15. +18

1.3K 40 3
                                    

Lucifer szemszöge

Nem bírom!

Már javában este van és mint mostanában most is csak a plafont bámulom és azon gondolkodom mit is kellene tennem.

Megjelenek neki!

Ez remek ötlet Lucifer! Elmosolyodtam amiért ilyen jó gondolatok támadtak bennem és úgy döntöttem bármi is lesz az ára én most odamegyek.

A szobájában sötétség honolt és csak annyi kis fény kúszott be amennyit a hold bevilágított. Ő sem aludt. Érezte hogy itt vagyok. Tudom.

- Lucifer! Mit keresel itt? - suttogása bezengte az egész szobát. Annyira hiányzott már hogy meghalljam édes kis hangját.
- Sahra én...én már nem bírom nélküled! - nem érdekelt a következménye gyors léptekkel odaléptem hozzá és belenéztem csillogó sötétbarna szemébe. - nem tudok távol maradni tőled nem érted? - az arcát megsimítva a szívem egy hatalmasat dobbant.
- én se Lucifer! - egy hírtelen mozdulattal átölelt. Ahogy hozzám simult az egész testem elkezdett bizseregni. Eltoltam magamtól de csak annyira hogy a szemembe tudjon nézni.
- soha nem engedlek el! - belesuttogtam fülébe majd egyre közelebb hajtottam fejem az övéhez míg végűl ajkunk összeérg. A puha ajka súrólta az enyémet ami hatására csak még többet akartam.

Megfogtam a lány derekát és elfektettem az ágyon. Fölé tornyosulva csókoltam tovább. A levegőt már egymás szájából kapkodtuk el de még ez sem rémített meg attól hogy együtt legyünk. Elkezdte kigombolni az ingemet míg végűl az a földre került. Megfogtam pólója alját majd lekapva azt róla csókoltam tovább. Letértem nyakára ahol nagyokat sóhajtva túrt bele már így is kócos hajamba. Hátra nyúltam melltartója csatjához majd egy egyszerű mozdulattal kicsatoltam az anyagot. Sahra feje szégyenlőssé vált és kicsit elszégyelte magát.

- semmi baj Sahra! Nem kell szégyelj semmit! Csodálatos tested van ami csak az enyém! - megsimítottam arcát míg hangom vágytól túlfűtött volt. Belenézett csillogó szemeivel az enyémekbe majd arcomat megfogva megcsókolt. Elmosolyodtam csók közben míg kezeim vándorolni kezdtek. Megmarkoltam egyik kezemmel Sahra egyik mellét ami hatására belenyögött csókunkba. Melle olyan puha volt és gyönyörű hogy csak mégjobban elkapott a vágy.

Kicsatolta nadrágom szíját majd a gatyámat is kigombolva levette rólam majd lerugdosva a földre esett. Már csak egy szál boxerben voltam Sahra elött mire megcsodálta testem. Végig húzta apró kis ujjacskáit hasamon ami hatására egy sóhaj hagyta el számat. Kigomboltam a lány nadrágját és azt is a földre hajítottuk. Végűl levettük az utolsó ruhadarabokat is egymásról. A lány még gyönyörködött picit a látványban és nem tagadom én is. Végűl cselekedtem így nyakát megpuszilva haladtam egyre lejjebb. A lány sóhajaitól csak mégjobban akartam ezt az egészet. Elkezdtem egyik mellét kényeztetni míg a másikat a kezemmel gyúrtam. Miután befejeztem kis játékom a hasára is adtam apró puszikat majd végűl Sahra területére értem. Mikor elkezdtem kényeztetni a lány beletúrt a hajamba és egy kicsit erőteljesebb sóhaj hagyta el ajkait. Éreztem hogy akarja, éreztem hogy akar.

- biztosan akarod Sahra? - belenéztem vágytól csillogó szemeibe és vártam a választ.
- igen Lucifer! Akarom! - tarkómat megfogva húzott le magához és csókolt tovább míg én belehelyeztem magam a lányba. Egy halkat sóhajtott majd ajkaimtól elválva belesüllyesztette fejét a párnába.

Lassan elkezdtem mozogni míg a lány aprókat sóhajtozott. Tudtam hogy nem lehetünk hangosak hiszen itthol van a barátnője is. A lány felnézett rám majd odahajolt fülemhez.

- Lu...Lucifer ne hagyd abba! - több se kellett ahogy visszafeküdt elkezdtem gyorsabbra váltani a tempót. A lány nem bírta hogy ne nyögjön fel hangosan.
- mennyünk a fürdőbe! Ott hangoskodhatunk! - segítettem a lánynak felkelni majd berohantunk a fürdőbe és magunkra zárva az ajtót csókoltuk meg egymást újra. Megmarkolta méretemet majd elkezdte kezét mozgatni rajta miközben csókolta nyakamat. Nem bírtam. - űlj fel a pultra! - parancsomnak engedelmeskedve felpattant a pultra majd hagyts hogy két lába közé álva újra behatoljak. Itt már nem bírta hangot is adott hozzá. Egyre csak gyosrabban mozogtunk és éreztem hogy a lány sem sokáig bírja már.

- ne hagyd abba! Kérlek! - a lány nyöszörgő hangja arról árulkodott hogy neki mindjárt vége.
- ezaz Sahra nagyon jó vagy! - melleit megmarkolászva kapcsoltam olyan gyors sebességre amekkorára csak tudtam. Éreztem hogy mind a ketten egyszerre fogunk elmenni ami a gondolatom végére pont be is következett.
- Lucifer! Ezazz! - nyöszörögte a làny még nem éreztem hogy csúcsra juttattam.
- oohh Sahra! Igeen! - ahogy vége lett mindkettőnknek lemostuk magunkról az izzatság cseppeket és vissza mentünk a lány szobájába. Meg akartam tőle kérdezni valamit de láttam rajta hogy nagyon fáradt és inkább hagytam. Majd holnap. Befeküdtünk mind a ketten az ágyba majd a lány mellkasomra hajtotta fejét és szinte azonnal elaludt.

Sziasztok Babáim! Ahogy ígértem meg is hoztam a következő részt. Remélem hogy tetszeni fog nektem és szívesen fogjátok olvasni. Ahogy tudom jövök is a következő résszel. Szeretlek benneteket! Puszii!😗😗

Lucifer /BEFEJEZETT! /Where stories live. Discover now