Beni bıraksanız günde 10 bölüm atıcam valla snslsbslsn
Bang Chan
Jeongin:
"Chan hyung dondurma kalmadı mı?"Mutfakta bulaşıkları yıkarken Jeongin'e baktım.
Chan:
"Kalmamış mı? Gelip alırım."Jeongin:
"Teşekkür ederim."Elimi yıkayıp odama gittim üzerimi değiştirmek için.
Odaya girdiğimde Seungmin yatakta telefonuna bakıyodu.
Seungmin:
"İnstagram çok değişik bi uygulama. Senin hesabın niye bu kadar ünlü?"Chan:
"Kıskandın mı?"Seungmin:
"Evet."Yanına gittim ve yatağa dizlerimin üstüne çıktım. Biraz kenara kaymıştı. Eğilip saçlarını öptüm ve yataktan kalktım.
Chan:
"Üniversitede çok ünlüydüm. Kızlar falan."Seungmin:
"İyi."Yataktan kalkmış ve odanın kapısına ilerlemişti. Kapıyı hafif açtığında elimle ittirdim ve kapanmasını sağladım.
Bana baktığında kapıya sırtı değicek bir şekilde yasladım.
Seungmin:
"Liseli miyiz biz? Ne öyle sıkıştırmalar falan. Çok kız sıkıştırdın herhalde üniversitede."Chan:
"Saçmalama kız sıkıştırdığım falan yok. Ünlü de değildim üniversitede. Kıskandırmak için yaptım. Hem seni sıkıştırmak için liseli olmam mı lazım?"Ciddi sesimle konuşmuştum. Öyle her istediğinde trip atamaz.
Seungmin:
"B-bak tamam hadi bırak da gidiyim."Chan:
"Olmaz."Biraz daha yaklaştım ona. Öpüceğimi sandığı için gözlerini kapamıştı. Çok saf. Geri çekildim.
Chan:
"Markete gidicez hazırlan."Gözlerini açmıştı.
Seungmin:
"Ne?"Chan:
"Seni şu an öpmeyi düşünmüyorum. Cezalısın."Seungmin:
"Ama-"Chan:
"Hazırlan hadi!"Kafasını sallamış ve odadan çıkmıştı. Üstüme kolsuz tişört altıma ise şort giymiştim. Bir de şapka taktım mı tam olur.
Odadan çıkıp Seungmin'in yanına gittim. Felix'in odasında giyiniyordu.
Ya ben bir gün kafayı yiyicem ama. Eşofmanını giyemeyen bir bebek var karşımda.
Seungmin:
"Napıyosun? Giyiniyorum."Chan:
"Of Seungmin üç gün sonra evleniyoruz dediğine bak."Yanına gittim ve yatağa oturttum. Yere çömeldim ve eşofmanı giymesine yardım ettim.
Seungmin:
"Dur onu bari ben yapıyım."Sinirli bi bakış attım ve ayağa kaldırdım onu. Eşofmanı beline kadar çektim ve iplerini bağlamaya başladım.
Seungmin eliyle yüzüne yelpaze yapmıştı.
Chan:
"Daha şimdi böyleysen ohooo bebeği denerken napıcaksın acaba?"Gözlerini büyütmüştü.
Chan:
"Ağzını kapa ağzını."Seungmin:
"Hıh?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
algophobia~chanmin
Fanfiction[TAMAMLANDI]Hayata karşı yalnız başına savaş veren Seungmin'in karşısına onu koruyabilcek biri çıkar... •Chanmin• •28032021• •17052021•