10 yıl sonra geri geldim dkdndldjkd neyse uzatmıyım da okuyun siz♡
Bang Chan
Seungmin bir şey demeden kalkıp gitmişti. Net bir tepki vermemişti. Bu da korkmama neden olmuştu. Ben de kalktım ve odadan çıktım. Mutfağa gittim belki ordadır diye. Ordaydı da.
Tezgaha yaslanmış yeri izliyodu şaşkınlıkla. Yanına yaklaştım. Bana baktı.
"Neden?"
"Anlamadım. Ne nedeni?"
"Neden beni öptün?"
Cevap vermedim. Hala anlıycağım bi tepki vermiyodu. "Kızdın mı?"diye sordum. Başını hayır anlamında salladı. Ama yüzü çok da mutlu değil gibiydi. Düzgün bi tepki ver Seungmin lütfen.
"Lütfen bi tepki ver."dedim ama bir şey değişmedi. Elimi saçlarına götürdüm. Okşarken "Çok güzelsin."diye mırıldandım. "Yarın bana bir kaç saat ayırabilir misin?"diye sordu. Zaten tüm günüm onla geçiyodu ama olsun yine de kafamı salladım. "Noldu ki?"diye sormamla gözlerini kaçırmıştı. Kısık bi sesle "Sana her şeyi anlatıcam."demişti. Bunu duyunca heyecanlanmıştım azcık. En merak ettiğim şey. Ama niye yarın? Şimdi anlatsa ne güzel merak etmezdim. Neyse bi bildiği vardır.
Saçını okşamayı bıraktım. Yaslandığı tezgahtan ayrıldı ve bana doğru bi adım attı. Ellerini boynuma doladığında bende beline doladım. "Sana güveniyorum Chan."dediğinde o an anladım. Seungmin'i seviyorum.
Ellerimi belinden çekmemle benden ayrıldı. Gözlerime her zamankinden farklı bakıyodu. Güvenle bakıyodu. Onun bana güvenmesi anlatılamaz bir şekilde mutlu etmişti beni.
Gözüm yine dudaklarına kaydı. İzin almak istercesine gözlerine bakmamla hafif gülümsedi. Yine dudaklarına yaklaştım. Tam birleştiricekken kapı çaldı. Gözlerimi sinirle kapadım ve geri çekildim. Kapıya bakmak için gittim.
Açtığımda karşımda Felix ve Changbin duruyodu. Felix'i anlarım da Changbin'in ne işi var burda. Felix anında içeri daldı ve Changbin'e gel işareti yaptı. İkisi de içeri geçtiklerinde kapıyı kapadım. Seungmin "Kimmiş?"diyerek yanımıza geldi. İkiliyi görünce biraz utanmış birazda tedirgin olmuştu. Her halinden belliydi. Yanına gidip kulağına rahat olmasını söyledim. Kafasını sallamıştı. Felix'e döndüm.
"Noldu olum yine,ne istiyon?"
"Arkadaşımın evine geldim. Yasak mı?"
"Değil de. Sen bana geliceksen illa bi işin düşmüşdür noldu yine anlat."
"Beni iyi tanıyosun kardeşim. Gel oturalım öyle anlatıyım."
Salona geçip oturduk. Seungmin bi Felix'e bi de Changbin'e bakıyodu. Uzunca incelemişti onları. Changbin de Seungmin'e bakıyodu. E o olayı bilmiyo tabii. Felix'e anlatmıştım. Ama canım arkadaşım 24 saat uyuduğu için Changbin'e anlatmayı unutmuştur kesin.
"Bak şimdi. Geçen grupta konuştuk ya. Bizimkiler buraya gelicekti. Heh işte bu haftasonu geliyolarmış ama sıkıntı var."
"Ne sıkıntısı söylesene Felix merak ediyorum."
"Kalıcak yerleri yok ve ben de sende kalabilceklerini söyledim."
İyi demişti eğlenirdik bizimkilerle ama Seungmin rahatsız olur muydu? Bilmiyorum. Seungmin'e baktım. Endişeli gözlerle bana bakıyodu. İç çektim. "Iyi gelsinler ama hepsi ben de kalamaz erkekler ben de kalsın ama kızları napıcaz?"diye sordum. Changbin atladı hemen"E kanka annem bizim kızları seviyo annemde kalırlar."
Changbin olmasa napcaz acaba. Kafamı salladım. Mantıklıydı. Evim büyük olsa diycem hep birlikte kalırız ama hepimizi toplasan 13 kişi oluyoruz. Evim 13 kişiyi almaz. O yüzden kızların Changbin'in annesinde kalması mantıklıydı. Biz de evde altı kişi olurduk. Ama bi saniye. "Felix,siz de mi bende kalıcaksınız?"diye sordum. "Aslında yer kalırsa eğlenceli olur."dedi. Sanırım ayarlayabilirdim bi şekilde.
♡♡♡♡♡♡♡♡
Biraz sohbet ettikten sonra gitmişlerdi. Cuma akşamı gelicekti bizimkiler. Bugün çarşamba olduğu için rahattım. Saat 01.23 falandı. Seungmin'in odasına gittim. Telefonu ile ilgileniyodu yatakta. Yanına koşarak gittim ve yatağa zıpladım. Telefonunu elinden alıp komidine koydum ve gıdıklamaya başladım. Bi yandan gülüyor bi yandan da ellerimi çekmeye çalışıyodu. Artık yettiğini düşündüğümde geri çekildim ve yanına yarım bi şekilde uzandım. O ise tam yatıyodu.
Yüzünü beynime kazımaya başladım. Hiç unutmamak üzere. Kalbimi ısıtan bu çocuğu hiç unutmamak istiyordum. Eğer bir gün ayrı kalırsak ki böyle bir şey olamazdı. Onu hiç unutmamak istiyodum. Dudağına minik bi öpücük kondurup geri çekildim. Daha sonra yanına tam bi şekilde yerleştim ve sarıldım. En keyifli aktivitelerim arasında Seungmin'e sarılıp uyumak vardı. Kokusunu derin bi şekilde içime çektım ve kendimi uykuya bıraktım.
Stream kasıyosunuz dimi unutmayın heğ
Bu arada yorumlarınız cidden beni çok mutlu ediyo yorum olmayınca kötü yazdığımı düşünüyorum🥺neyse sonraki bölümde görüşürüz muah♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
algophobia~chanmin
أدب الهواة[TAMAMLANDI]Hayata karşı yalnız başına savaş veren Seungmin'in karşısına onu koruyabilcek biri çıkar... •Chanmin• •28032021• •17052021•