21. +18

1K 28 0
                                    

Baltazar szemszöge

Nem akartam Moat beárulni Lucifernek. Eleve nem vagyok egy spicli fajta de úgy gondoltam hogy amit most tett Moa az igenis tartozik a Főnökre. Mostanra már biztosan tudja hogy én árultam be őt és szerintem már nagyon dühös lesz rám. Nem képes elfogadni hogy Lucifer amugyis már azt a Halandó Sahrat fogja szeretni és semmi esélye nála. Én viszont kezdek egyre többet érezni iránta és kezd nekem egyre fontosabb lenni. Azt hiszem az idő alatt hogy száműzve lettünk és Licifernek dolgozunk teljesen beleszerettem Moaba. De ezt senki nem tudhatja meg még magamnak is titkolom ugyanis ha ez kiderűl akkor ebből hatalmas botrány lehet. Lehet hogy most kérdezitek miért hiszen mindketten démonok vagyunk. De nem mindegy milyen pozícióba vagy! Ha a lelkek begyűjtése a feladatod akkor te már eggyel azok felett vagy mint én! Akik szimplán csak az eltartást és a helyet készítik elő az újaknak. Na meg persze a papírmunkákat csinálják éjjel nappal és a Főnök keze alá dolgozunk. Kicsit túlságosan sokat fecsegtem erről és az idő is nagyon elrepűlt így inkább lementem megnézni mi folyik odalent hiszen túl nagy volt a csend. Ahogy lementem Moa a kanapén űlt és csak csendben maga elött forgatta a kését. Lassan odalépkedtem mellé és leültem. Felesleges lett volna magyarázkodnom ugyanis nagyon is jól tudta hogy ott vagyok mellette.

- meg is jött a mi kis spiclink! - rámpillantott azzal a gúnyos tekintetével majd még egyet fordított egyet a késén és a markába fogta.
- Moa én... - nem tudtam befejezni mert mutató újját ráhelyezte ajkaimra és közelebb hajolt. Teljesen elvette az eszem ezzel a kis játékával. Nem is tudom hogyan kellene leállítanom mielött még a Főnök megérkezik és meglát minket így együtt. Nem lenne jó ha lebuknánk.
- shhh..ne mondj semmit! - elvette újját az ajkamról és odahajolva belenézett szemembe. Alig volt pár centi közöttünk. Éreztem lehelletét az ajkaimon. Teljesen belebolondultam ahogy a gondolat a fejembe cikázott ahogy Moa megcsókol. Nyeltem egy hatalmasat és szeméről lecsúszott ajkára a tekintetem. Követte példám majd megcsókolt. Az a csók te jó ég! Annyira édes és finom volt hogy még többet akartam belőle. Egyre vadabbúl kezdtük csókolni egymás ajkait míg végűl Moa kezei elkedtek levándorolni a felsőm aljához majd egy hírtelen mozdulattal lekapta azt rólam. Apró kezeit végigsimította mellkasomon egyre lejjebb haladva. Beleűlt az ölembe és újra megcsókolt. Csókunk már nagyon vad volt és szinte már egymás szájából kapkodtuk ki a levegőt. Nem tudtam hova vélni Moa hírtelen közeledését de mint már említettem nekem a lány egyre többet jelent így nem is ellenkeztem.

Felkaptam az ölembe és felvittem a szobámba. Nem szakítottuk meg a csókunkat akkorsem amikor már felértünk. Ledobtam az ágyra amire Moa egy kicsit felnyögött én pedig egyre jobban akartam. Érezni azt a puha, bársonyos bőrét ahogy hozzám simúl. Felé másztam majd megint megcsókoltam mire elkezdte kigombolni gatyámat. Én is elkezdtem levetkőztetni. Mind a ketten olyan hamar vetettük le a ruhákat amilyen gyorsan csak lehetett. Moa felém hajolt és a nyakamat kezdte el csókolgatni.

- akarlak! - ahogy nyakamba suttogta ezt az egy szót bőröm libabőrös lett, a szőr pedig vigyázba vágta magát karomon. Nem is várattam többet azonnal elkezdtem csókolni puha, bársonyos bőrét. Elkezdte szaporábban venni a levegőt és a mellkasa is sűrűbben emelkedett fel-le. Leértem melléhez amit elkezdtem kényeztetni számmal mire ő beletúrt hajamba és erőteljesebben sóhajtozott. Nem haboztam beléhatoltam és azonnal mozogni kezdtem benne. Az az érzés ami elkapott ott helyben az valami hihetetlen érzés volt. Behúnyta szemeit és a fejét is belesüllyesztette a párnákba.
- Moahh!! Te vagy a legjobb! - szavaimra felbátorodott és fordított rajtunk így ő volt felűl míg én alul feküdtem. Kezeivel végig simított mellkasomon és elkezdett mozogni rajtam. Odahajolt nyakamhoz amit picit megszívott de ennek tuti nyoma marad. Behúnytam szemeim és teljesen átadtam magam az érzelemnek.
- Baltazar ez valami eszméletlen! - felnyögött és erőteljesebben kezdett rajtam mozogni míg én megfogtam fenekét és segítettem a tempón. Már eszméletlen gyors tempót diktáltunk. Már tényleg nem kellett sok egyikűnknek sem. Megfordítottam Moat így megint ő volt alúl és a lehető leggyorsabban mozogni kezdtem.
- igeeeen!! Most jóó!! - Moa felsikított és a bőrömbe mart kicsit. Összeszorította szemeit és a fejét is a párnába süllyesztette.
- igeen!! Moaaahhh!! - az az érzés amit akkor éreztem amikor a csúcsra jutottam vele olyan volt mintha a csillagok között táncoltam volna. Még egy picit néztük egymást majd megcsókolt még utoljára, megveregette az arcom és mosolyogva felkapta a ruháit majd kilépett az ajtón. Fejemet visszadobtam az ágyra és mosolyogva behúnyt szemekkel élveztem hogy Moaval megtörtént és jobb volt mint ahogy azt elképzeltem.

Sziaztok Babáim! Meghoztam a kövi részt nektek! Remélem hogy tetszeni fog! Ez most egy kis +18-as rész! Hamarosan jelentkezem a kövi résszel addig is jó olvasást és további szép napot nektek! Puszii!😘😘

Lucifer /BEFEJEZETT! /Where stories live. Discover now