25♡

1.4K 145 170
                                    

Günaydın bebeklerim muah<3

Bang Chan

1 hafta sonra

Chan:
"Ya olum gelin işte ne olucak?"

Hyunjin:
"Hyung niye gelelim? Bizim de işimiz var çalışıyoruz ama biliyorsun."

Hyunjin ile telefonda konuşuyordum. Buraya, şehire geri gelmelerini istemiştim. Seungmin'e evlenme teklifi edicektim bugün.

Chan:
"Ya Hyunjin illa söyleticeksin. Seungmin'e evlenme teklifi edicem bugün."

Hyunjin:
"Harbi mi? Hemen geliyorum. Diğer çocuklara diyim. Gelmezlerse kendi ellerimle önüne getiririm. Hadi kapa."

Yüzüme kapamıştı. Hyunjin benden daha heyecanlı duruyo evlilik konusunda.

Balkondan çıkıp salona geçtim. Heyecanlıydım. Felix'e de sormuştum nasıl etsem diye. 'Seungmin nasıl biriyse öyle et.'demişti.

Seungmin gibi evlilik teklifi etmeye kalkışırsam olmaz ki. Çocuk bi an çok mutlu bi an çok mutsuz. Yapamam ben onu. Kendi kafama göre bir şeyler bulucam işte.

Tektaş almadım. Param yok. Zaten hiç sevmem öyle şeyler. Sadece alyans.

Chan:
"SEUNGMİN!"

Seungmin:
"Efendim!"

Chan:
"Salona gelir misin?"

Seungmin:
"Geliyorum."

Koltuğa oturmuştum ve Seungmin gelip yanıma oturmuştu.

Chan:
"Sana kötü bi haberim var."

Seungmin:
"Noldu?"

Biraz şakaya karışık olucaktı eheh.

Chan:
"Seni artık sevmiyorum."

Seungmin:
"Ne?"

Chan:
"Dedim ki benimle evlenir misin?"

Seungmin:
"Beynim yanıyor."

Güldüm ve elini tuttum.

Seungmin:
"Beni artık sevmiyor musun yoksa evlenme mi teklif ediyosun? Hangisi şaka hangisi gerçek?"

Chan:
"Seni seviyorum ve evlenme teklifi ediyorum. Hadi cevap ver artık. Benimle evlenir misin?"

Seungmin:
"Cevabını biliyorsun zaten. O yüzden hayır, evlenmiyorum."

Chan:
"Ne?"

Seungmin:
"Birtek sen mi şaka yapıcaksın?"

Gülmeye başlamıştı.

Chan:
"Bak sen şuna. Bana şaka da yaparmış."

Gülüp sarılmıştı bana.

Seungmin:
"O gün iyi ki yanıma geldin. İyi ki bana sandiviç ve çilekli süt verdin. Seni seviyorum."

Chan:
"Bi çilekli süt iki insanı nasıl birbirine çeker bilmiyorum ama iyi ki çekti bizi."

Seungmin:
"Ha bu arada hatırlatıyım. Sarhoştun o gün unutmuş olabilirsin. Bebek deniycez. Tamam mı?"

Chan:
"Tamammm deneriz demiştim. Unutmadım o kadar da."

Kıkırdayıp ayağa kalktı. Biraz dikildi ve bana baktı.

Chan:
"Yine napıcaksın?"

Seungmin:
"Bilmiyorum. Ya da biliyorum."

Kucağıma oturmasıyla nefes almayı unutmuştum birkaç saniye.

algophobia~chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin