35.

462 27 11
                                    

Moa szemszöge

Nem tudom mi is történik körülöttem. Lucifer teljesen kifordult önmagából és arra kért, hogy segítsek Sahranak elvetélni. Baltazarral lefeküdtem és ami a legérdekesebb, hogy szerintem még többet is érzek iránta. Sahra szimplán bosszút akar állni Luciferen amiért könyörtelen módon ezt kérte tőlem. Igazából ami itt furcsa, hogy reggel nem a saját helyemen keltem, hanem egy teljesen idegen körülmények között. Nem tudom, hogy kerültem ide, ahogy azt sem, hogy ki hozott ide. Felkeltem, hogy megnézzem hol is vagyok pontosan de amint ezt megtehettem volna egy eléggé erőteljes nyilalás keritette a fejemet a hatalmába. Odakaptam, hogy megnézzem mi is lehetett az, és amint odanyúltam egy aprócska szisszenés hagyta el a számat. Kezem véres volt haloványan ahogy elvettem fejemtől. Körbe néztem, hogy hol is vagyok de nem sok mindent láttam a sötétség miatt. Egy kis ablak volt a fal szinte legtetején ami be volt rácsozva. Egy matrac volt a földön a jobb sarokba letéve ami már igencsak megviselt volt az idő haladtával. Az ajtó be volt zárva de az sem volt volt valami stabil. Eléggé lekopott már a festék is róla meg a faanyag is már igencsak lebomladozott. Karjaim összefontam mellkasom alatt és megdörzsöltem vállaimat. Nem tudtam mire számitsak. Reménykedtem benne, hogy majd valaki rám talál. Egy hangot véltem felfedezni az ajtón túlról és már kezdtem is megörülni, hogy esetleg rám találtak, de amikor kinyilt az ajtó és megpillantottam azt a személyt aki a tulsó oldalán állt még a vér is megfagyott bennem. Sahra hófehér arccal és vörösen izzó szemekkel pillantott rám. Először azt hittem, hogy csak halucinálok de amikor közelebb jött rá kellett jönnöm, hogy ez ő.

- csak nem félsz? - Sahra hangja határozott volt. Egy pillanatra talán meg is ijedtem tőle. A vörösen izzó szemei és a hófehér bőre úgy passzoltak egymáshoz, akárcsak a rubint és a gyémánt.

- nem félek tőled ha erre megy ki a játék. - próbáltam határozottnak tűnni hátha jó pont lesz de sajnos nem jött be a tervem. Már én sem vagyok az aki voltam. Már nem fél tőlem, sőt inkább én kezdek tőle.

- azt várod, hogy majd Lucifer megment? - a hangjában pajkosságot véltem felfedezni. Ez sajnos csak jobban kezdett megrémiteni.

- úgy is megtalálnak. - még mindig játszottam a határozottat holott tudtam, hogy szinte lehetetlen lesz vele szembeszállni. Az amit Baltazar mondott beigazolódott de mi sajnos nem hittünk neki.

- kacagnom kell aranyom. Lucifer már rég a földön van és ki tudja mennyire vészeli át az ember adta tulajdonságait. - lefagytam kijelenésén. Nem tudtam szóhoz jutni annyira meglepődtem.

- te komolyan leküldted azt az embert a földre akit valaha is a legjobban szerettél? - valahogyan képtelen voltam elhinni. Szerettem volna ha ez tényleg csak egy vicc és mire felkelek addigra már minden a régi kerékvágásban megy tovább. Sahra közelebb lépett és meg akarta fogni az arcomat de nem engedtem neki. Elhúzódtam amennyire csak lehetett.

- Lucifer megkeseritette az életemet Moa. Nem akarom soha többé látni így jobbnak láttam, ha felmegy a földre úgy is nagyon szeretett ott kóborolni. Halandó lett és a halott gyermeke fogja kísérteni minden este és minden reggel. - hangja annyira határozott volt és dühös, hogy hirtelen a bőröm libabőrbe kezdett átváltozni. - de ha jól tudom nem volt egyedül igaz? - felém lépett egyet én pedig próbáltam hátrálni de sajnos a fal nem engedett tovább. Mostmár nagyon féltem.

- Sahra én nem akartam. Azt mondta ha nem teszem meg akkor elpusztít engem is. Hidd el, hogy nem szívesen tettem meg és ha ez megnyugtat nagyon össze vesztem aznap Luciferrel és terveztem, hogy elmondom neked de nem engedte. Azt mondta ha szólok neked akár egy szót is akkor elpusztít engem is és Baltazart is. - muszáj voltam egy kicsit hazudni ha nem akartam úgy végezni ahogy Lucifer ha nem rosszabbul. Csak reménykedni tudtam, hogy elenged erről az átkozott helyről.

- nem jogosít fel az téged, hogy bűntársa voltál, de mivel látom rajtad, hogy tényleg megbántad és szolni akartál ezért csak egy kis büntetést kapsz. A szivdobogásod elárulta volna ha hazudsz bármiben is így az lesz a büntetésed, hogy nem lesz többé erőd. Maradhatsz a Pokolban viszont nem élhetsz semmilyen hatalommal, sem erővel.

Sziasztok Babáim! Bocsánat, hogy igy elcsúsztam az új résszel de nagyon sok dolgom volt. Igyekeztem minél élvezetesebbre irni a részt, hogy ezzel is kárpótoljalak benneteket! Igyekszem hozni az új részeket is addig pedig szép estét nektek és jó olvasást hozzá! Puszii😘😘

Lucifer /BEFEJEZETT! /Where stories live. Discover now