26♡

1.2K 145 42
                                    

Medya çok güzel😍

Seungmin

Herkes salonda sohbet ederken ben Minho hyung ile yemek yapıyordum. Minho hyung aslında dışardan göründüğü kadar da soğuk biri değildi. Sıcakkanlı, şakacı ve iyi birisiydi.

Ayrıca Jisung ile ilişkisi kıskanılırdı. İkisi sanki birbirleri için yaratılmış gibilerdi. Zaten Minho hyung, Jisung hyung sayesinde iyileşmişti.

Minho:
"Bak tavanın sapı sana bakarsa olmaz. Unutur kolunu çarparsın. Kızgın yağ üstüne gelmesin."

Seungmin:
"Ah anladım. Sağol."

Üstümde gözler hissedince salona baktım. Chan bizi izliyodu. Göz kırptığında gülümsedim.

Yemekler hazır olunca herkesi sofraya çağırdık. Biz yaptık diye demiyorum ama cidden hepsi çok güzel olmuştu. Minho hyung ile yaptığım için daha eğlenceli olmuştu ve onun sayesinde bilmediğim şeyler öğrenmiştim.

Chan beni dürttü ve elinde tuttuğu tavuğu bana yedirmeyw başladı. Ben yiyebilceğimi söylemiştim ama izin vermemişti.

Her saniye bebekleri düşünüyordum. O minnak elleri, yumuşak yanakları, küçük gözleri...

Yine bebekleri düşünürken Chan'ın dürtmesi ile ona baktım.

Chan:
"Yemeğini bitir."

Seungmin:
"Doydum."

Chan:
"Ama çok zayıfsın bak lütfen ye."

Tabağımdakileri alıp kendi yedirmeye başlamıştı.

Jeongin:
"Siz iyice alışmışsınız birbirinize."

Seungmin:
"Biz mi?"

Ağzım doluyken konuşmuştum.

Jeongin:
"Evet."

Chan:
"Alışmasak niye evlenelim."

Jeongin:
"Doğru."

Hyunjin:
"Afiyet olsun. Ben lavaboya gidiyorum."

Minho:
"Dikkat et peçete sokmıyım ağzına!"

Hyunjin:
"Korkutma beni."

Minho hyung gülerken Hyunjin hyung hızlı bi şekilde lavaboya gitmişti.

Seungmin:
"Ne giymeliyim düğünde?"

Jeongin:
"Gelinlik."

Seungmin:
"Bak ya. Chan da dedi aynısını. Anlamadım beni gelinliğin içinde görünce elinize ne geçicek."

Jisung:
"Komik hatıra geçicek elimize."

Seungmin:
"Ben siz gülün diye evleniyorum."

Minho:
"Tamam sinirlenme canım."

Jisung:
"Kıskandım."

Minho:
"Niye ya?"

Jisung:
"'Canım.' dedin."

Minho:
"Yuh!"

Chan:
"Hadi yemeğiniz bittiyse gidin uyuyun. Oda siz gittikten beri aynı duruyo zaten. Geç oldu."

Jeongin:
"Aynen uyuyalım. Uykum geldi zaten benim."

Hepsi gitmiş bir tek biz kalmıştık mutfakta. Chan ile sofrayı topluyoduk.

Chan:
"Heyecanlı mısın?"

Seungmin:
"Ne için evlilik mi bebek mi?"

Chan:
"İkiside."

Seungmin:
"Evlilik için evet ama bebek için daha çok. Sonuçta...ilk kez birl- off neyse işte."

Chan:
"Anladım ben ama neyse."

Utanmıştım biraz. En son masayı silip odaya uyumaya gittik.

Yatakta arkam dönük Chan'ın sarılmasını bekliyordum ama sarılmamıştı. Dönüp baktığımda arkasının dönük olduğunu fark ettim.

O sarılmadığı için ben sarıldım.

Seungmin:
"İyi geceler."

Bana dönmüş ve sarılmıştı.

Chan:
"Sana da."

Anam kız düğün yakındır slndldndkdn Changbin ve Felix adaya gitmiş. Para olsa da gitsem dlmfldöd neyse öptüm yanaklarınızdan muah<3

algophobia~chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin