40.

312 14 0
                                    

Baltazar szemszöge

Amikor meghallottam, hogy Sahranak meg kell házasodni akkor azt hittem, hogy rosszul hallok. Nem nagyon akartam másik uralkodót és szerintem ezzel nem csak én vagyok így. De ha nem akarja elveszíteni a trónt akkor kénytelen hozzámenni máshoz. Őszintén szólva jobban örültem volna, ha Lucifer visszajön és újra olyan lesz mint régen. Moa mintha a fejembe látott volna azonnal megszólalt. 

 - van egy remek tervem! Te próbáld meg feltartani őket addig amíg vissza nem jövök! - sejtelmesen elmosolyodott bennem pedig megállt az ütő is. Kissé tartottam Moa új ötletétől. 

 - mégis miben mesterkedsz? Tudod jól, hogy nem ronthatunk el semmit, ugyanis megfigyelnek és ha valami gyanúsat vesznek észre akkor azonnal elveszik trónt minket meg kidobnak! - rápillantottam de ő csak mosolygott és rátette a vállamra az egyik kezét. 

 - ugyan már Baltazar! Ne legyél már ilyen nyápic! - megveregette a vállam majd kilépett az ajtón. 

- jó, de ígérd meg, hogy nagyon vigyázol magadra! - felé emeltem a kezemet, de végig sem hallgatott csak kacsintott és kiment. Valamit tennem kell! Meg is ölhetik Sahrat azt pedig nem hagyhatom! Megígértem Lucifernek, hogy legyen bármi megvédem. 

Már javában szólt a zene de még a fontos emberek nem érkeztek meg. Sahrahoz léptem akin látni lehetett, hogy nagyon izgul és tart attól ami ma este fog történni. Csak imádkozni tudok, hogy Moa időben ideérjen és ne történjen semmi. Az ajtó nyitódására lettem figyelmes. Amint odapillantottam Arthur Herceget és a többi nagyköveteket. Mind az esküvőre jöttek. Ja, elfelejtettem volna megemlíteni, hogy ma van az esküvő? Nos, igen ma van. Moa azt mondta addig húzzam ameddig csak tudom. De nem tudom meddig van az pont amíg bírni fogom. Sahra megpillantotta és egyből odament hozzá. Mosolyt erőltetett az arcára és megölelte leendő férjét. 

 - Baltazar! Ne csak ott állj, gyere és tölts nekünk egy  kis italt! - Arthur Herceg nagyon nem volt szimpatikus, főleg mivel úgy kezelt mintha én egy bejáró lettem volna. 

 - már is! De figyelmeztetem, hogy nem vagyok a szolgálója! - hangom kicsit sem a barátságosságról volt híres. 

Nem tudtam tovább várakoztatni a tömeget ugyanis a pap is megérkezett, hogy összeadja a párt. Sahra nagyon idegesnek tűnt és minta egy kis félelem is tükröződött volna az arcán. A Herceg bátorítóan megszorította a kezét mire magára erőltetett egy mosolyt és rá pillantott. A pap odaállt a helyére és megköszörülve a torkát el is kezdte a szertartást. 

 - kedves egybegyűltek, hozzátartozók és meghívottak! Azért gyűltünk most itt egybe, hogy megpecsételjük szerelmüket a házassággal! - a pap először a tömegre pillantott, majd utána a fiatal párra is. De hát nem is szerelmesek egymásba!! A fejemben a kis hang azonnal megszólalt ugyanis tudta, hogy akármennyire is haragszik Sahra Luciferre még mindig szereti Őt! - akinek bármi fajta gondja van azzal, hogy ez a két pár ma összekösse az életét most szóljon, vagy hallgasson örökké! - úgy szerettem volna megszólalni de hát Moa még sehol nem volt, így semmit sem tehettem. Mindenki hallgatott és figyelemmel kísérte a továbbiakat. - akkor el is kezdjük a szertartást! 

***

Lucifer és Moa elkéstek. Lucifer tiszta ideg de elmondása szerint csak a trónt félti. 

 - neem hiszem el Baltazar hogy ebbe képes volt belemenni! - hangja színtiszta idegességet sugárzott. Egy pillanatra el is mosolyodtam, ugyanis tudtam, hogy nem csak ezzel van a baja.

 - szóval az, hogy Sahra máshoz ment hozzá, az nem is érdekel? - hangom pajkosan csengett a levegőben. Lucifer megfordult és velem szemben állt. Nagyon ideges volt. Tiszta vörös volt a feje és még egy ér is kidudorodott a nyakán. 

 - pff..ugyan már!! Te is tudod, hogy köztem és Ő közte nem lesz semmi! Azt csinál amit akar! - leroskadt egy székre és a kezeit megtámasztva a lábán a tenyerébe temette  fejét. - de hogy süllyedhetett ilyen mélyre? Azt hitte, hogy majd ez az egész olyan könnyen fog menni? - hangja talán a várnál is sokkal aggodalmasabb volt. Megijedtem, hogy esetleg csinál valamit ami talán mind a hármunk életébe is kerülhet. 

 - te is tudod, hogy Arthur Herceg milyen kegyetlen! Maradj veszteg Lucifer, nem viccelek! Moa és én is azon dolgozunk, hogy hozzuk ezt az egészet helyre! - odaléptem hozzá és biztatóan megérintettem a vállát. 

 - az már egyszer biztos, hogy ezt az Arthur mit tudom én kit nem csak a Pokolból száműzetem, de még a belét is ki fogom taposni! Már ha egyszer újra én leszek a Pokol Királya! - elmosolyodtam.

 - gondolj csak bele, hogy mit művelhet Sahraval! Azt fogja tenni amit te tettél még amikor együtt voltatok! - Lucifer teljes testtel megfeszült és olyan tűz csillant fel a szemében ami képes elpusztítani az egész világot. 

 - tűnj a szemem elől!! MOST!! - olyan ideges lett abban a pillanatban, hogy jobbnak láttam tényleg eljönni. Nagyon megijedtem Lucifer haragjától és attól is, hogy esetleg még idő előtt etsz olyat amit  nem kellene. 

 Sziasztok Drágáim! Bocsánat, hogy kicsit késtem a résszel de meghoztam. Remélem, hogy ez is ugyan úgy fog nektek tetszeni ahogy az eddigi részek is! Nagyon szeretlek benneteket és hamarosan hozom a következő részt. Addig pedig jó olvasást hozzá! Puszii!😘😘

Lucifer /BEFEJEZETT! /Where stories live. Discover now