Old School

122 14 0
                                    

Δεν μπορούσα να ανάσανω καθόλου, όσο κι αν προσπαθούσα να το κάνω.

Laura? Laura?! Ηρέμησε!”
είπε και πέρασε τα χέρια του, γύρω μου φαίρνοντας με κοντά του για άλλη μία φορά. Εγώ, από την άλλη, τον αγκάλιασα κλαίγωντας. Εκείνος έτριβε την πλάτη προσπαθώντας να με ηρεμήσει, μα μου ήταν δύσκολο να αναπνεύσω.

σσσσς...ήταν απλά ένα όνειρο”
“Ashton...κρυώνω”
είπα. Το σώμα μου έτρεμε και προσπαθούσα να σκεπαστώ όσο καλύτερα γινόταν με το πάπλωμα, αλλά μάταια. Τον κοίταξα για λίγα λεπτά και εκείνος με φίλησε απαλά στο μέτωπο.

Laura, καις”

λέει και εγώ πάω να σηκωθώ για να βρω κανένα θερμόμετρο, αλλά εκείνος με πρόλαβε.

ξάπλωσε εσύ. Θα πάω εγώ”
απαντάει και εγώ ξαπλώνω πάλι. Ο Ashton πήγε στο μπάνιο και γύρισε πάλι πίσω μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτων, με το θερμόμετρο στο χέρι. Το πήρα από τα χέρια του και το έβαλα στο στόμα μου. Μετά από μερικά λεπτά το έβγαλα και το έδωσα πίσω στο Ashton.

έχεις 39 πυρετό”

λέει και εγώ κλείνω τα μάτια μου.

έπρεπε να αρρωστήσω?”
λέω και νιώθω το στρώμα δίπλα μου να βουλιάζει.

θα σε προσέχω εγώ”
“δεν γίνεται να με προσέχεις όλη την ώρα ξέρεις”
“το ξέρω, αλλά όσο είμαι εδώ, θα σε προσέχω. Τώρα κλείσε τα μάτια σου και ξεκουράσου”
έκανα όπως μου είπε και μετά από μερικά λεπτά κομήθηκα. Δεν κοίταξα καν τι ώρα είναι.

Όταν ξύπνησα πάλι, κοίταξα γύρω μου, για να βρω κάτι στο να δω την ώρα, μα το μάτι μου έπιασε μια φιγούρα να κάθεται σε μία από τις καρέκλες του τραπεζιού.

Ashton?”

λέω σιγανά και ακούω ένα βιβλίο να κλείνει.

“ποιος Ashton καλέ?! Εγώ είμαι!”
ακούω την γνώριμη φωνή της κολλητής μου.

“Αθηνά? Τι κάνεις εδώ πέρα?”
“εκείνος με πήρε”
“μάλιστα”
“μου είπε πως είσαι άρρωστη και έφυγα αμέσως για να έρθω εδώ”

χαμογέλασα που εκείνη ήρθε. Αν έμενα στην ελλάδα κανένας φίλος μου δεν θα ερχόταν.

“πρέπει να τον ευχαριστήσω που σε έφερε εδώ”
“θα του το πω εγώ. Μου είπε να μείνεις ξαπλωμένη και να ξεκουραστείς”

“το περίμενα ότι θα το έλεγε”
απαντάω και γελάμε.

“επίσης σου έβαλα το θερμόμετρο και δεν έχει πέσει ο πυρετός καθόλου”
“γαμώτο”

Long Way Home (Ashton F. Irwin)Where stories live. Discover now