty si vták, tak čo som mal byť ja ? Sterilizovaný ?"
Aurora v záchveve smiechu zaklonila hlavu. Ani si taký prevlek úprimne nechcela predstavovať. ,,Kdeže ... mohol si byť sklo," odpovedala mu a ešte vždy z pier nestriasla široký úsmev – rovnako ako tiež alkohol z hrudníka.
YOU ARE READING
𝒑𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕 𝒊𝒍𝒍𝒖𝒔𝒊𝒐𝒏𝒊𝒔𝒕𝒔. | 𝐌𝐀𝐑𝐕𝐄𝐋
Fanfictionfemale oc + loki friggason female oc + anthony stark wanda maximoff + steve rogers (slow burn) ☾︎★𓆙☀︎︎☽︎ Cassandra Cressfield. Dievča s tvárou nastavenou hviezdam a srdcom ukrytým v tieňoch. Sarkazmus, čiernu kapucňu, kde-tu nôž, odvahu, lenivosť...