Lucifer szemszöge
Amikor megtudtam hogy Saraht behozták a korházba nagyon megilyedtem. Nem akartam azt hogy meghaljon! Nem akartam azt hogy elszakadjon attól az élettől amibe ő beleszületett! És nem akartam elveszíteni sem! Egy Ördög Halandó kapcsolat általában sosem végződik semmi jóval de most valamiért bízom abban hogy a miénk másképp lesz. Ami pedig most történt van egy tippem ki csinálhatta a bajt!
- Moa! Baltazár! Megjöttem! - hangom a tágas folyosón végig kúszott és minden apró kis résen bepréselve magát végűl elért a keresett személyekhez. Mind a ketten meglepődötten és csodálkozva léptek ki a szobájuk ajtaján és közeledtek felém. Cipőjük zaja szakította meg a nagy csendet ami le akart telepedni a helyiségben. Nem tudtam mit mondjak vagy hogy kezdjem.
- meg is jöttél? Hol voltál ilyen sokáig? - Moa hangja teljesen váratlanúl ért mégsem mutattam ki meglepettségemet. Azt akartam hogy ne tudjanak semmit csak szimplán álljon vissza a rend a régi kerékvágásba.
- a korházban! Tudni akarom mitől lett rosszúl a Halandó! - Moa lepillantott a földre és egy pillanatra megszeppenést láttam az arcán végig futni majd újra rám nézett.
- én voltam! Rá akartalak ébreszteni hogy nem helyes amit csinálsz Lucifer! Nem lehetsz szerelmes egy Halandó lányba mert annak sújos következményei vannak! - amikor Moa elmondta az igazat Baltazár hitetlenkedve rápillantott nekem meg kifutott az összes vér a fejemből. Olyan ideges még nem voltam mint akkor ott abban a pillanatban. Úgy voltam vele ha nem megyek el onnan pár percen belűl akkor tuti baj lesz belőle így inkább behúnytam szemeimet és megjelentem a lány kórtermében.Haja kócosan terült szét a párnáján míg kezei maga mellett pihentek. Olyan nyugodt volt, olyan szép. A szívem is megszakadt hogy itt láttam feküdni. De hoztam egy döntést amit nem másíthatok meg! Amint felébred el is mondom neki! Amint ezt kimondtam magamban nyitogatni kezdte a szemeit így odamenve hozzá megsimítottam a homlokát és mélyen a szemébe néztem. A szívem megszakadt a döntésem miatt de nem tehetem meg vele hogy így szenvedjen.
- Lucifer! Itt...itt vagy! Mi történt velem? - ujjam ajkaira tettem hogy ne beszéljen annyit. Nem akartam megnehezíteni a dolgát így vettem egy nagy levegőt és szólásra nyitottam a számat.
- Sarah... Kicsim! - lepillantottam a kezünkre ami össze volt kulcsolva az ágy szélén majd újra a szemébe. Nem tudom megtenni vele. Túlságosan is fáj. A torkomban a gombóc csak nagyobbodott ez miatt a beszéd is nehézkesen ment. - nem akarok veled lenni! Én az Ördög vagyok te pedig egy Halandó! Miattam vagy most kórházban és ennek nem tehetlek ki téged mégegyszer! Jobb ha mi most külön folytatnánk ezt az egészet! - Sarah szemei megteltek könnyel majd le is folyt az első könnycsepo az arcán. A szívem megsuakadt és olyan érzés volt mintha elvették volna az életem egyik felét.
- ne...nem Lucifer! Az...az nem lehet! Hallod? Nem hagyhatsz csak úgy el! Lucifer kérlek mond hogy csak viccelsz! - teljesen bepánikolt és úgy kapott a kezem után mintha az élete múlna rajta. Nem volt szívem elszakadni tőle. Én is nagyon szeretem és a végsőkig elmegyek érte.
- shhh!! - odahajoltam hozzá és lágy csókot leheltem homlokára. Lehúnyta szemét majd éreztem hogy egyenletesen veszi a levegőt. Vettem egy nagy levegőt majd sóhajtva leűltem a kanapéra ami a szoba másik falánál volt. Képtelen voltam szakítani vele és képtelen voltam elszakadni tőle.
Sziasztok Babáim! Bocsánat hogy csak most hoztam az új részt de nagyon sok volt a dolgom! Remélem hogy tetszeni fog nektek! Puszii!😘😘
YOU ARE READING
Lucifer /BEFEJEZETT! /
FantasySarah egy teljesen átlagos tini lány. Lucifer viszont a pokol ura. Mi lehet egy olyan kapcsolatból aminél az egyik fél a pokol ura a másik fél viszont egy teljesen átlagos tini lány? Beleszeretni egy földi halandóba egyenlő az öngyilkossággal. De mi...