Την επόμενη μέρα, ξύπνησα από το φως της ημέρας, που έμπαινε από το παράθυρο. Τεντώθηκα και με τις παλάμες των χεριών μου έτριψα τα μάτια μου. Κοίταξα δίπλα μου για να τον βρω μα δεν ήταν εκεί.
“Ashton?”
είπα μα δεν πήρα άπαντηση. Έσπρωξα το λευκό πάπλωμα από το σώμα μου και σηκώθηκα, από το κρεβάτι. Έκανε αρκετό κρύο μέσα στο δωμάτιο και με τα χέρια μου, έτριβα τα μπράτσα μου. Έψαξα σε όλο το δωμάτιο μα δεν τον βρήκα πουθενά. Πήρα το κινητό στα χέρια για να δω την ώρα και με το που άνοιξα η οθόνη, έκλεισα σφικτά τα μάτια μου από το δυνατό φως. Τα ξανά άνοιξα και είδα πως ήταν 10.23.
“μάλλον είναι στο στούντιο”
είπα ίσα ίσα για να ακουστώ μέσα στο δωμάτιο, αφήνοντας το κινητό στο κομοδίνο. Κατευθύνθηκα προς το παράθυρο και κοίταξα την πόλη του Λονδίνου. Ο ουρανός ήταν καθαρός με μερικά σύννεφα. Πήγα πίσω στην βαλίτσα μου και την άνοιξα για να βρω να βάλω κάτι. Μετά από όλο αυτόν τον χαμό που έκανα για να βρω το παντελόνι που ήθελα, το βρήκα και πήρα μια μπλούζα, μακρυμάνικη, χνουδωτή και πολύ ζεστή. Ντύθηκα γρήγορα και έβαλα τα ρούχα που είχα βγάλει, πίσω στην βαλίτσα. Η πόρτα του δωματίου άνοιξε, καθώς εγώ ήμουν στο μπάνιο και βαφόμουν.
“Ashton?”
είπα μα δεν πήρα απάντηση πάλι. Άφησα το μολύβι ματιών μέσα στο νεσεσέρ μου και βγήκα από το μπάνιο.
“Ashton...γύρισες?”
είπα και τον είδα να κάθεται στην άκρη του κρεβατιού.
“Ashton? Τι συμβαίνει?”
ρωτάω και κάθομαι δίπλα του, καθώς περνάω τα χέρια μου πίσω από την πλάτη του.“είσαι καλά?”
τον ρωτάω, αλλά δεν απαντούσε.“Ashton θα μου πεις τι στο καλό συμβαίνει και δεν μιλάς?”
“τίποτα δεν συνέβη”
“τότε γιατί είσαι έτσι?”
“τίποτα”λέει, χωρίς να με κοιτάξει. Τι στο καλό έγινε στο στούντιο?
“Ashton ξέρεις ότι μπορείς να μου πεις τα πάντα”
του λέω και τελικά με κοιτάει με ένα κενό βλέμμα.“θυμάσαι που σου είπα ότι ο Harry χώρισε?”
“ναι...αλλά ο λόγος δεν με νοιάζει και πολύ γιατί δεν είναι δικιά μου δουλειά να μπλέκομαι”“λοιπόν...την ημέρα που χώρισαν, είχαν μαλώσει άσχημα και άκουσα την συζήτηση. Δεν ήθελα να την ακούσω απλά περνούσα απο εκεί”
“και τι άκουσες?”
“η Taylor έλεγε πως ήταν απαράδεκτο αυτό που έκανε στο αεροδρόμιο τότε που έφυγαν για Ιαπωνία, που σε αγκάλιασε”
“μα αυτό έγινε πριν δύο μήνες”
“το ξέρω αλλά ξέρεις ότι είναι τραγουδήστρια και το έμαθε τώρα”
YOU ARE READING
Long Way Home (Ashton F. Irwin)
FanfictionΌταν κάποιος σου λέει πως πρέπει να φύγει για μια περιοδεία με το συγκρότημα του, ενώ εσύ θέλεις να τον ακολουθήσεις? Τι κάνεις? Εγώ ακολούθησα αυτό το αγόρι και τώρα το μετανιώνω. Γιατί? Γιατί ήμουν τυφλωμένη από έρωτα! ΝΑ ΓΙΑΤΊ!!! Το όνομα του? As...