50

470 19 0
                                    

Sahra szemszöge

Reggel amikor felébredtem Lucifer erős, védelmet nyújtó karjai fonták körül testemet. Ez az érzés már nagyon hiányzott. Lehet, hogy hibázott, de mindenkinek jár egy második esély. Eleget szenvedett már úgy gondolom. Odafordultam hozzá, hogy lássam őt alvás közben. Olyan nyugodt volt és gondtalan. Kezemet óvatosan felemeltem, majd arcára simítottam egyik ujjam. Egy kósza hajtincs belelógott arcába. Óvatosan odanyúltam, majd finoman kisöpörtem. A haja puhasága arra késztetett, hogy még egy kicsit birizgáljam neki. Rég éreztem ilyen felszabadultnak magam. Talán akkor, amikor még nagyon az elején voltunk Luciferrel a kapcsolatban. Óvatosan nyitogatni kezdte szemeit, majd egyik kezével elkezdte kidörzsölni az álmosságot. 

 - mennyivel más, hogy végre itt vagy mellettem! Végre biztonságba tudhatlak Sahra! - szeme  őszintén csillogott. Tagadhattam volna, de felesleges, hisz már nyilván való, hogy mit érzek iránta. Halványan elmosolyodtam, majd kezemmel ismét az arcát kezdtem el simogatni. 

 - azt hiszem, hogy a mi szerelmünkről könyvet lehetne írni! - Lucifer felnevetett, én pedig szélesen elmosolyodtam. Úgy érzem végre minden sínen van. Ma megyünk a házasságkötőhöz, hogy érvénytelenítse a házasságomat Arthurral. Borzalmas időszakon vagyunk túl, de az, hogy most itt vagyunk egymásnak  mindent felülmúl. Gondolataimat összeszedve kikeltem Lucifer mellől, majd megindultam a fürdőszobába. Hajam kócosan omlott le a vállamra. Kifésültem, majd egy laza kontyba kötöttem. Sminkeltem is egy kicsit, ugyan is a tegnapi kisírt karikák ott éktelenkedtek a szemem alatt. Ma úgy éreztem, hogy eljött a változás pillanata. Szemeimet kihúztam, majd egy kis korrektor segítségével eltüntettem a karikákat. Szempilláimat gondosan kifésültem, majd a szempillaspirállal ki is emeltem őket. Ajkamra matt vér vörös rúzst kentem. Ahogy a tükörbe néztem, egy teljesen más lány nézett vissza rám. Elégedetten mentem vissza a szobába, ahol Lucifer még mindig csak feküdt. Ahogy meglátott még pislogni is elfelejtett. Ajkaimtól egészen a szememig végig mért. 

El sem hiszem, hogy ma már vége lesz ennek a szörnyűségnek. A házasságkötőhöz igyekeztünk. Lucifer keze szorosan fonódott enyémre. Egy pillanatra sem engedte el. Mintha csak attól félt volna, hogy kicsúszok a keze közül. Egy pillanatra lenéztem magamra. Fehér converse tornacipőm kissé megviselten szelte az utat. Fehér kissé szaggatott nadrágom szorosan feszült lábaimra, míg méregzöld hosszú ujjú, kapucnis haspólóm fedte testemet. Luciferre pillantottam, aki magabiztosan lépkedett mellettem. Egy fekete feszülős póló volt rajta, ami igencsak láttatni engedte kidolgozott felsőtestét. Fekete farmere és fekete cipője tökéletesen passzolt egymáshoz. Gondosan belőtt haja most is ugyan olyan jól nézett ki, mint minden egyes nap. Meg kell hagyni, hogy jól áll neki a fekete. 

Mindennel végeztünk, amit el kellett intéznünk. Az egész napunk ezekkel az ügyekkel ment el, de teljes mértékbe megérte. Végre semmi nem köt ahhoz a gazfickóhoz. Amint az utolsó papírt is aláírtam, és a nő kedvesen rám mosolyogva elvette előlem a papírt, Lucifer felé fordultam. 

 - végre vége Lucifer! - nyakába ugrottam, ő pedig megpörgetett a levegőben. Jól esett, hogy ennyi mindenben segít, és itt van velem. Amint letett a földre ismét a nő felé pillantottam, aki mosolyogva figyelt minket. Elköszöntünk tőle, majd kimentünk a teremből. Lucifer az úton megállított, majd beállt elém. 

 - most már mi következünk! Házasodjunk össze Sahra! - szeme ragyogott a boldogságtól és izgatottságtól. Rápillantottam nagy szemekkel. Hirtelen nem tudtam mit is mondhatnék. 

 - nem is tudom. Először még a kezemet kellene megkérned. De még csak most váltam el törvényesen. Nem gyors ez egy kicsit? - félve pillantottam rá, ő pedig kissé megszorítva kezeimet közelebb lépett hozzám. 

Lucifer /BEFEJEZETT! /Where stories live. Discover now