27♡

1.2K 145 84
                                    

Medyaya takılmayın skdmjdldnd

Seungmin

Chan:
"Seungmin. Şşt aloo."

Balkonda Chan ile düğün tarihini konuşuyorduk ve ben yine dalmıştım.

Seungmin:
"Hıh noldu?

Chan:
"Sabahtan beri sana sesleniyorum. Yine ne düşünüyorsun?"

Seungmin:
"İşte tarihi düşünüyorum."

Chan:
"Anladım. Dediğimi duydun mu peki?"

Seungmin:
"Ne dedin ki?"

Chan:
"Üç gün sonra evleniyoruz."

Seungmin:
"Üç mü?"

Chan:
"Evet. Ben düşündüm en uygun zaman öyle oluyor."

Seungmin:
"Nasıl yani üç gün sonra evleniyor muyum ben?"

İçimdeki sevinci dışarı vurmamaya çalışıyordum. Chan'ın elimi tutması ile ona baktım.

Chan:
"Üç gün sonra evlenicez diyorum hala aynı yüz ifadesi ile duruyorsun."

Seungmin:
"Benim içimi görsen bi. İçimde organlarım yer değişti sevinçten. Dışa vurup da yanlış bir şey yapmaktan korkuyorum."

Chan:
"Korkma korkma. Hem sevinince nasıl yanlış şeyler yaparsın ki?"

Seungmin:
"Sevgilin her şeye kolay sinirlenebiliyorsa yaparsın."

Dudaklarındaki gülümseme düşmüş ve elimi bırakmıştı. Gözlerini benden çekip manzarayı izlemeye başladı.

Seungmin:
"Özür dilerim. Öyle dememeliydim."

Chan:
"Yok. Yani haklısın aslında. Sinirlerim yüzünden sen de istediğin gibi sevinemiyorsun. Kısıtlıyorum seni."

Oturduğumuz yerde yanına biraz daha yaklaşıp koluna sarıldım ve çenemi omzuna koydum.

Seungmin:
"Beni kısıtladığın falan yok."

Bana baktığında yüzümüzün yakınlığı nedeniyle kafamı omzundan çektim.

Chan:
"Hala evleniceğimize inanamıyorum."

Seungmin:
"Ben de."

Elini tuttum ve saçlarıma götürdüm. Okşamasını istediğimi anlamış ve saçlarımı karıştırmaya başlamıştı. Gözlerimi kapadım. Ben istemeden çıkan mırıltılara engel olmadım.

Chan:
"Böyle yanımdayken kolum ağrıyo. Gel şöyle."

Ne dediğini anlamayıp gözlerimi açmıştım ve açmamla beraber beni kucağına oturtmuştu.

Seungmin:
"Napıyosun?"

Chan:
"Bir şey yaptığım yok."

Seungmin:
"Ama bir öncekinde kenara itmiştin beni."

Chan:
"O bir öncekiydi. Hadi sarıl."

Beni kendine çekmiş ve sarılmamı sağlamıştı. Başımı boynuna gömdüğümde saçlarımı okşamaya devam etmişti.

Jeongin:
"Hyung kızlar akşam geliyola- bir gün sizi yatakta basıcam diye korkuyorum artık."

Jeongin balkona girmiş ve bizi görür görmez gitmişti. Jeongin benden küçük olmasına rağmen bizi çok fazla yakın görmesinden utanıyordum.

Kafamı kaldırıp Chan'a baktım.

Chan:
"Yok bir şey. Rahatına bak."

Dediğiyle kafamı tekrar boynuna gömmüştüm. Kulağıma ilk defa duyduğum bir ses gelmişti. Chan şarkı mırıldanıyordu. Chan'ı hiç şarkı söylerken duymamıştım. Sesi çok rahatlatıcıydı.

algophobia~chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin