39♡

1K 124 28
                                    

Of seungmin çok tatlı kafayi yiyicem🥺🐶

Bang Chan

Seungmin:
"Dün evlendik ve evliliğimizin ilk gününü bir kadın yüzünden batırmak istemiyorum ama sen..."

Chan:
"Ben ne?"

Seungmin:
"Boşver."

Chan:
"Ben ne Seungmin? Evliliğimizin ilk günü tanımadığım kızlara mı asılıyorum? Eğer bunu demek istediysen cidden kalbim kırılıyor artık."

O bir şey diyemeden odama gittim ve kapıyı sertçe kapadım. Kıskançlıkları canımı sıkıyordu ama daha önemlisi karşı komşumuz sabah güler yüzle kek getirmişken niye şimdi böyle davranıyordu?

Çalışma masamın sandalyesine oturdum ve telefonu aldım eline. Gelen mesaj ile irkildim. Mesajı okuyunca aceleyle ayağa kalkıp dolaptan gömlek,ceket falan bulmaya başladım.

Bugün iş görüşmem vardı ve ben tamamen unutmuşum. Hızlıca güzel bir şekilde giyindim. Aynaya bakıp saçımı düzelttim ve azcık parfüm sıktım. Telefonumu alıp odadan çıktım ve evin kapısına ilerledim.

Ayakkabılarımı giyip kapıyı açtım.

Seungmin:
"Beni yalnız bırakma."

Nefes nefese çıkıcakken mutfaktan gelen Seungmin'e baktım.

Chan:
"İş görüşmem var Seungmin."

Gayet ciddi bir sesle söylemiştim. Kafasını yere eğip elleri ile oynamaya başladı.

Seungmin:
"Evde tek korkarım. Ben de gelsem."

Alayla güldüm.

Chan:
"Oldu canım. Benim yerime git sen görüş o zaman."

Seungmin:
"Tamam,git sen."

Koltuğa yürürken biraz topallıyordu. Elini beline koyup yürümeye devam etti. Son kez üzgün yüzüne bakıp çıktım evden.

♡♡♡♡♡♡♡♡

Seungmin

Artık sıkan hint dizimi kapatıp ayağa kalktım ve Chan'ın gelince yere bıraktığı poşetten büyük ihtimalle ılıklaşmış olan kahvemi ve cipsimi çıkardım.

Kahvemin tadına baktığımda soğukluğu gitmişti ama hala güzeldi. Salonda popomun izi çıkmış olan koltuğa geçtim yine ve telefonumu çıkardım.

Jeongin ile konuşmak istiyordum ama daha 5 dakika önce son kez ailesine gittiğine dair hikaye atmıştı. Canım çok sıkılıyordu.

Kafamı geri atıp cipsimi yemeye başladım. O sırada telefonum çalmıştı. Numarayı tanımıyordum. Açmıştım.

Seungmin:
"Alo?"

***:
"Ne 'Alo?' beni tanımadın mı?"

Seungmin:
"Felix?"

Felix:
"Evet,benim. Aşk olsun kaydetmedin mi numaramı?"

Seungmin:
"Kusura bakma,unutmuşum."

Felix:
"Ah neyse çıplaksan falan giyin eve geliyorum. Chan iş görüşmesinde biz de seninle biraz sohbet edelim. Şu an apartmana girdim."

Seungmin:
"Tamam kapat o zaman."

Onaylayan bir ses çıkarıp kapamıştı. Yavaş yürüyceğimi bildiğimden şimdiden kalkıp kapıya yürüdüm.

Kapıyı açtığımda Felix tam zile basıyordu. Şaşırıp bir adım geri attı.

algophobia~chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin