15♡

1.8K 189 184
                                    

Medya çok güzel değil miii🥺

Okurken beğeniyor musunuz? Sizce eksiklerim var mı? Ya da kitapta başka ne tür şeyler istersiniz? Buraya yazabilir misiniz lütfen düşüncelerinizi merak ediyorum<3

Bang Chan

  Seungmin ile güzelce uyumuştuk. Şimdilik bir şey yapmıycaktım. Ama arkadaşlarım gider gitmez bu olayın üstünde duracaktım.

  Sabah uyanmış kahvaltımızı etmiş ve evi son kes süpürüp silmiştik. Arkadaşlarım bana yola çıktıklarını belirten bir mesaj atmıştı. Yani tahmini 3-4 saate burda olurlar.

  Salonda dizisini izleyen Seungmin'in yanına gittim ve oturdum. Bana baktı. Sonra elindeki cips paketinden bir cips çıkarıp bana verdi. Gülümseyip aldım ve yedim. Bu cipsi seviyordum. Tadı cidden güzeldir.

"Gel bakıyım sen şöyle."

  Diyip Seungmin'i kolumun altına aldım. Hafif kıkırdayıp başını göğsüme yaslamıştı. Ben de kafamı kafasına yasladım. İzlediği dizi dikkatimi çekmişti. Bi saniye Seungmin hint dizisi mi izliyo?

"Seungmin?"

"Hm, efendim."

"Sen hint dizisi mi izliyosun?"

"Ya bak dalga geçme izliycek bir şey yoktu ben de bunu açayım dedim. Napıyım canım sıkılıyo."

"Canın mı sıkılıyo?"

"Evet."

  Haklı. Tüm gün evde tabii canı sıkılır. Seungmin hala kafası göğsüme yaslı bir şekilde bana sarılıyodu. Cebimden telefonumu çıkardım.

"Seungmin, sesini azcık kısar mısın? Felix'i arıycam."

  Bana bakıp kafasını salladı. Felix'i arayıp evime gelmelerini söyledim. O da zaten Changbin ile bir kafede olduğunu birazdan geliceklerini söylemişti. Telefonu kapattıktan sonra Seungmin'e sesini açabilceğini söyledim ve koltuktan kalktım. Telefonu mu salondaki şarja takarken Seungmin'e baktım.

"Felix ve Changbin geliyor. Onlara alışmanı istiyorum. Felix sürekli gelir çünkü evime. Ve senin rahat olmanı istiyorum."

  Telefonumu şarja taktıktan sonra yine koltuğa oturdum ve Seungmin'in alnına yumuşak bir öpücük kondurdum. Saçlarını okşamaya başladığımda yine gözlerini kapamış ve mırıltılar çıkarmaya başlamıştı. Onu izlerken dün bana anlattıklarından aklıma bir şey takılmıştı.

  Babasının ona koruma tuttuğunu ve onunla gizli ilişki sürdürdüğünü söylemişti. Sonra babasının bu olayı öğrendiğini ve çocuğu, Seungmin'in gözlerinin önünde öldürdüğünü anlatmıştı. Bi düşündüm de ben de çok sevdiğim birini kaybetmiştim. Hem de benim yüzümden. Ve artık kaybetme korkum vardı. Sevdiklerimi kaybetme. Acaba Seungmin'de de aynı korku var mıdır? Cidden merak etmiştim. Eğer ben de varsa onda da olabilir. Sonuçta ikimizde sevdiğimiz birini kaybettik.

  Bunları Felix'e anlatmayı düşünüyodum. Felix iyi bür dinleyiciydi ve akıllıydı. Böyle durumlarda hep ona başvururdum. Bana her zaman şöyle böyle yapabilceğimi söylerdi ve dedikleri cidden işime yarardı.

  Bunları düşünürken kapı çalmıştı ve düşüncelerimden kurtulmuştum. Elimi Seungmin'in saçından çekip kapıya ilerledim. Zaten açar açmaz ikiside içeri dalmıştı. Felix kendini koltuğa attı.

"Off Changbin dedim ben sana otobüse binelim diye. Ne tutturdun yürüyelim de yürüyelim."

"Ya tüm gün yatakta uyuyosun Felix. Azcık egzersiz olur dedim ya. Valla bıktım ben. Ben sana sürekli yardım etmeye çalışıyorum ama sen hep kavga çıkarıyosun. Biraz düşün lütfen ilişkimizi. Sürekli kavga ediyoruz. Bir kere sana yaklaşıp güzel bir vakit geçiremedik ki. Biraz uzak dur benden ve düşün lütfen."

  Changbin dediklerinden sonra banyoya gitmişti. Seungmin ile ağzımız açık olayı izliyorduk. Felix'e baktım. Biraz utanmış ve üzülmüş gibiydi. Ama Changbin haklıydı biraz. Ne zaman görsem Changbin güzellik yapıyor ama Felix bunu tartışmaya çeviriyordu.

  Seungmin, Felix'in omzuna elini koydu ve bir şeyler anlatmaya başladı. Onu rahatlatmaya çalışıyordu. Ben de Changbin'e bakmak için banyoya gittim. Kapısı hafif aralıktı içeri girdim. Elini yıkıyodu. Sinirliydi biraz. Banyodan çıktığında arkasından ilerledim. Birlikte mutfağa gittik. Salon ile mutfak birleşik olduğu için arada salonda konuşan Seungmin ve Felix'e bakıyodu Changbin. Ne konuştukları pek belli değildi. Sessis konuşuyolardı. Changbin bana döndü tezgaha yaslanırken.

"Siz de bizim gibi kavga ediyor musunuz? Yani Felix bana sizin olayı daha net anlatsaydı bilirdim de anlatırken yine uyuya kaldığı için yarım kaldı."

"Biz aslında bu kadar kavga etmiyoruz. Tamam tartıştığımız zamanlar oluyor ama bu kadar değil."

  Changbin hala Felix'i izliyodu.

"Ya Chan anlamıyorum. Felix'i her şeyden çok seviyorum ama neden böyle oluyor. Bazen...onun beni sevmediğini düşünüyorum."

"Şşt deme böyle. İnan o da seni seviyo. Bana kaç kez anlattı bilemezsin. Senden bahsederken gözleri parlıyor çocuğun. O da bu duruma üzülüyo emin ol. Bana sürekli tartışma çıkardığını ve bundan hoşlanmadığını anlatıyordu."

"Ciddi misin? Ama o zaman niye böyleyiz. Canım sıkılıyor artık bu durumdan. Onunla daha iyi bi ilişkimiz olsun istiyorum."

  İç çekip elimi omzuna koydum ve hafif patpatladım. Haklıydı. Benim bile canım sıkılıyodu bu durumdan. İkimiz de salonda konuşan ikiliyi izlemeye başladık. Cidden ne konuştuklarını acayip merak ediyordum.

♡♡♡♡♡♡♡♡

  Artık akşam olmuş ve dördümüz salonda konuşmadan diğerlerini bekliyoduk. Seungmin ile arada sohbet başlatmaya çalışıyoduk ama Felix ve Changbin çıt çıkarmıyodu. Changbin sinirliydi Felix'e. Felix üzgündü ama sinirli gözükmeye çalışıyodu.

  Kapının çalmasıyla gözlerimle güldüğümü hissettim. Sonunda gelmişlerdi. Kapıya koşarak gittim ve hemen açtım. Önümde özlediğim dörtlü duruyodu. Hepsine teker teker sarıldım. Bi saniye. Hepsini size tanıtıyım.

  İlk olarak Hyunjin ile başlayalım. Grubun eğlence merkezi olur kendisi. Ayrıca yolda gören anında aşık olur. Çok yakışıklıdır. Tüm kızlar peşine düşer garibimin. Ama o bizim Jeongin'den hoşlanıyo napsın?

  Jeongin grubun bebeği ama en büyüğü gibidir. Hepimiz delirince en normalimiz o kalır. O da hızlı büyüdü. Eskiden tatlıydı yanaklarını sıkardık ama şimdi şerefsiz en havalımız oldu.

  Minho var. Grubun çapkını. Herkese yürür. Şu ana kadar kimse ile gerçek bi ilişkisi olmadı. Her gün manita değiştirir. İşi kolay benim de böyle güzel yüzüm olsa. Ben de kolay sevgili bulurdum. Ah bide Jisung'un ondan hoşlandığını bilse.

  Jisung ise grubun enerjisi. Eğer hepimiz mutsuzsak bizi güldürmeyi becerir. Minho'dan hoşlanıyo altı yıldır. Ama söylemiyo. Aslında Minho da ona karşı boş değil hareketlerinden belli. Ama kalbini kırar diye korkuyorum. Sonuçta adam çapkın. Bizim minik sincabımızı üzerse toparlayamayız.

  Hazır bunları anlatmışken bizi de anlatıyım. Yani ben,Felix ve Changbin.

  Changbin grubun spor hocası gibi. Adam kaslı bide. Döver yani. Ama dış görünüşüne aldanmayın. Tam bi bebektir. Bazen Jeongin değil de Changbin bebek oluyo. Ha bide Jeongin ile uğraşmaya bayılır.

  Felix bizim yapışkanımız. Kimi boş görse sarılır bırakmaz. Hepimize karşı böyle ama Changbin'e bir kere bile sarıldığını görmedim. Ama Felix iyidir. Güzel dert dinler ve güzel öneri verir. Her konuda.

  Ben babalarıyım. Eheh. Bazen hoşuma gidiyo ama manyaklar her yerde hesabı bana ödetiyo.

  Şimdi ise bir kişi daha katıldı bize. Seungmin. Eminim onu da sevicekler.

Ay Minho çapkın çıktı ayol dksmdjlejdkd

Her neyse oy ve yorumlarınız beni mutlu ediyor. Sevdiğinizi anlıyorum bu sayede. Hadi görüşürüz muah♡

algophobia~chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin