30.

537 32 6
                                    

Moa szemszöge

Ki a jó oldalon áll, ki pedig a rosszon. Vannak rossz döntések és vannak jók. Kinek a pártján állsz? Luciferén? Aki megmentett attól, hogy örök pusztulásba kárhozz, vagy azén, aki hagyta, hogy rossz útra térj. Lucifer cserébe nem kért mást, csak annyit, hogy legyek az ágyasa. Semmi érzelmet nem vitt bele, nem gondolta, hogy nekem mennyire fog az fájni, amikor mást talál. Főleg olyat, akibe feltétel nélkül szerelmes. Odafent nem kértek semmit cserébe amiért a rossz utat választottam. Hagyta, hogy mennyek a saját döntésem után.

Sahra terhes és Lucifer engem kért meg, hogy segítsek abban, hogy elvetéljen. Nem értettem vele egyet, de ahhoz, hogy ne pusztítson el meg kellett tennem. Mint nő, nagyon fájt, hogy ezt kell okozzam de mint Démon felpezsdítette a véremet. Ma tényleg egyedűl maradt itthol így amikor nem figyelt elővettem egy kisebb doboz papírhalmot, ami olyan nehéz volt, hogy énis alig bírtam odatenni az útba. Rátettem egy terítőt, hogy ne látszódjon, hogy alatta tele van mázsás kövekkel majd fogtam magam és ott hagytam. Nemsokkal késöbb jött Sahra, majd amint megpillantotta a dobozt fura tekintettel nézett rá. Csak vedd be! Kérlek! Csak emeld meg, már az is elég! A szavakat ismételgetve figyeltem, ahogy lehajol érte és megemeli a dobozt. Ezaz! Hírtelen egy nagy puffanást és egy kiabálást hallottam.

- ahh te joo ég! Valaki segítsen! Ez elviselhetetlen! - a lány belekapaszkodott a mellette lévő asztalba, majd a szabad kezével a hasát szorongatta összegörnyedve.
- mi történt? - ártatlan fejjel odasiettem hozzá, mint aki nem tudja miről van szó, majd rápillantottam a nőre akinek a lába csupa vér volt.
- nee Moa! Csak azt ne! Elment a baba! Istenem! Elment a baba! - hangos zokogásba kezdett továbbra is a hasát fogta. A szívem megrepedt, ahogy láttam összetörni a nőt. Felsegítettem, majd bevittem a szobájába és az orvosiba kerestem egy nyugtatót azt belelőttem, hogy megnyugodjon egy kicsit. - a baba, Moa! - megfogta karomat amitől meglepődve visszafordúltam, majd láttam ahogy egyre jobban kezd lecsukódni a szeme. Hat az inyekció. Kiszaladtam, hogy a földről összeszedjem a dobozt és a benne lévő cuccokat. Nem hiszem el, hogy ezt tettem! Hogy tehettem ilyet? Én is nő vagyok. Annak ellenére, hogy gonosz vagyok nekem is fájna, ha a babám elmenne. Kimentem az udvarra kicsit levegőzni. Igen, a Pokolba még az is van. Nemsokkal késöbb lépteket hallottam. Megfordúltam, hogy lássam ki az, majd amint megpillantottam Lucifert közeledni, eszembe jutott milyen szörnyűséget is tettem.

- hát te? - hangja kicsit furcsa volt. Talán megbánta volna? Ahhoz viszont eléggé elkésett.
- kijöttem levegőzni kicsit miután elkövettem életem legborzasztóbb tettét. - hangom érzelem mentes volt, mégis arra sugárzott, hogy megvetem amit csináltam. Lucifer kihúzta magát, majd rámpillantott sötét szemeivel.
- megtetted amit kértem? - hangja meglepett volt mégis mintha kicsit boldog lett volna. Hitetlenkedve néztem rá.
- igen, megtettem. Most boldog vagy? - teljesen kiakadtam, ahogy láttam Lucifer szemét megcsillanni. Nem értette a kiborulásom okát, de már az sem érdekelt ha megöl a viselkedésem miatt. Hátat fordítottam neki, de mielött teljesen elmentem volna onnan még megjegyeztem egy valamit. - csak, hogy tudd! Sahra most bent fekszik a szobába benyugtatózva, ugyanis neked köszönhetően rohamot kapott! Rád sem bírok nézni Lucifer! Te nem ilyen voltál! - reméltem, hogy majd ha ezt elmondom neki feleszmél.
- de ugye ez kettőnk közt marad? - úgy látszik hiába papoltam neki. Egy utolsó szemétláda.
- ne aggódj, tőlem nem fogja megtudni. De majd ha kiderül a dolog, nem fogom a pártodat fogni remélem tudod! Igaza lesz Sahranak ha elhagy téged! - az utolsó mondattal teljesen belészúrtam a kést és még meg is forgattam benne de nem érdekelt. Jusson el az agyáig, hogy mennyire tönkretette most azt a nőt, akit valaha is szeretett. Észre se vettem, hogy egy könycsepp legördűl arcomról, majd mégegy és végűl zokogásba törtem ki.

Sziasztok Babáim meghoztam a következő részt is. Remélem, hogy tetszeni fog nektek ez a rész. Igyekszem minél hamarabb hozni a következő részeket addig is jó olvasást hozzá, puszii!😘😘

Lucifer /BEFEJEZETT! /Where stories live. Discover now