24♡

1.3K 153 64
                                    

Günde 3 bölüm atan bi yazarınız yoksa yoktur...

Bang Chan

  Kapıyı kıracak gibi çalıyodum. Felix açmıştı. Kendim sarhoştum bide sarhoş Changbin'i taşımaya çalışıyodum. İçeri daldım ve sırtımdaki Changbin'i koltuğa bıraktım.

Changbin:
"Melek yüzlü şeytan Felix selam. Nassın iyi misin?"

Felix:
"Ne kadar içtin sen?"

Changbin:
"En son altıncı şişeyi öpüyodum içicektim ama Chan hyung beni sürüklemeye başladı."

Felix:
"Altı mı? Çüş."

Changbin:
"Çüş deme. İçmemin sebebi sensin zaten."

  İkili tartışırken mutfak masasında oturmuş peluşuna bakan Seungmin'e gittim.

Seungmin:
"Madem istiyodun benimle evlenmeyi. Neden söylemedin?"

Chan:
"Felix olmadan olmazdı. Başka kimden yardım alıcağımı bilmiyorum bu konularda. Hem düğün de en yakın arkadaşım olmazsa üzülürüm."

  Ayağa kalktı şaşkınlıkla.

Seungmin:
"Düğün mü?"

Chan:
"Sarhoş kafama sıçıyım. Ağzımdan kaçtı sen duymamış gibi yap. En azından evlenme teklifini duymad- artık onu da duydun."

Felix:
"Hyung kusura bakma ama biraz mal mısın?"

Seungmin:
"Ay bana fenalık geldi."

Chan:
"Bak lütfen her şeyi unut tamam mı? Ben bir şey demedim sana tamam?"

Seungmin:
"Tamam ama acele et her ne yapıcaksan. İki ay bekledim zaten daha bekleyemem."

Chan:
"Evlenmeye mi meraklısın anlamadım ki seni."

Seungmin:
"Hem o hem de bebek deniycez ya. Unutmadın dimi. Bak belki bir şansım olabilir."

Chan:
"Tamam deneriz."

  Boynuma sarılmış ve yanaklarımı ısırmaya başlamıştı.

Seungmin:
"Ağağağa seni seviyorum."

Chan:
"Sarhoş kafam benimle oyun oynuyo sanırım. İki aydır bana trip atan adam şu an seni seviyorum diyip yanaklarımı ısırıyo...ağh acıdı ama."

Seungmin:
"Hmm öperim o zaman."

Isırdığı yeri öpmüş ve geri çekilmişti.

Chan:
"Uyumam lazım. Başım dönmeye ve midem bulanmaya başladı."

Seungmin:
"Normalde olsa acırdım ama hal ettin."

Chan:
"Evlenmem ki seninle. Hıh."

Seungmin:
"Ay özür dilerim. Hadi gel ben yatırıyım seni."

♡♡♡♡♡♡♡♡

Felix

  Changbin'i izliyordum. Uyuyordu. Koltukda rahat edemez diye düşünüp zor da olsa odaya çıkarmıştım.

  Seungmin odaya girdiğinde elimle sus işareti yaptım ve kapıya, yanına gittim.

Felix:
"Seungmin, bu gece Chan hyung ile uyusan olur mu? Lütfen."

Seungmin:
"Ah tamam anladım. Sorun yok uyurum."

  Seungmin gülümseyip gittiğinde arkasından kapıyı kapadım ve Changbin'in yattığı yatağın köşesine oturup saçlarını okşamaya başladım.

  Onu üzüyordum. Biliyorum ama elimde olan bir şey değil ki.

  Avustralya'ya gittiğimde iyice düşündüm. Min-jun'u unutup hayatıma tertemiz bir sayfa ile başlamalıydım. Ve ilk sayfası Changbin ile olmalıydı. Beni affetmesi zor olucak belki ama illa affedicektir.

  Gittiğim gün benden nefret ettiğini söylemişti. Cidden gözlerinde nefret vardı ve bugün bana melek yüzlü şeytan dediğinde de nefret vardı.

Felix:
"Bana olan sevgin biterse. Benden nefret edersen nasıl yaşarım Changbin."

  Uyuduğunu sandığım için söylemiştim.

Changbin:
"Sana olan sevgim nasıl biter Felix. Asıl ben nasıl yaşarım ki sensiz."

Felix:
"Uyumuyo muydun sen?"

Changbin:
"Saçımı okşayan Felix var karşımda niye uyuyım?"

Felix:
"Unuttum Min-jun'u. Artık sadece sen olucaksın. Söz veriyorum seni bir daha incitmiycem."

Changbin:
"Kalbimi hemen onarabilceğini sanıyorsan yanılıyorsun. Beni terk ettin ve iki ay gelmedin. Senden ister istemez uzaklaştım. Nasıl bir daha aynı olucaz?"

Felix:
"Amaç zaten eskisi gibi olmamak. Yeniden başlıycaz."

  Changbin'in çok sevdiği gülümsememi sundum.

Changbin:
"Kanıtlayabilir misin?"

  Yutkundum ve dudağına eğildim. Çenem titriyordu ve zorlanıyordum. Bi süre sonra geri çekildim.

Felix:
"Eski Felix seni hiç öpmedi değil mi? Yeni Felix öptü ama."

Changbin:
"Yeni Felix'i sevdim ben."

  Bir kez daha birleştirdim dudaklarımızı ve bölmeden yanına uzandım. Elimi tuttuğunda kalbim daha da hızlanmıştı.

  Artık yettiğini düşündüğümde ayırdım dudaklarımızı ve gözlerine baktım.

Changbin:
"Her zaman beni kendine aşık etmenin yolunu buluyorsun."

Chanmin kurgusunda changlix yazıyorum. Ama napim aaa changlix mükemmel. Şu Felix'i Changbin'in meleği yapmamı ister misiniz heh? Bir daha ne Changbin'i ne de bizi sinir etsin. Mutluca yaşayalım yeyey

algophobia~chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin