29.

523 30 4
                                    

Moa szemszöge

Hallottam, hogy reggel Lucifer már ki volt, mert a drágalátos Sahra rosszul lett. Megkérte Baltazart, hogy vizsgálja meg, ugyanis gyanakszik valamire de meg akar győződni róla. Elmentem a vizsgáló felé hátha ki tudok szedni belőle valamit, de mielött beszélhettem volna vele Baltazar becsukta az ajtót. Nem volt akadály elöttem ugyanis odatettem a fejem az ajtóhoz és hallgatózni kezdtem.

- mik a panaszok Sahra? - hallottam ahogy Baltazar faggatta a nőt, de nem láttam semmit. Egy nagy sóhaj után végűl megszólalt.
- amikor reggel felkeltem, szörnyen elkapott a hányinger. Nem tudom megmagyarázni ezt az egészet, de olyan volt, mintha elém tettek volna egy tál gusztustalan dolgot és felkavarta a gyomromat. - a lány hangja kissé ilyedt volt. A franba, hogy nem látom mi folyik odabent! Nagyon ideges voltam hogy nem látok semmit, de legalább az nyugtatott, hogy tisztán hallottam mit beszélnek.
- feküdj fel az ágyra. Megnézzük mi lehet a hasaddal. - valami zajt hallottam, majd azt ahogy valami zörög. Biztosan most feküdt fel az ágyra, Baltazar pedig elővette az ultrahangját. Sokáig csendet hallottam, már azt hittem hogy semmi nem fog történni amikor megszólalt a férfi. - Sahra! Neked sokat kell most pihenned. Babát vársz! - a férfi hangja baljósan hangzott. Olyan volt mint aki aggódik mi lesz ezután. Neem az lehetetlen, hogy ez a nő terhes legyen Lucifertől. Ez azt is jelenti hogy el kell ásnunk a csatabárdot. Hangot hallottam de nem bentről hanem kintről. Oldalra pillantottam és megláttam Lucifert amint errefelé közeledik. Kiegyenesedtem, majd vettem egy nagy levegőt és odamentem hozzá.

- áhh Lucifer! Már hiányoztál! - mosolyomat nem tudta senki levakarni arcomról. A férfi értetlen fejjel nézett rám. Nem tudta hova tenni, hogy kedves lettem.
- Moa! - biccentett a fejével majd ismét rámpillantott kemény tekintetével. - mi a helyzet odabent? - rápillantott az ajtóra, majd vissza rám.
- Sahranak most szüksége lesz rád! - megveregettem vállát, mire kitágúlt szemekkel nézett engem. - menny be. Mindent megtudsz. - rákacsintottam, mire ő csak bólintott egyet és elindúlt az ajtó felé. Benyitott és belépett az ajtón. Azonnal odasietett a nőhöz én pedig követtem a terembe.
- nos Baltazar mond mi a baja Sahranak? - Lucifer hangja aggodalmas volt. Rápillantott a nőre az pedig megsimította karját. Mind a nő mind pedig Baltazar sápadtak voltak és aggodalmasak.
- Lucifer! Most Sahranak nagyon vigyáznia kell magára! - Baltazar fehér volt mint a fal és közben hangja remegett.
- hogy érted ezt? - a Főnök hangja határozott volt és aggodalmas. Kezdtem tőle énis megilyedni.
- hagyd csak majd én elmondom! - a lány a hasára tette kezét és simított rajta egyet. Rápillantottam Luciferre aki teljesen lefagyott. Sápadt volt akár egy fehér papírlap. Magára erőltetett egy mosolyt majd szólásra nyitotta száját.
- nos.. Értem! - megsimította a lány vállát majd kilépett az ajtón. Értetlenűl meredtem magam elé ugyanis nem értettem az eseményeket olyan gyorsan történtek. Felpillantottam Baltazarra aki a lányt vigasztalta. Ezt nem hagyhattam annyiba.

Lucifer keresése olyan, akár egy kisgyerek megkeresése bújocska közben. Nagyon nehéz megtalálni. Megálltam egy pillanatra, majd elkezdtem gondolkozni, hogy hova szokott menni akkor, amikor valami nagyon bántja vagy csak felejteni akar. Eszembe jutott, hogy van egy hely ahova mindig elbújt amikor gondolkozott. Ha ott nincs, akkor sehol. Végűl amikor megpillantottam a kivágott fatörzsön űlni egy dialittas mosoly terült szét arcomon, hogy megtaláltam. Odamentem hozzá, majd helyet foglaltam mellette. Rápillantottam és láttam rajta a gondterhelt és bánat súlyát.

- miért mentél el? - megtörtem a csendet. Nem figyelt rám, csak maga elé meredve figyelte a víz hullámzását.
- egy kisbaba? Mit kezdjek egy kisbabával Moa? Azt sem tudom, hogy kell vele bánni. - hangja rekedtes volt. Sóhajtott egyet majd rátette térdeire állát.
- Lucifer.. - rátettem kezem vállára ő pedig rámpillantott.
- mond mégis mióta lettél te ekkora szent? Eddig nem az ellen voltál, hogy mindent megtegyél, hogy nekünk rossz legyen? - kiakadása teljesen meglepett. Elvettem kezem válláról és magam elé meredtem. Egy kis idő után Lucifer törte meg a csendet. - ha annyira segíteni szeretnél, akkor van neked egy feladatom! - rápillantottam és megláttam szemeiben a csillogást. Könnyes volt a szeme és eddig ezt észre sem vettem. - holnap Sahra egyedűl lesz otthol. Érd el, hogy a baba elmenjen Sahraból! - teljesen lefagytam Lucifer kérését hallva. Nem akartam hallani a fülemnek. De hisz szereti a nőt.
- de.. Lucifer te szereted Sahrat! Miért kérsz tőlem ilyet? - alig találtam a szavakat. Nem hiszem el, hogy ilyet kér tőlem.
- csak! Most akkor megteszed vagy nem? Te bajszerzésbe úgyis profi vagy. - hangja határozott, ellentmondást nem tűrő volt. Nem tudom mit tegyek.

  Sziasztok Babáim meghozta. A következő részt is. Remélem hogy tetszeni fog nektek ez is. Igyekszem a következő részt hozni addig is jó olvasást, puszii!😘😘

Lucifer /BEFEJEZETT! /Where stories live. Discover now