37.

415 22 4
                                    

Lucifer szemszöge

Már egy hónapja, hogy ide száműztek a Földre. Nem bántam meg, hiszen van egy lány aki nagyon sokat segít, hogy megtanuljam az élet dolgait. Igazából egy nagyon szép lányól van szó, aki talán még többet is jelent mint barát. Egy nagyon aranyos, kedves lány, de sajnos egy életre szóló trauma érte, ezért visszahúzódóbb és fél másokhoz közel kerülni. Megbeszéltem vele, hogy fél kilenckor találkozunk, addig pedig még van pár elintézni való dolog amit meg kell csinálni. Mire elintéztem a dolgokat, azon kaptam magam, hogy már készülnöm kellene. Odaballagtam a ruhásszekrényemhez és előkaptam egy fekete inget, ami igencsak gyűrődött volt. Kénytelen voltam bevetni az újonnan tanult házi praktikát, így elővettem a vasalót meg a vasalódeszkát és rátéve az ingemet elkezdtem kivasalni. Azon imádkoztam, hogy ne égessem ki, ugyanis ez volt az egyetlen olyan ingem ami még jól nézett ki rajtam. Közben azon is agyaltam nehogy elkéssek, így folyamatosan az órára pillantottam. Miután ezzel készen lettem, magamra kaptam, majd a fekete farmeremet is és besiettem a fürdőbe, ahol a hajamat kifésülve tettem rá egy kis hajzselét, hogy jobban nézzek ki. Késésben voltam, így gyorsan összepakoltam a cuccaimat, amik ma kelleni fognak és kiléptem az ajtón amit magam után be is zártam. Sietősre vettem a lépteimet, mivel már jó öt perces késésben voltam és nem szerettem volna túlságosan is megvárattatni. Ahogy odaértem megláttam a lány házát. Egy egyszerű kis ház volt, semmi extra nem volt benne. A falak kissé meg voltak repedezve az idő múlása alatt. A kerítés szorosan fonta maga köré az öreg házat. Egy aranyos bernáthegyi kutya szaladt oda a kerítéshez és idegenkedve pillantott rám sötét barna szemeivel. Épp a csengőt készültem megnyomni amikor is elkezdett ugatni bizalmatlansága jeléül. A lány kilépett az ajtón, hogy megnézze ki jött hozzá. Amikor megpillantottam, egy igencsak szomorkás arcú lányt láttam. Gyönyörűen fel volt öltözve. Levendula lila ruhája testéhez simulva kúszott le testén. Haja szabadon engedve simult hátához. Odaléptem hozzá és rápillantva azon gondolkoztam, hogyan dobjam fel a kedvét. 

 - nagyon gyönyörű vagy! - a lány elpirulva pillantott le a földre. Nem mert a szemebe nézni, így ujjammal álla alá nyúlva kényszerítettem, hogy rám nézzen. - ne haragudj, hogy elkéstem, de sajnos a férfiak sosem tudják pontosan beosztani az idejüket. - a lány arcára egy aprócska, alig látható mosoly került. A lány, mintha azon gondolkozna, hogy mit is mondjon úgy pillantott szemeimbe. Nem mertem megszólalni hátha elrontom valamivel a kitörni készülő jókedvét. 

 - semmi baj Lucifer! Általában a férfiak szoktak várni a lányokra, de a te eseted kivételes. - aprót kuncogott amin én is elmosolyodtam. Teljesen más mint Sahra. Benne meg van az a plusz ami benne nem volt. Mellette úgy érzem kezdek megváltozni valami más irány fele. Gyengéden megsimítottam a karját jelezve, hogy indulhatunk. Csendben haladtunk az üres utcán. Nem volt szükség szavakra. A lány gyengéden hozzám simult, aminek köszönhetően a szívem kissé hevesebben kezdett el verni. Magamhoz öleltem, hogy éreztessem vele nekem is szükségem van erre a fajta gyengédségre. Megérkeztünk a pincészetbe ahol már vártak ránk. 

 - jó estét fiatalok! Már vártam magukat! Erre jöjjenek itt van az önök asztala. - a lány arcára először meglepettség ült ki, majd hirtelen egy hatalmas mosoly kerítette hatalmába. Megkóstoltunk mindenfajta bort, majd végül a forralt bor mellett maradtunk. A lány hirtelen úgy nyílt meg előttem akár egy rózsa. Lehetséges a bor hatása, vagy akár csak annak a jele, hogy jobban megbízik bennem. Annak én örülnék a legjobban.

 - tudod Lucifer... én egy vidám lány voltam. Ezt most azért mondom, mert látszik rajtad néha, hogy nem nagyon érted miért vagyok ilyen. Nekem volt egy legjobb barátnőm akit sajnos elhanyagoltam a sok fiú miatt. Mindig elmentem bulizgatni meg randizgatni mint egy normál tini. A barátnőm kissé furán viselkedett de sosem mondta meg az okát én meg hát... nem kérdeztem, rá mert azt hittem minden rendben van vele. De aztán ahogy teltek a napok, hetek, hónapok egyre jobban fura lett. Látszott, hogy nagyon szerelmes valakibe hiszen mindig ábrándozott róla. Ha kérdeztem sosem ide figyelt és volt hogy inkább elküldtem aludni. De aztán az egyik nap arra mentem haza a koliba, hogy egy levél fogadott az asztalon amit Ő írt és megtaláltam a fürdőkádba. Felvágta az ereit. Képes volt meghalni azért akit szeretett! Azóta az eset óta megtörtem Lucifer. Már nem vagyok az a lány aki akkor voltam. - a szemében látni lehetett a megtörést, a fájdalmat és még egy csomó más dolgot.

- tudod mit? Ne engedjük, hogy a rossz kedv hatással legyen erre a napra. Tudom nem egyszerű, de segítek bármiről legyen is szó! - a jókedv szikrája azonnal ott termett újra a szemébe. - mennyünk inkább hozzám! Ott kissé nyugisabb is és nincs ennyi ember se. - halványat bólintott, majd ahogy felálltunk és segítettem neki a táskáját felemelni a széktől, előhúztam a pénztárcámból a pénzt, majd az asztalra csúsztatva végig simítottam a lány hátán és elindultunk hozzám. Az utat csendben tettük meg. Nem volt kínos a csend, hanem inkább az a fajta, ami nem kelt szorongást. Az út alatt egyszer kétszer rápillantottam a lányra aki olyan szorosan bújt hozzám mintha tudná, ez az utolsó, hogy ilyen közel lehet mellettem. Ahogy megérkeztünk azonnal segítettem neki lepakolni. Leültünk egymás mellé a székre és tovább folytattuk a beszélgetést.

Már jó egy órája itt vagyunk, de nem történt semmi olyan dolog. Igazából nem is bánom, hisz valami megmagyarázhatatlan dolog miatt nem vágyom arra, hogy megfektessem és otthagyjam. Amikor már láttam rajta, hogy kezd álmos lenni felkísértem a szobámba és hagytam, hogy ledőljön az ágyra. Bebújtam mellé, majd éreztem, hogy mind a kettőnkön kezd eluralkodni az álmosság így nem harcolva tovább ellene azonnal el is aludtunk. 

   Sziasztok Babáim! Ne haragudjatok, hogy csak most hoztam meg az új részt. Nagyon fogok sietni a többivel is. Mivel elektronikusan tanulunk így több időm lesz az új részek megírásában. Nagyon köszönöm, hogy már ennyien olvassátok, és hogy ennyiőtöknek tetszik. Nagyon szeretlek benneteket, további szép napot! Jó olvasást hozzá, puszii!😘😘

Lucifer /BEFEJEZETT! /Where stories live. Discover now