Lucifer szemszöge
Nem akartam hinni a szememnek amikor megláttam, hogy Sahra azzal a herceggel házasodott össze. Elfogadhatatlan! Moa elkésett velem, Baltazar pedig direkt heccelt vele. Felidegesített így gondoltam kimegyek picit a levegőre hátha az majd lenyugtat. legszívesebben akkorát belevertem volna valamibe. De nem rongálok. Az nem az én műfajom. Vagy mégis? A kis hang a fejemben megszólalt és innentől nem volt visszaút, beleültette a fülembe a hülyeséget. Odamentem a fából épített kis teraszos épülethez majd egy akkorát belevertem, hogy szerintem még a kezem is eltört. De nem hagytam abba. A fájdalom csak tovább buzdított, hogy ne hagyjam abba. Annyira ideges voltam. Az ereimben csak úgy száguldott az adrenalin. Lépteket hallottam meg de nem foglalkoztam vele.
- héé! Te meg mit művelsz? - a hang alapján felismertem ki az. Azonnal visszaáramlott belém az az idegesség amit sikerült levezetnem magamról. Felé fordultam és vártam mi lesz a következő reakciója. Miután hosszasan nem szólalt meg így én törtem meg a csendet.
- nem látod? - hangomban a gúny csak úgy folyt ki. Nem méltattam emberszámba sem venni, nemhogy még Királyként nézzek rá.
- kicsit több tiszteletet! Én vagyok a Király és elvárom, hogy tisztelettel bánj velem! - hangja átváltott idegesebbre. Még neki áll feljebb?
- pff marha vicces vagy! - felnevettem ami neki láthatóan nem tetszett. Kezdett egyre idegesebb lenni ami nekem csak jól jött hiszen így bármit kiszedhetek belőle.
- na ide figyelj! Befogadtalak az otthonomba úgyhogy fogd vissza magad különben nagy bajok lesznek! - elkezdett felém közeledni én pedig kezdtem egyre csak idegesebb lenni. Annyira meg akartam verni ezt a senkiházit. Mi az hogy az otthona? Itt én laktam nagyon sok ideig szóval ő csak fogja vissza magát!
- te csak ne parancsolgassál nekem világos? Ez az én otthonom volt nagyon sokáig úgyhogy fogd vissza magad de nagyon gyorsan! - szemeim villámokat szórtak és tényleg a szélén álltam, hogy szétverem a képét. Felém pillantott és láttam rajta, hogy már ő is elvesztette a türelmét.
- ohh ki kell ábrándítsalak ugyanis az elöbb lefeküdtem Sahraval és ha tudnád milyen jó az ágyban! - egy gúnyos mosolyra húzta ajkait bennem pedig felment a pumpa. Nagy léptekkel megindultam felé de aztán egy váratlan pillanatban valaki a mellkasomnál fogva visszarántott.
- HA MÉG EGYSZER MEGLÁTLAK A KÖZELEMBEN VAGY AKÁR CSAK EGY ÚJJAL IS HOZZÁ ÉRSZ SAHRAHOZ A SZEMEM LÁTTÁRA A POKOLKUTYÁKKAL ETETLEK MEG TE HATALOM ÉHES, BEKÉPZELT, IDIÓTA, SEGGFEJ, KÖCSÖG ÁLLAT!!!!! - annyira ideges voltam, hogy nem is érdekelt semmi csak az, hogy beolvassak ennek a tenyérbemászó, idióta alaknak. Moa visszafogott de attól még a kezemet felemeltem és rámutattam, hogy tudja kihez beszélek. - viszket a tenyerem ha csak rád nézek te kis anyuci kicsi elkényeztetett fiacskája!! Pusztulj meg!! Hidd el senkinek nem fogsz hiányozni!! Sőt ha eltemetnek majd minden nap kimegyek és leköpöm a sírodat mert egyáltalán nem méltatlak embernek!! - a szavak folytak ki a számon és az sem érdekelt, hogy ennek mi lesz a következménye, vagy hogy ki hallja. Tudatni akartam vele, hogy senki sem packázhat velem főleg nem ha a trónról van szó vagy Sahraról.
- héé!! Nyugalom Lucifer! - Moa próbált lenyugtatni de nem sikerűlt. Pont annyira akartam, hogy halott legyen mint amennyire Sahrat akartam magamhoz közel.
- úgy tűnik kibújt a szög a zsákból! Nem csoda, hogy Sahra elhagyott téged! - az ő hangjából is kiérződött a gúny.
- teee!!! Tee szemét!! - kiáltottam utána ugyanis már rég befele indult. Moara pillantottam aki lefagyva, holt fehéren meredt rám. Elengedte a kezemet én pedig nagy lépekkel elindultam befele. Nem voltam kíváncsi senkire, csak azt tudtam, hogy legszívesebben agyon vernék mindenkit ebben a pillanatban. Átkoztam a nagyköveteket amiért belekeverték ebbe a hülyeségbe Sahrat. Nem voltak képesek elfogadni, hogy igazi uralkodó lett belőle. Pedig ha Sahra kicsit a lábára állt volna akkor most nem tartana itt, hanem igenis félnének tőle.
Sziasztok Drágáim! Itt is van a következő rész is. Tudom, tudom most kicsit sok részt zúdítok a nyakatokra, de szeretném bepótolni az elmaradásaimat, így egy kicsivel több részt teszek fel nektek. Szerintetek jól tette, hogy Lucifer beolvasott a Hercegnek? Vagy inkább jobb lett volna, ha a Herceg kiteszi Lucifer szűrét? írjátok meg kommentbe, hogy ti melyik szereplőnek adtok igazat. Igyekszem hozni a következő részt, addigis további jó olvasást! Puszii!😘😘
YOU ARE READING
Lucifer /BEFEJEZETT! /
FantasySarah egy teljesen átlagos tini lány. Lucifer viszont a pokol ura. Mi lehet egy olyan kapcsolatból aminél az egyik fél a pokol ura a másik fél viszont egy teljesen átlagos tini lány? Beleszeretni egy földi halandóba egyenlő az öngyilkossággal. De mi...