Sarah szemszöge
Szombat reggel van így hála istennek hétvége van szóval nem kell menni suliba sem pedig korán kelni. Nem nagyon terveztem olyan dolgot mára ami megerőltető lenne így hosszasan csak az ágyban feküdtem és a tegnapi dolgokon kattogtam. Lucifer barátnője vagyok és teljesen boldog. Meg kellene ijednem tőle vagy esetleg pánikolnom kellene hogy mit fognak hozzá szólni elvégre nem egy átlagos emberrel jöttem össze hanem a pokol Urával. Úgy gondoltam ideje felkelni így egy nagy levegő kíséretében lerúgtam magamról a takarót és elindultam a szekrényemhez valami értelmes ruhát kikeresni. Már nagyon rég nem mentem haza a koliból de úgy vagyok vele ha hazamegyek Lucifer nem fog megjelenni én pedig a hiányába belehalnék. Inkább maradok annál a verziónál hogy felhívom mindig őket telefonon. Kivettem egy számomra értelmes ruhadarabot a szekrényemből ami egy farmer nadrág és egy fekete póló hozzá pedig egy szürke felső és már mentem is megcsinálni a hajam. Vajon Lucifer most mit csinálhat? Vajon még ugyan úgy szeret ahogy én őt és ahogy azt tegnap elmondta? Ezek s ezekhez hason gondolattal mentem le a konyhába hogy igyak egy jó kis kávét kezdésnek.
Leérve odamentem a kávéfőzőhöz majd töltöttem ki magamnak és elkezdtem iszogatni. Már szerintem két perce itt lehetek amikor is egy váratlan pillanatba belenyilalt az oldalamba így a kávés bögrémet a kezemből elengedve oda csúsztam a kanapéhoz ugyan is iszonyatosan fájt majd arra ráülve görnyedtem össze. Nem érdekelt hogy minden kávés lesz és az sem érdekelt hogy összetörtem a bögrét ami most apró szilánkokban hevert a földön. Vártam hogy valaki észre vegyen és segítsen nekem de senki nem jött én pedig csak rosszabbul vagyok. Egyszer csak kicsapódott az ajtó és belépett rajta barátnőm aki először lesokkolva figyelt majd idefutott hozzám és elkezdett hozzám beszélni.
- Sashi minden rendben? - belém karolt és úgy várta válaszom míg én csak összeszorított szemekkel ráztam meg a fejem.
- kurvára fáj az oldalam! Most kezdődött pár perce. Csinálj valamit mert belehalok! - a szavak csak úgy ömlöttek ki a számon nem gondolkoztam jelen pillanatba leszartam mindent és mindenkit. Ilyen fájdalmam még sosem volt de remélem hogy nem is lesz soha többet.
- nyugodj meg Szívem beviszlek az orvoshoz csak tarts ki! - megsimította homlokom amitől a félelmem nagyjából elmúlt. Az anyukámat akartam aki ilyenkor mellettem szokott lenni még akkor is ha nagyon összeveszünk. Azt akartam hogy ez a mértékű fájás azonnal elmúljon. Azt akartam hogy soha többet ne érezzek ilyet. A homlokomon a verejték ömlött míg a könnyeimmel küszködve próbáltam megállni a lábaimon.
Ahogy drága barátnőm ígérte hamar be is értünk a kórházba ahol azonnal hoztak nekem tolókocsit amibe beleültetve toltak be a kivizsgáló terembe. A fájdalom nem hogy gyengült hanem még erősödött. Nem bírtam már ezt. Összegörnyedve feküdtem az ágyon és zokogva imádkoztam azon hogy elmúljon. Nem tudom ennyi lehetett az idő de mikor felébredtem Lucifer erős, izmos karjai közt ébredtem fel amik úgy szorítottak mintha csak az életem múlott volna rajta.
- Lu...Lucifer te mit keresel itt? - erőtlen hangom visszhangzott az üres kórterembe ahol csak én és Ő voltunk. Viszonylag megnyugtatott a tudat hogy itt van mellettem.
- shhh.. most ne beszélj! Itt vagyok Drágám nem lesz semmi baj! - a szavakat suttogta míg éreztem rajra azt a mérhetetlen nagy feszültséget. Szerettem volna ha ez az egész csak egy álom lenne. Vagyis csak az a része ahol úgy fáj az oldalam hogy nem lehet elviselni.
- mond hogy csak álmodtam ezt az egészet! Mond hogy ez csak egy rossz álom volt és soha többet nem kell azt átélnem! - hangom keservesen csengett míg Lucifer izmai megfeszültek és engem fürkészett. Aztán amikor meg akart szólalni újra megjelent az a rémes fájdalom és magával ragadott a sötétség.
Sziasztok Babáim! Bocsánat hogy ez most ilyen rövid lett de ígérem hogy a következő hosszabb lesz! Most sűrűbben lesznek részek ugyanis egy csomó időm lesz a dokiknak köszönhetően! Nagyon remélem hogy ez a rész is ugyan úgy elnyeri majd a tetszéseteket ahogy az eddigi többi is tette! Igyekszem izgis részeket hozni amik felkeltik az érdeklődéseiteket! Nagyon szeretlek benneteket, további szép estét puszii!😘😘
YOU ARE READING
Lucifer /BEFEJEZETT! /
FantasySarah egy teljesen átlagos tini lány. Lucifer viszont a pokol ura. Mi lehet egy olyan kapcsolatból aminél az egyik fél a pokol ura a másik fél viszont egy teljesen átlagos tini lány? Beleszeretni egy földi halandóba egyenlő az öngyilkossággal. De mi...