Bölümde bazı yerleri keseceğim şimdi ve sonradan okuyacaklar için üzgünüm...
Bang Chan
Chan:
"Ciddi misin?"Seungmin:
"Yok şakasına diyorum. Tabii ki ciddiyim."Ben 'İstemiyorum' demesini beklerken kabul etmesi şok geçirmeme sebep oluyordu.
Kafamla son kez onay aldım ve yatağa yanına yürüdüm. Ayağa kalmıştı.
Chan:
"Ilk denemede başarılı olamayabiliriz."Seungmin:
"O zaman biz de bir daha deneriz."Chan:
"Sen bu işi kolay mı sanıyorsun?"Seungmin:
"Hayır ama bebek içinse canım acısın nolucak?"Bir şey demedim.
Seungmin:
"İlk ben mi başlıyım? Ayıp ediyorsun ama."Chan:
"Tamam ben başlıycam sadece biraz sakin olmam lazım."Gülmüştü. Bir adımım ile dibine girdim. Gülüşü yarıda kesilmişti. Gözlerim dudaklarına kaydı bir anlığına. Sonra tekrar gözlerine baktım.
Dudağıma başlamamı söyleyen bir öpücük bıraktı. Kafamı salladım hafifçe ve derin bir nefes aldım.
Chan:
"Zevk için kullanmıycam seni. Tamam mı?"Kafasını salladı. Dudağına kendi dudaklarımı bastırdım. Üst dudağını emerken yavaşça yatağa yatırdım.
Dudağımı ayırdım ve giydiğim ceketi sonra da gömleğimi çıkardım. İlk defa gördüğü vücudumu gözleri büyümüş şekilde izlerken güldüm.
Seungmin:
"Sen bu kadar kaslı mıydın?"......
♡♡♡♡♡♡♡♡
Seungmin:
"Tamam yeter artık."Kafamı salladım ve çekilip yanına yattım. Üstümüzü örttüm. Bana doğru dönmüştü. Alnından akan terleri elimle sildim ve burnunu öptüm.
Chan:
"İyi misin?"Seungmin:
"Sürekli şu soruyu sormasan mı? İyiyim ben."Kafamı salladım.
Chan:
"Özür dilerim...yani hep aynı soruyu sorduğum için."Seungmin:
"Sorun değil. İlkin olduğu için endişelenmen normal."Chan:
"Senin nasıl ilk değil anlamı-"Dediğim şeyi anlayınca sustum. Babasının onu sattığını unutmuşum.
Seungmin:
"Sıkıntı yok. Unutman doğal."Gülümsediğinde bir daha öptüm burnunu.
Chan:
"Hadi uyu artık."Tamam anlamında bir mırıltı çıkarıp kafasını göğsüme koydu. Sarılıp saçlarının arasına minik bir öpücük kondurdum.
Chan:
"İyi geceler."Seungmin:
"Sana da~"♡♡♡♡♡♡♡♡
Seungmin
Gözlerimi perdenin boşluğundan giren ışık ile yavaşça araladım. Elime sarılı olan ele sonra da elin sahibine baktım. Chan hala uyuyordu.
Elimi saçına götürdüm ve okşamaya başladım. Elimdeki siyah yüzük yüzünden ilk başta şaşırsamda sonra aklıma dün evlendiğimiz geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
algophobia~chanmin
Hayran Kurgu[TAMAMLANDI]Hayata karşı yalnız başına savaş veren Seungmin'in karşısına onu koruyabilcek biri çıkar... •Chanmin• •28032021• •17052021•