Medya her zaman favorim olmuştur...
3 ay sonra
Bang Chan
Doktor:
"12 yıldır doğum uzmanıyım ama hiç hamile erkek görmedim. Neyse ki siz şanslısınız. Umarım sağlıklı bir bebeğiniz olur. Ayrıca bu daha yeni değil tam 3 haftalık."Salonda oturmuş hala doktorun söylediklerini sindirmeye çalışıyordum. Seungmin'in de benden farkı yoktu.
Seungmin:
"Yani ben şimdi hamile miyim?"Kafamı ona çevirdim.
Chan:
"3 haftalık hemde."Karnına baktım. Hala aklım ermiyordu. Elimi karnına koydum.
Chan:
"Hala inanamıyorum."Gülerek söylediğimde o da güldü ve elimin üstüne elini koydu.
Seungmin:
"Umarım erkek olur~"Chan:
"Ben kız istiyordum ama cinsiyeti ne olursa olsun ona çok iyi bakıcam."Seungmin:
"Haklısın."Koltukla biraz hareket ettim. Sırt üstü yatıp Seungmin'in bacaklarına koydum kafamı. Elini dudağıma değdirip oynamaya başlamıştı.
Seungmin:
"Bir bebeğimiz olucak."Güldüm. Biraz düşündüm bebekleri. Tatlı burunları vardı,rahatça öpebilceğim. Gıdıklayabilceğim tombiş göbekleri. O minik elleri. Tatlı krizine girmesem iyi olucak
Chan:
"Şimdi 9 ay bekle dur."Seungmin:
"Olsun,sabrederiz."Kafamı salladım.
Seungmin:
"Umarım Changbin hyung gibi bir şey çıkar."Gülüp söylediğinde ben de güldüm.
Chan:
"Aman Minho gibi çıkmasında."Seungmin:
"Niye ki? Nesi var Minho hyungun?"Chan:
"Minho küçükken çok yaramazdı. Oo bir görsen var ya."Seungmin:
"Ama şu an çok iyi bence. Eğlenceli,biraz tuhaf biri ama yemek yaparken asıl kişiliğini gördüm. Çok iyi birisi. Diğerleri de öyle. Böyle arkadaşlarının olduğunu bilseydim daha önce tanışmak isterdim."Gülümsedim.
Chan:
"Sen şimdi aşericeksin değil mi? Ay bunun sancısı falan da var. Sana iyi bakmam lazım. Ama bak gidip de saçma saçma şeyler aşerme."Güldü.
Seungmin:
"Aşermem ama sinirimi bozarsan kışın karpuz isterim."Chan:
"Sen iste ben her şeyi bulurum ama kışın pek güzel olmaz karpuz."Dudağını büzdüğünde biraz doğruldum ve dudağına minik bir öpücük kondurdum.
Seungmin:
"Bir şey isteyebilir miyim?"Onaylayan bir mırıltı çıkardım.
Seungmin:
"Kucağına oturabilir miyim? Orda uyumak çok güzel."Gülümseyip kafamı salladım. Oturması için koltuğa yerleştim güzelce ve koltuk altlarından tutup yavaşça kendime çektim.
Bacaklarını belime sardığında ben de ellerimi sırtına koyup okşamaya başladım. Kafasını boynuma gömmüş ve sırtını okşadığım için mırıltılar çıkarıyordu.
Hemen önüme gelen omzunu öptüm. Nefesi boynumu ısıtırken iyice mayışmıştım. O sırada uykuya dalmışım yavaşça.
Haftasonu olduğu için rahatça vakit geçirebiliyordum onunla. Birbirimize çok alışmıştık. Artık neye sinirlendiğimizi,neye üzülüp,neye sevindiğimizi çok iyi biliyorduk.
♡♡♡♡♡♡♡♡
Seungmin:
"Çocuklara ne zaman söyliycez? Ben kızlara söyliyim mi?"Balkonda gün batımını izlerken sıcak kahvelerimizi yudumluyorduk.
Chan:
"Ben çocuklara yazarım birazdan. Sen söyle kızlara. Bu arada kızlarla baya yakın oldun sanırım."Kıkırdadı.
Seungmin:
"Evet,hepsiyle çok iyi anlaşıyorum."Chan:
"Tamam yaz hadi kızlara."Telefonunu çıkarıp bir gruba girdi. Güldüm.
Chan:
"Kızlarla grubun mu var?"Seungmin:
"Ne sanmıştın? Hepsine ayrı ayrı mı yazıcam?"Bir daha gülüp yanağını sıktım. Hızlıca hamile olduğunu yazıp atmıştı.
Chan:
"Bir anda mı?"Seungmin:
"Yavaş yavaş mı söyleseydim?"Chan:
"Sanki."Seungmin:
"Chaeryeong su içiyormuş..."Güldüm.
Seungmin:
"Bir şey isteyebilir miyim?"Bölümler çok kısa oluyor kusura bakmayın ama zaten yakında final yapıp changlix kurgusuna geçicem yavaştan🤫
Hadi öpüyorum sizi görüşürüz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
algophobia~chanmin
Fanfic[TAMAMLANDI]Hayata karşı yalnız başına savaş veren Seungmin'in karşısına onu koruyabilcek biri çıkar... •Chanmin• •28032021• •17052021•