Bir önceki bölümde ilk defa yorum aldım ve mutluluktan çıldırdım resmen oylarınız ve yorumlar beni mutlu ediyooğ
1 hafta sonra
Bang Chan
İş çıkışı her akşam kayalıklara gitmiştim ama Seungmin yoktu. Hiç tanımadığım birini özlüyodum. Bu normal mi?
Bugün de iş çıkışı Felix her zaman ki gibi evine gidip uyuycağını söylemişti. Cidden anlamıyorum bi insan gününü uyuyarak geçirebilir mi? Ben de umutsuz bi şekilde yine markete girip sandiviş ve çilekli süt aldım.
Marketten çıkıp kayalıkların yolunu tuttuğumda sokakta pamuk şeker satan bi çocuk gördüm. Bu yaşta pamuk şeker mi satıyo diye düşünmeden gidip yanına bi tane pamuk şeker aldım. Seungmin için almıştım. Eğer bugün gelirse bunu tatmasını istiyordum. Eminim beğenicektir.
Kayalıklara vardığımda tahmin ettiğim gibi yoktu. Hayatıma 2 günlüğüne girmiş bi güzellik gitmişti. Artık boşuna buraya onu görmek için gelmem gerekmez değil mi? Sonuçta bir haftadır yok. Derin bi iç çekip arkamı döndüğümde Seungmin'i görmem beni korkuttu. Bi kaç metre ötede duruyordu. Çok uzak değil. Yüzünün her yerinde yaralar var ve yaralardan kan akıyor. Yorgundu ama her zaman ki gibi değil çok yorgun gözüküyodu.
Bana bakana gözleri yavaş yavaş kapanmış bedeni yere düşmüştü. Hemen yanına gittim ve uyandırmaya çalıştım. Uyanmayınca kucağıma aldım. Ne yapıcağımı bilmiyodum. Tek bi seçenek vardı. Evime götürücektim. Umarım uyanınca kızmaz ama gece gece onu burda baygın bi şekilde bırakamam.
Biraz kısa bi bölüm oldu evde işlerim var şu an ama akşam belki yine bölüm atarım kendinize iyi bakın♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
algophobia~chanmin
أدب الهواة[TAMAMLANDI]Hayata karşı yalnız başına savaş veren Seungmin'in karşısına onu koruyabilcek biri çıkar... •Chanmin• •28032021• •17052021•