31♡

1.3K 148 92
                                    

Şimdiden açıklamamı yapıyorum. Chanmin bitince changlix yazıcam. Sonra hyunin. En son minsung yazmayı planlıyorum. Sonra hyunlix falan istediğiniz ship varsa yazın. Elbet yazarım<3

Bang Chan

Seungmin'e sarılırken uyuduğu fark ettim. Uyandırmadan tişörtünü kaldırdım hafif. İyiydi. Acaba bandajı ne zaman değiştiricektik.

Bildiğim kadarıyla 4 saatte bir değiştiriliyor ama emin değilim. Biz hastaneden çıkalı 3 saat falan olmuştu.

Seungmin'e son bir kez bakıp kalktım yataktan. Kapıya doğru gidicekken elimdeki yumuşaklık ile Seungmin'e baktım.

Seungmin:
"Gitme."

Uykulu sesiyle söylemişti. Gülümsedim ve yüzüne eğilip burnunu öptüm.

Chan:
"Eczaneye gidip bandaj falan alıcam. Uyu sen."

Seungmin:
"Ben de geliyim o zaman."

Chan:
"Seungmin bak dikişin yine açılmaması için uzanman lazım."

Seungmin:
"Off tamam."

Saçını karıştırdım bir kez ve çıktım odadan.

♡♡♡♡♡♡♡♡

Seungmin

Madem yataktan çıkamıyorum. Ben de telefona bakarım.

Yine instagrama girip Chan'a yorum atan kızların hesaplarını incelemeye başladım. Hepsi çok güzeldi ve hepsinin illa sayfasında Chan ile bir fotoğrafı vardı.

Balo ortamı gibi bir yerdi ve Chan'ın eli kızın belindeydi. Sinirden ve sıkıntıdan patlıycaktım artık.

Odaya Jeongin'in girmesi ile hemen çıktım instagramdan. Gelip yanıma uzanmıştı.

Jeongin:
"Of diğer hyunglar çok sıkıcı. Sen daha iyisin."

Seungmin:
"Biliyorum."

Jeongin gülmüştü.

Jeongin:
"Yaran nasıl?"

Seungmin:
"Daha iyi."

Bana yaklaştı ve kapıya baktı. Kapalı olduğunu görünce bama baktı.

Jeongin:
"Hyung kendini kestiğini biliyorum ama merak etme kimseye söylemedim."

Seungmin:
"Nasıl biliyorsun?"

Jeongin:
"Hyung ben hemşireyim ve yaranın ne olduğunu nasıl olduğunu iyi anlarım. Ayrıca biraz bile olsa ne yaşadığını biliyorum. Tüm bu sebepler yetmez mi?"

Seungmin:
"Haklısın. Bak lütfen kimseye anlatma."

Jeongin:
"Tamam ama bir şartla. Ben de sana bir sırrımı vermek istiyorum. Sen de kimseye söylemiyceksin. Hyunjin hyung bile bilmiyor. İlk sana söyliycem."

Seungmin:
"Merak etme,söylemem kimseye."

Jeongin:
"Hyung...ben hayatımda hiç özel ilişki yaşamadım."

Seungmin:
"Nasıl yani? Hiç sevgilin olmadı mı?"

Jeongin:
"Yok,o anlamda değil. Yani hayatımda ne biriyle öpüştüm ne biriyle yattım. Hiç bir şey bilmiyorum bu konuda ve eğer bir gün biriyle öpüşmem gerekirse nasıl karşılık vericem?"

Seungmin:
"Sen kendini karşındaki kişiye bırak. O zaten ister istemez yönlendiricek seni. Hem kim bu şanslı?"

Jeongin:
"Hyunjin hyung."

algophobia~chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin